Δεν είμαι σίγουρος αν καταλαβαίνω αυτήν την ερώτηση, στην πραγματικότητα.🤷♀️
I am not sure if I understand this question, actually.🤷♀️
Θα έλεγα ότι όταν ζητάτε επιστροφή χρημάτων, λαμβάνεται ως επιστροφή χρημάτων της κατάθεσής σας. Αυτο εννοειτε?
I would say that when you ask for a refund, it is taken as a refund of your deposit. That is what you mean?
Ευχαριστώ. Η Jokabet είπε ότι θα επιστρέψει το 20% των ζημιών μου λέγοντας ότι είναι 3634 £, κατέθεσα 35075,00 £ και ζήτησα την πλήρη επιστροφή χρημάτων καθώς παραβίασαν τους όρους και τις προϋποθέσεις τους επιτρέποντάς μου ως πελάτης του Ηνωμένου Βασιλείου να καταθέσω πραγματικά χρήματα. Όταν απέρριψα την προσβλητική προσφορά τους είπαν ότι έχει υπολογιστεί ως ζημιές και όχι ως καταθέσεις.
Δεν θα το δεχτώ και θα τους πάω στο δικαστήριο για να ανακτήσω όλα μου τα χρήματα.
Thank you. Jokabet have said they will refund 20% of my losses saying it is £3634, i deposited £35075.00 and requested my full refund as they breached their terms and conditions by allowing me as a UK customer to deposit real money. When I rejected their insulting offer they said it is worked out as losses not deposits.
I will not accept this and taking them to court to retrieve all my money.
Μπορώ να ρωτήσω αν αναφέρεστε στο θέμα στην προηγούμενη καταγγελία σας, όπου δυστυχώς η ομάδα μας δεν μπόρεσε να βοηθήσει όπως αναφέρθηκε εκεί, ότι "Δεν μπορέσαμε να βοηθήσουμε καθώς η παίκτρια δεν είχε ενημερώσει το καζίνο για το πρόβλημά της με τον τζόγο και δεν είχε κέρδη παρακρατήθηκαν λόγω των περιορισμών της χώρας.";
May I ask if you are referring to the issue in your previous complaint, where unfortunately our team was not able to help as stated there, that "We were unable to assist as the player had not informed the casino about her gambling problem and no winnings were withheld due to country restrictions."?
Γεια σου Gaz8087
Δεν θα μπορείτε να μηνύσετε απευθείας την Jokabet, επομένως μην χάνετε χρόνο ή ενέργεια νομίζοντας ότι θα το κάνετε. Επίσης, ο λόγος που η Jokabet σας καθυστερεί είναι γιατί δεν θα μπορείτε να ανακτήσετε τις καταθέσεις σας μέσω της τράπεζάς σας. Ας ελπίσουμε ότι δεν το άφησες πολύ για να μπορέσεις να το κάνεις.
Εάν χρειάζεστε βοήθεια, μπορείτε να μου στείλετε email στο jasminebella1968@outlook.com και θα κάνω ό,τι μπορώ για να βοηθήσω.
Hi Gaz8087
You will not be able to sue Jokabet directly so don’t waste time or energy thinking you will. Also the reason Jokabet are stalling you is so as you won’t be able to recover your deposits via your bank. Hopefully you haven’t left it too long to be able to do so.
If you need any help then you can email me at jasminebella1968@outlook.com and I’ll do my best to assist.
Είστε καλλιτέχνης απάτης, σταματήστε να απαντάτε στις αναρτήσεις των ανθρώπων.
You are a scam artist, stop responding on people's posts.
Πραγματικά, νομίζω ότι θα βρείτε αν στείλετε email θα αποδείξω ότι δεν είμαι. Μπορώ επίσης να σας δώσω αποδείξεις από άλλους σε αυτό το φόρουμ ότι βοήθησα, σε κάθε περίπτωση δεν μου βγήκε από τη μύτη, απλώς προσπαθούσα να βοηθήσω αλλά προφανώς δεν το χρειάζεστε.
Really, I think you’ll find if you email I’ll prove I’m not. I can also provide you with proof from others on this forum that I’ve helped, either way it’s no skin off my nose , I was just trying to help but you clearly don’t need it.
Μια συμβουλή που μπορείτε είτε να δεχτείτε είτε να αγνοήσετε. Όπως ενημερώθηκε προηγουμένως, δεν μπορείτε να μηνύσετε την Jokabet. Ποιον θα κάνεις μήνυση; Σε ποια χώρα έχουν την έδρα τους; Ποιοι είναι οι ιδιοκτήτες τους κ.λπ.
Εάν κάνατε πληρωμές μέσω της τράπεζάς σας χρησιμοποιώντας κάρτα, τότε εάν αυτές οι συναλλαγές είναι περισσότερες από 120 ημέρες η τράπεζά σας δεν μπορεί να σας βοηθήσει.
Εάν κάνατε τις πληρωμές μέσω ανοιχτής τραπεζικής, τότε θα πρέπει να μάθετε πού ακριβώς πήγαν οι πληρωμές.
Καλή τύχη στην επιστροφή όλων των καταθέσεων σας.
A bit of advice which you can either take or ignore. As previously advised you can’t sue Jokabet. Who are you going to sue? What country are they based in? Who are their owners etc,etc.
If you made payments via you bank using a card then if these transactions are more than 120 days your bank can’t help.
If you made the payments via open banking then you will need to find out where exactly the payments went to.
Good luck in getting all of your deposits back.
Γιατί είσαι σε αυτό το φόρουμ; Δεν ξέρετε τι λέτε και δοκιμάζετε την τύχη σας, με την ελπίδα ότι θα συναντήσετε ένα πραγματικά απελπισμένο χλοοτάπητα. Δεν μπορείτε να μην είστε σίγουροι γιατί προσφέρετε οποιαδήποτε συμβουλή
Why are you on this forum? You don't know what you are talking about and you are trying your luck, in the hope that you come across a really desperate sod. You can't help so not sure why you are offering any advice
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.