Γεια, θα μπορούσατε παρακαλώ να δείξετε με ένα στιγμιότυπο οθόνης τι συμβαίνει και γιατί δεν μπορείτε να μας αφήσετε μια κριτική; Ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα;
Hi, could you please show with a screenshot what's going on and why you can't leave us a review ? What exactly is the problem ?
Γεια σας, υπάρχει κάπου που μπορώ να γράψω μια πλήρη κριτική καζίνο και θα μπορούσατε να με υποδείξετε προς αυτήν την κατεύθυνση;
Hello, is there anywhere I can write a complete casino review and could you point me in that direction?
Γειά σου!
Ναι, φυσικά, μπορείτε να γράψετε μια κριτική χρήστη καζίνο, εδώ στον ιστότοπό μας . Στις κριτικές κάθε καζίνο, έχετε μια καρτέλα που ονομάζεται Κριτικές χρηστών , όπου μπορείτε να γράψετε μια κριτική, μπορείτε επίσης να τη δείτε στο στιγμιότυπο οθόνης που επισυνάψω εδώ. Θα πρέπει να ακολουθήσετε τις οδηγίες που παρέχονται στον σύνδεσμο που σας έστειλα, οι οποίες περιλαμβάνουν συνήθως την επιλογή του καζίνο για το οποίο θέλετε να γράψετε την κριτική και, στη συνέχεια, βαθμολογήστε διάφορες πτυχές αυτού του καζίνο, όπως παιχνίδια, μπόνους, ζωντανή συνομιλία, κέρδη κ.λπ.
Επίσης, μετακίνησα την ανάρτησή σας εδώ σε αυτό το νήμα, ώστε να μπορείτε να δείτε τις απαντήσεις άλλων παικτών σχετικά με την κριτική χρήστη.
Παρακαλούμε ενημερώστε μας, εάν χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια.
Hello!
Yes, of course, you can write a casino User Review, here in our website. In the reviews of each casino, you have a tab called User Reviews, where you can write a review, you can see it also in the screenshot I attached here. You should follow the instructions provided in the link I sent you, which typically include selecting the casino you want to write the review about, and then rating different aspects of that casino, such as games, bonuses, live chat, winnings, etc.
Also, I moved your post here in this thread, so you can see other players responses about User Review.
Please let us know, if you need further assistance.
Απλά μια μικρή προειδοποίηση εδώ. Έχω παρατηρήσει ότι προσπαθείτε να προωθήσετε ορισμένους ιστότοπους εδώ. Εάν είστε εκπρόσωπος του καζίνο, ακολουθήστε τους κανόνες . Διαφορετικά ο λογαριασμός σας θα αποκλειστεί. Ευχαριστώ.
Just a little warning here. I have noticed you were trying to promote some sites here. If you are a casino representative please follow the rules. Otherwise your account will be banned. Thank you.
Ευχαριστώ πολύ. Είναι ωραίο. Τις περισσότερες φορές δεν γνωρίζουμε ότι ήταν λάθος να το κάνουμε με αυτόν τον τρόπο. Θα εξετάσω τις οδηγίες που μου δώσατε και ενδεχομένως να επικοινωνήσω μαζί σας αργότερα εάν χρειαστεί. Ευχαριστώ
Thank you very much. It is nice. Most times we are not aware that it was wrong to do it in that way. I will look into the directions you gave me and possibly contact you later if I need to. Thanks
Κανένα πρόβλημα, πάντα ευχαρίστως να βοηθήσω.
No problem at all, always glad to help.
Τι θα θέλατε να πληρώνεστε; Είχατε προβλήματα σε κάποιο καζίνο, ίσως;
What would you like to be paid? Have you had any issues at some casino, perhaps?
Γειά σου! Έγραψα 2 κριτικές και απορρίφθηκαν! Γιατί απέρριψες 2 από τις κριτικές μου; Είμαι ειλικρινής παίκτης και οι κριτικές μου είναι ειλικρινείς! Έχω κάνει καταθέσεις και αναλήψεις σε αυτά τα καζίνο πολλές φορές! Μπορώ να προσκομίσω όλα τα απαραίτητα στοιχεία!
Hello! I wrote 2 reviews and they were rejected! Why did you reject 2 of my reviews? I am an honest player and my reviews are honest! I have made deposits and withdrawals to these casinos multiple times! I can provide all the necessary evidence!
Здравствуйте! Я написал 2 отзыва и мне их отклонили! Почему Вы отклонили 2 моих отзыва? Я честный игрок и мои отзывы честные! Я неоднократно делал депозиты в эти казино и выводил средства! Все необходимые доказательства я могу предоставить!
Γειά σου. Σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Το εσωτερικό μας σύστημα έχει βρει πάρα πολλές ομοιότητες σε αυτές τις κριτικές, και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο απορρίφθηκαν. Παρακαλούμε προωθήστε κάθε είδους απόδειξη σε εμάς μέσω email στη διεύθυνση community@casino.guru και περιγράψτε τον λόγο για τον οποίο μας στείλατε το email, παρακαλούμε, ώστε να εγκρίνουμε αναδρομικά τις κριτικές σας. Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία σας, εκτιμούμε πραγματικά τις προσπάθειές σας.
Hello. Thank you for the information. Our internal system has found too many similarities in those reviews, and that is actually why they were rejected. Please forward any kind of proof to us by email to community@casino.guru and describe the reason for sending us the email, please, so we can retroactively approve your reviews. Thank you for your cooperation, we really appreciate your efforts.
Γειά σου. Σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Το εσωτερικό μας σύστημα έχει βρει πάρα πολλές ομοιότητες σε αυτές τις κριτικές, και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο απορρίφθηκαν. Παρακαλούμε προωθήστε κάθε είδους απόδειξη σε εμάς μέσω email στη διεύθυνση community@casino.guru και περιγράψτε τον λόγο για τον οποίο μας στείλατε το email, παρακαλούμε, ώστε να εγκρίνουμε αναδρομικά τις κριτικές σας. Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία σας, εκτιμούμε πραγματικά τις προσπάθειές σας.
Hello. Thank you for the information. Our internal system has found too many similarities in those reviews, and that is actually why they were rejected. Please forward any kind of proof to us by email to community@casino.guru and describe the reason for sending us the email, please, so we can retroactively approve your reviews. Thank you for your cooperation, we really appreciate your efforts.
Γειά σου. Σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Το εσωτερικό μας σύστημα έχει βρει πάρα πολλές ομοιότητες σε αυτές τις κριτικές, και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο απορρίφθηκαν. Παρακαλούμε προωθήστε κάθε είδους απόδειξη σε εμάς μέσω email στη διεύθυνση community@casino.guru και περιγράψτε τον λόγο για τον οποίο μας στείλατε το email, παρακαλούμε, ώστε να εγκρίνουμε αναδρομικά τις κριτικές σας. Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία σας, εκτιμούμε πραγματικά τις προσπάθειές σας.
Hello. Thank you for the information. Our internal system has found too many similarities in those reviews, and that is actually why they were rejected. Please forward any kind of proof to us by email to community@casino.guru and describe the reason for sending us the email, please, so we can retroactively approve your reviews. Thank you for your cooperation, we really appreciate your efforts.
Δεν μου αρέσει που με αγνοείς! Πιστεύω ότι οι κριτικές μου απορρίφθηκαν χωρίς λόγο!
I don't like that you ignore me! I believe that my reviews were rejected for no reason!
Σας ευχαριστούμε για την υπομονή και τη συνεργασία σας. Πιστεύω ότι οι κριτικές σας έχουν πλέον εγκριθεί αφού ελέγξετε το email που στείλατε στην ομάδα μας. Εάν έχετε άλλες ερωτήσεις, μη διστάσετε να μας γράψετε ανά πάσα στιγμή, θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Thank you for your patience and cooperation. I believe your reviews have now been approved after checking out the email you have sent to our team. If you have any other questions, do not hesitate to write to us at any time, we'll be glad to help.
Σας ευχαριστούμε για την υπομονή και τη συνεργασία σας. Πιστεύω ότι οι κριτικές σας έχουν πλέον εγκριθεί αφού ελέγξετε το email που στείλατε στην ομάδα μας. Εάν έχετε άλλες ερωτήσεις, μη διστάσετε να μας γράψετε ανά πάσα στιγμή, θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Thank you for your patience and cooperation. I believe your reviews have now been approved after checking out the email you have sent to our team. If you have any other questions, do not hesitate to write to us at any time, we'll be glad to help.
Μερικές φορές χρειαζόμαστε απλώς κάποιες πρόσθετες πληροφορίες για να διατηρήσουμε τις κριτικές ειλικρινείς, όπως μπορείτε να δείτε. Σας ευχαριστώ και πάλι για τη φροντίδα και τη συνεργασία σας. Καλή σου μέρα επίσης.🙂
Sometimes we just need some additional information in order to keep the reviews honest, as you can see. Thank you again for caring and your cooperation. Have a good day as well.🙂
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.