ΦόρουμΓενική συζήτησηκαταγγελία για διαγραφή αναρτήσεων.

καταγγελία για διαγραφή αναρτήσεων.

πριν από 7 μήνες από restohotel68
|
1570 προβολές 1 απάντηση |
|
πριν από 7 μήνες

καλησπερα, πιστευω οτι δεν πρεπει να διαγραφεις κριτικες και παραπονα απο παικτες! Έχετε ήδη διαγράψει 2 κριτικές από εμένα σχετικά με ανοιχτά απάτη καζίνο! Παίζω διάφορα διαδικτυακά καζίνο εδώ και 20 χρόνια και έχω περισσότερη εμπειρία από τη μισή ομάδα σας, ίσως! Οι κριτικές διαγραφών υποδηλώνουν ότι ορισμένα καζίνο σας πληρώνουν για τη βαθμολογία σας και από αυτή την άποψη η πλατφόρμα σας δεν έχει νόημα!

Αυτόματη μετάφραση:
restohotel68
πριν από 7 μήνες

Good morning. We do not delete any reviews nor complaints from our site, actually. Only whenever it is from a players will, of course. As we did not delete any of your reviews either. There is a strict procedure, as I could say, where all the reviews are checked and need to follow all the rules, so they can be approved, actually. You've had 3 reviews, which 2 of those were rejected just because they were not any proper reviews, just a posts where you were writing about your loses. We do not take those as a reviews, and therefore we had to reject those, and you received an email where we explained the whole reason of doing so. Is that right, have you got the emails from us? And the 3rd review was rejected just because we needed some more details about your experience from playing at the casino you have tried to write a review about.

Your complaint is visible on our site to everyone, you can find it right here, so that was surely not deleted either.

I am glad, and good on you, that you have that much experience. We could even "use" that sometimes, what do you say? We often ask players to help us with some things we are not that experienced in, so it'll be really great, if you could give us your insides, of course.

Just let me please put it here straight forward, we certainly do not get paid for any reviews. As I wrote above, we actually have a really strict procedure, when it comes to reviews, where all of those need to follow certain rules to get approved.

I hope, my answer to you, will help you to somehow understand how our team works, when it comes to reviews and complaints shown on our site.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα