Γνωρίζει κανείς εάν τα καζίνο αποκτούν άτομα συνομιλίας ως εξωτερική ανάθεση υπηρεσίας από εταιρεία που παρέχει την υπηρεσία; Τουλάχιστον στα Φινλανδικά, τα ίδια άτομα (Harri, Anni, Aimo, Seppo κ.λπ.) είναι πράκτορες για πολλά καζίνο. Ο κοινός παρονομαστής όλων αυτών είναι ότι υπόσχονται να μάθουν τις ερωτήσεις που τέθηκαν και να απαντήσουν σε email.....δεν έχει ληφθεί καμία απάντηση. Ο "Aimo" είναι ο πιο αξιόπιστος....δεν υπόσχονται να το μάθουν, αλλά αντίθετα λένε "τέλειωσε η βάρδια" και φεύγουν.
Does anyone know if casinos acquire chat people as an outsourced service from a company that provides the service? At least in Finnish, the same people (Harri, Anni, Aimo, Seppo, etc.) are agents for several casinos. The common denominator for all of them is that they promise to find out the questions asked and respond to emails.....no response has been received. "Aimo" is the most reliable....they don't promise to find out, but instead say "work shift is over" and leave.
Tietääkö kukaan , hankkiiko kasinot chat henkilöt ostopalveluna joltain palvelun tuottavalta yritykseltä? Ainakin Suomen kielellä samat henkilöt ( harri,Anni,Aimo,Seppo jne)ovat useiden kasinoiden agentteina. Yhteinen nimittäjä kaikille on että lupaavat selvittää kysyttyjä asioita ja vastaavat sähköpostiin.....ei yhtään vastausta ole tullut. "Aimo" on luotettavin....ei lupasa selvittää vaan ilmoittaa "työvuoro loppui" ja poistuu.