Γεια σας, ο λόγος αναφέρθηκε ξεκάθαρα.
Ωστόσο, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο email μας- community@casino.guru όπου μπορείτε να στείλετε στιγμιότυπα οθόνης των παρακάτω πραγμάτων:
- ορατό όνομα χρήστη ή email, πρέπει να είναι το ίδιο με αυτό που παρέχεται στη φόρμα ελέγχου χρήστη.
- ιστορικό καταθέσεων ή αναλήψεων ή οτιδήποτε άλλο δηλώνει ενεργή χρήση λογαριασμού.
Εάν μπορείτε να το διαχειριστείτε, τότε μπορούμε να μιλήσουμε για την αποδοχή της κριτικής χρήστη σας. 🙂
Hello, the reason was clearly stated.
However, you can contact us at our email- community@casino.guru where you can send screenshots of the following things:
- visible user name or email, must be the same as provided in the user review form.
- deposit or withdrawal history, or anything else declaring active account usage.
If you can manage that then we can talk about your user review being accepted. 🙂
Αυτόματη μετάφραση: