Γεια σας, εννοείτε τον λογαριασμό Mifinity; Ξέρετε γιατί μπλοκαρίστηκε; Είναι ίσως καλύτερο να γράψετε για υποστήριξη και να ρωτήσετε ποιος είναι ο λόγος και τι πρέπει να κάνετε για να το αλλάξετε και να ξεμπλοκάρετε.
Θα προσπαθήσετε να μας πείτε τι σας λένε;
Hello, do you mean Mifinity account ? Do you know why it was blocked ? It's probably best to write to support and ask what is the reason and what you have to do to get it changed and unblocked.
Will you please try and let us know what they tell you ?
Justin (MiFinity)
6 Αυγούστου 2024, 09:25 BST
Αγαπητέ Ermickson Mendes,
Σας ευχαριστούμε για την επαφή σας.
Έχουμε ήδη επαναφέρει τις προσπάθειες κωδικού επαλήθευσης από την πλευρά μας, επομένως θα πρέπει να μπορείτε να ζητήσετε νέο κωδικό για το κινητό σας και να συνδεθείτε με επιτυχία.
Επίσης, επιβεβαιώστε τον αριθμό που έχετε καταχωρίσει στον λογαριασμό σας στο Mifinity.
Εάν χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια, επικοινωνήστε μαζί μας.
Θερμούς χαιρετισμούς,
Τζάστιν
Αυτή ήταν η απάντησή τους
Justin (MiFinity)
6 Aug 2024, 09:25 BST
Dear Ermickson Mendes,
Thank you for your contact.
We have already reset the verification code attempts on our side, so you should be able to request a new code for your mobile and log in successfully.
Also, please confirm the number registered in your Mifinity account.
If you need any further assistance, please contact us.
Kind Regards,
Justin
That was their reply
Justin (MiFinity)
6 Aug 2024, 09:25 BST
Caro Ermickson Mendes,
Obrigado pelo seu contacto.
Já redefinimos as tentativas de código de verificação do nosso lado, pelo que deverá poder solicitar um novo código para o seu telemóvel e iniciar sessão com êxito.
Além disso, confirme o número registado na sua conta Mifinity.
Se necessitar de mais assistência, contacte-nos.
Kind Regards,
Justin
Essa foi a resposta deles
Εντάξει, βλέπω ότι επαναφέρουν τον κωδικό που πιθανότατα χρησιμοποιείτε για να συνδεθείτε. Μπορεί να τον έχετε εισάγει λανθασμένα μερικές φορές και γι' αυτό συνέβη; Βοήθησε το ότι το επαναφέρουν και μπορείς να συνδεθείς τώρα; Εάν όχι, τότε γράψτε τους ξανά και πείτε τους ότι εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε προβλήματα και ότι τίποτα δεν έχει λυθεί.
Μη διστάσετε να μου γράψετε ξανά για να με ενημερώσετε πώς πάει και αν το πρόβλημα έχει επιδιορθωθεί.
Okay, so I see they reset the code you probably use to log in. You may have entered it incorrectly a couple of times and that's why it happened ? Did it help that they reset it and you can log in now ? If not, then write to them again and tell them that you are still having problems and that nothing has been solved.
Feel free to write to me again to let me know how it is going and if the issue has been fixed.
Τι εννοείς τώρα, παρακαλώ, πώς μπαίνεις στον λογαριασμό; Ο κωδικός επαλήθευσης δεν λειτουργεί ή ποιο είναι το πρόβλημα; Έχετε ξαναγράψει για υποστήριξη για να σας καθοδηγήσουν ή να σας δώσουν συμβουλές;
What do you mean now, please, how do you get into the account ? The verification code doesn't work or what is the problem ? Have you written to support again so they can guide you or give you advice ?
Μου είπαν ότι έστειλαν μια κλήση για να συνδεθώ αλλά δεν έλαβα τίποτα, τώρα ρώτησα ξανά αν είναι δυνατόν να καλέσω τον αριθμό μου που είναι 964 396 301 ή αν είναι δυνατό να δημιουργήσω άλλον λογαριασμό όπου μπορούν να με μεταφέρουν.
They said they sent a call to log in but I didn't receive anything, now I've asked again if it's possible to call my number which is 964 396 301 or if it's possible to create another account where they can transfer me.
Disseram que enviaram uma ligaçao para entrar mas não Recebe nada , agora perguntei de Novo si e possivel ligar para o meu numéro que e 964 396 301 ou si e possivel criar outra conta onde eles podem me fazer a transférerencia
Θα ενημερώσω τον χειριστή σας ότι αντιμετωπίζετε προβλήματα με τη λήψη κωδικών επαλήθευσης μέσω SMS. Πριν από ένα χρόνο περίπου αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα. Στην περίπτωσή μου, το sms μπλοκαρίστηκε από τον χειριστή. Σε κάθε περίπτωση, φροντίστε να ειδοποιήσετε την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας και το καζίνο επίσης. Πρέπει να υπάρχει μια αιτία πίσω από την αποτυχία λήψης του κωδικού. Μπορεί επίσης να είναι από την πλευρά του casio. Επομένως, θα δοκίμαζα και τις δύο προτάσεις.
I would let your operator know that you are having trouble getting verification codes via SMS. About a year ago, I encountered the same problem. In my case, the sms was blocked by the operator. In any event, be sure to notify the mobile operator and the casino as well. There has to be a cause behind the failure to receive the code. It also might be on the casio's side. Thus, I would try both suggestions.
Θα έλεγα ότι πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί τους και να εξηγήσετε το πρόβλημα. Στον πάροχο, εάν τυχαία μπλοκάρει τον αριθμό στον οποίο υποτίθεται ότι θα φτάσει ο κωδικός επαλήθευσης και στον πάροχο πληρωμών, ότι δεν μπορείτε να τον λάβετε και ίσως υπάρχει εναλλακτική λύση για να τον στείλετε κάπου αλλού.
Δοκιμάστε το και πείτε μας τι θα ανακαλύψετε.
I would say that you need to contact them and explain the problem. To the operator, if by any chance they are blocking the number where the verification code is supposed to arrive and to the payment provider, that you still can't get it and maybe there is an alternative to send it somewhere else.
Give it a try and let us know what you find out.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.