Φυσικά. Στην πραγματικότητα δεν έχετε πάρα πολλούς βαθμούς για την έγκριση καταγγελιών. Δεν θέλουμε να ενθαρρύνουμε κανέναν να δημιουργήσει καταγγελίες μόνο για να πάρει πόντους, αλλά πιστεύουμε ότι αν κάποιος δημιουργήσει μια καταγγελία που έχει νόημα και εγκριθεί από τους αντιπροσώπους μας, τότε θα πρέπει να πάρει λίγους πόντους για την προσπάθεια.
Εν πάση περιπτώσει, εάν δημιουργήσετε ένα νέο νήμα στο φόρουμ, θα λάβετε ακριβώς τον ίδιο βαθμό πόντων με το πότε εγκρίνεται το παράπονό σας. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για το σύστημα κατάταξης εδώ: https://casino.guru/forum/ranking-system
Of course. You don't actually get too many points for having approved complaints. We don't want to encourage anyone to create complaints just for the sake of getting points, but we believe that if someone creates a complaint that makes sense and is approved by our agents, then they should get few points for the effort.
Anyway, if you create a new thread on the forum, you get exactly the same amount of points as when your complaint is approved. You can find out more about the ranking system here: https://casino.guru/forum/ranking-system
Γεια! Εντόπισα την ανάρτησή σου στο νήμα του διαγωνισμού. Κατά τη γνώμη μου, αναφέρεστε σε εμπειρία καζίνο, έτσι δεν είναι;
Σε αυτήν την περίπτωση, θα έλεγα ότι το να ζητήσεις την υποστήριξή της θα ήταν η καλύτερη αρχή.
Θέλετε να το δοκιμάσετε; Επιτρέψτε μου να ξέρω πώς θα πάει αν αυτό είναι αλήθεια. 🙏
Hi! I spotted your post in the competition thread. In my opinion, you reffer to a casino experience, don't you?
In this case, asking its support would be the best start, I'd say.
Care to try it out? Let me know how it goes if this is truly the case. 🙏
Γεια, απαντάς και σε κάποιον συγκεκριμένο; Εάν ναι, χρησιμοποιήστε το κουμπί "απάντηση" επειδή είναι λίγο εκτός πλαισίου.
Τέλος πάντων, ενημερώστε με αν θέλετε να μοιραστείτε κάτι και άρα κάποιες από τις εμπειρίες σας. 🙂
Hi, are you also answering to someone concret ? If so, use the "reply" button because it's a bit out of context.
Anyway, let me know if you would like to share something and therefore some of your experiences. 🙂
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.