Καλημέρα. Στην πραγματικότητα, δεν διαγράφουμε καμία κριτική ή παράπονο από τον ιστότοπό μας. Μόνο όποτε είναι από έναν παίκτη, φυσικά. Καθώς ούτε εμείς διαγράψαμε καμία από τις κριτικές σας. Υπάρχει μια αυστηρή διαδικασία, όπως θα μπορούσα να πω, όπου όλες οι αξιολογήσεις ελέγχονται και πρέπει να τηρούνται όλοι οι κανόνες, ώστε να μπορούν να εγκριθούν, στην πραγματικότητα. Είχατε 3 κριτικές, οι οποίες 2 από αυτές απορρίφθηκαν μόνο και μόνο επειδή δεν ήταν σωστές κριτικές, απλώς μια ανάρτηση όπου γράφατε για τις απώλειές σας. Δεν τις λαμβάνουμε ως κριτικές, και ως εκ τούτου έπρεπε να τις απορρίψουμε και λάβατε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όπου εξηγήσαμε ολόκληρο τον λόγο για να το κάνουμε. Είναι έτσι, έχετε λάβει τα email από εμάς; Και η 3η κριτική απορρίφθηκε μόνο και μόνο επειδή χρειαζόμασταν περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την εμπειρία σας από το παιχνίδι στο καζίνο για το οποίο προσπαθήσατε να γράψετε μια κριτική.
Το παράπονό σας είναι ορατό στον ιστότοπό μας σε όλους, μπορείτε να το βρείτε εδώ , οπότε σίγουρα ούτε αυτό διαγράφηκε.
Χαίρομαι και μπράβο σου που έχεις τόση εμπειρία. Θα μπορούσαμε να το "χρησιμοποιήσουμε" και αυτό μερικές φορές, τι λέτε; Συχνά ζητάμε από τους παίκτες να μας βοηθήσουν σε κάποια πράγματα στα οποία δεν έχουμε τόσο μεγάλη εμπειρία, οπότε θα είναι πραγματικά υπέροχο, αν μπορείτε φυσικά να μας δώσετε τα μέσα σας.
Απλώς επιτρέψτε μου να το βάλω εδώ κατευθείαν, σίγουρα δεν πληρωνόμαστε για τυχόν κριτικές. Όπως έγραψα παραπάνω, έχουμε πραγματικά μια πολύ αυστηρή διαδικασία, όσον αφορά τις αναθεωρήσεις, όπου όλοι αυτοί πρέπει να ακολουθούν ορισμένους κανόνες για να εγκριθούν.
Ελπίζω, η απάντησή μου σε εσάς, να σας βοηθήσει να κατανοήσετε με κάποιο τρόπο πώς λειτουργεί η ομάδα μας, όταν πρόκειται για κριτικές και παράπονα που εμφανίζονται στον ιστότοπό μας.
Good morning. We do not delete any reviews nor complaints from our site, actually. Only whenever it is from a players will, of course. As we did not delete any of your reviews either. There is a strict procedure, as I could say, where all the reviews are checked and need to follow all the rules, so they can be approved, actually. You've had 3 reviews, which 2 of those were rejected just because they were not any proper reviews, just a posts where you were writing about your loses. We do not take those as a reviews, and therefore we had to reject those, and you received an email where we explained the whole reason of doing so. Is that right, have you got the emails from us? And the 3rd review was rejected just because we needed some more details about your experience from playing at the casino you have tried to write a review about.
Your complaint is visible on our site to everyone, you can find it right here, so that was surely not deleted either.
I am glad, and good on you, that you have that much experience. We could even "use" that sometimes, what do you say? We often ask players to help us with some things we are not that experienced in, so it'll be really great, if you could give us your insides, of course.
Just let me please put it here straight forward, we certainly do not get paid for any reviews. As I wrote above, we actually have a really strict procedure, when it comes to reviews, where all of those need to follow certain rules to get approved.
I hope, my answer to you, will help you to somehow understand how our team works, when it comes to reviews and complaints shown on our site.
Αυτόματη μετάφραση: