Γειά σου!
Σίγουρα.
Απλώς το παράπονό σας είναι ακόμα σε εξέλιξη. Έχει λυθεί το πρόβλημα στο μεταξύ;
Hello!
Sure thing.
It's just your complaint is still in progress. Has the problem been solved in the meantime?
Ναι και δυστυχώς δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω τον τρόπο πληρωμής που έχουν
Yes and unfortunately I can not use the payment method that they have
Λυπάμαι, αλλά μάλλον έχω χαθεί.
Απλώς για να είστε 100% σίγουροι: καταφέρατε να αποσύρετε τα κέρδη παρόλο που δεν υπήρχε διαθέσιμη επιλογή πληρωμής. Ως εκ τούτου, το παράπονο που υποβάλατε είναι πλέον έτοιμο να κλείσει από την πλευρά σας. Σωστά? 🙂
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
I'm sorry, but I'm quite lost, I guess.
Just to be 100% sure: you've managed to withdraw the winnings even though no payment option was available. Hence the complaint you've submitted is now ready to be closed from your side. Right? 🙂
Thank you in advance!
Δεν ήξερα ότι ο τρόπος πληρωμής με τον οποίο μπορώ να κάνω κάρτα δεν μπορούσε να χρησιμοποιηθεί, δηλαδή πριν ξεκινήσω να παίζω, κοίταζα ότι ήμουν στο ξεκάθαρο, αλλά δυστυχώς δεν ήμουν
I did not know that the payment method that I can card could not get used that is before I started playing I looked thought I was in the clear but unfortunately I wasn't
Λοιπόν, φαινόταν ότι ζητούσατε να κλείσετε τον λογαριασμό σας και μόλις πρόσφατα, υποβλήθηκε άλλη μια καταγγελία. Υποθέτω ότι δεν θέλεις πια να μας αφήσεις.
Καλή επιτυχία και στα δύο παράπονα.🤞🤞🤞
Well, you seemed to be asking to close your account, and just recently, another complaint was submitted. I guess you no longer wish to leave us.
Good luck with both complaints.🤞🤞🤞
Γεια σας, ο λογαριασμός σας έχει διαγραφεί.
να είσαι καλά
Hi, your account has been deleted.
tay well
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.