Γεια σας. Ναι το pin up δεν πληρώνει τίποτα. Είμαι νέος παίκτης στο pin up καζίνο, 2-3 φορές στέλνουν τα χρήματά μου, αλλά τώρα 10-12 μέρες δεν θέλω να ολοκληρώσω την ανάληψη. ότι έχουν μόνο μία απάντηση "τεχνικό πρόβλημα" "πρόβλημα πληρωμής" . δημιουργήστε νέα ανάληψη και περιμένετε έως και 24 ώρες. και το ακυρώνουν συνήθως μετά από 12 ώρες και μετά αναδημιουργούν αναδημιουργούν αναδημιουργούν...
Hello. Yes pin up doesn't pay anything. i am new player on pin up casino, 2-3 times they send my money, but now 10-12 days then don't want to complete withdrawal. thay have only one answer "technical issue" "payment issue" . create new withdrawal and wait up to 24 hours. and they cancel it usually after 12 hours, and then recreate recreate recreate...
Γεια σας,
φαίνεται τόσο ξαφνικό, ίσως υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τον πάροχο πληρωμών και το καζίνο δεν θέλει να μοιραστεί αυτό το πρόβλημα με τους παίκτες απλώς για να μην τους τρομάξει.
Hello,
it seems so sudden, maybe there is some issue with the payment provider and the casino does not want to share this problem with players simply not to freak them out.
αν υπαρχει καποιο προβλημα οπως ειπες πρεπει να κλεισουν τις καταθεσεις. ή πρέπει να ενημερώσουν όλους τους παίκτες ότι, μέχρι το ??.??.2022 θα υπάρχει πρόβλημα απόσυρσης. Λένε ότι, να είστε υπομονετικοί, κάντε νέα απόσυρση, κάθε μέρα ή μάλλον δύο φορές την ημέρα. που ασχολούνται με απάτη. είναι απολύτως έτσι. Δείτε τις αναρτήσεις άλλων παικτών. Πριν από 2 αδύναμα σημεία, πριν από 1 μήνα, πριν από 2 μήνες, για όλες τις ημερομηνίες μπορείτε να δείτε αναρτήσεις πελατών σχετικά με αυτό το ατελείωτο ζήτημα αναλήψεων. όλα είναι ξεκάθαρα για το πώς αντιμετωπίζουν την απάτη
if there is some issue as you said, they must close deposit operations. or they have to inform all players that, till the ??.??.2022 withdrawal problema will be. they say that, be patient , make new withdrawal, every day or rather twice in a day. thay deal in fraud. it is absolutly so. look other players posts. 2 weaks ago, 1 month ago, 2 month ago, for all date you can see customer posts about this endless withdrawal issue. everything is clear about how they deal in fraud
Γεια σας,
Υποθέτω μόνο τι μπορεί να προκαλέσει το πρόβλημα. Όλοι γνωρίζουμε ότι θα ήταν καλύτερο να αντιμετωπίζουμε τους παίκτες με ειλικρίνεια και να μοιραζόμαστε όλες τις σχετικές πληροφορίες, ώστε να μην χρειάζεται κανείς να κάνει εικασίες.
Είναι φυσικό οι παίκτες να μοιράζονται ως επί το πλείστον αρνητικά σχόλια και τα προβλήματά τους, σύμφωνα με τα άλλα καζίνο με καθυστερημένη πληρωμή, το Pin-Up σχολιάζεται πολύ λιγότερο.
Είναι καλό που υποβάλατε την καταγγελία, αν τελικά υπάρχει κάτι σκιερό, θα το μάθει η ομάδα παραπόνων μας.
Αν το καζίνο συνεργαστεί, φυσικά.
Hello,
I'm only guessing what may cause the problem. We all know that it would be best to treat players with honesty and share all relevant information so nobody has to speculate.
It's natural that players mostly share negative feedback and their problems, according to the other casinos with delayed payment, Pin-Up is far less commented on.
It's good you submitted the complaint, if there is something shady after all, our complaint team will find out.
If the casino cooperates, of course.
αν υπαρχει καποιο προβλημα οπως ειπες πρεπει να κλεισουν τις καταθεσεις. ή πρέπει να ενημερώσουν όλους τους παίκτες ότι, μέχρι το ??.??.2022 θα υπάρχει πρόβλημα απόσυρσης. Λένε ότι, να είστε υπομονετικοί, κάντε νέα απόσυρση, κάθε μέρα ή μάλλον δύο φορές την ημέρα. που ασχολούνται με απάτη. είναι απολύτως έτσι. Δείτε τις αναρτήσεις άλλων παικτών. Πριν από 2 αδύναμα σημεία, πριν από 1 μήνα, πριν από 2 μήνες, για όλες τις ημερομηνίες μπορείτε να δείτε αναρτήσεις πελατών σχετικά με αυτό το ατελείωτο ζήτημα αναλήψεων. όλα είναι ξεκάθαρα για το πώς αντιμετωπίζουν την απάτη
if there is some issue as you said, they must close deposit operations. or they have to inform all players that, till the ??.??.2022 withdrawal problema will be. they say that, be patient , make new withdrawal, every day or rather twice in a day. thay deal in fraud. it is absolutly so. look other players posts. 2 weaks ago, 1 month ago, 2 month ago, for all date you can see customer posts about this endless withdrawal issue. everything is clear about how they deal in fraud
Επιτρέψτε μου να επικολλήσω την ενημέρωσή σας:
"Το πρόβλημά μου επιλύθηκε. Έχω λάβει gunds για λίγα λεπτά. ευχαριστώ Casino Guru, ευχαριστώ pin up."
🙂
Allow me to paste your update:
"my problem is resolved. i have received gunds a few minutes agi. thanks Casino Guru, thanks pin up."
🙂
Γεια σας,
Ειλικρινά πιστεύω ότι ο λόγος δεν είναι τόσο σημαντικός και θα ήθελα μόνο να μαντέψω.
Χρειάζεστε βοήθεια, τι σας έχει συμβεί στο Pin-uP ;
Hello,
I honestly think the reason is not so important and I'd be only guessing.
Do you need any help, what has happened in Pin-uP to you?
Γεια σας,
Ίσως θα έπρεπε να υποβάλετε μια καταγγελία, ο Έλνταρ έκανε και πληρώθηκε, ωστόσο, στην περίπτωσή του δεν επικοινωνήσαμε καν με το καζίνο, οπότε είναι δύσκολο να πούμε αν ήταν απλώς σύμπτωση.
Μπορώ να ξέρω πόσο καιρό περιμένατε τα κέρδη σας;
Hello,
maybe you should submit a complaint, Eldar did and got paid, however, in his case we even did not contact the casino, so it's hard to tell if it was just a coincidence.
May I know for how long have you been waiting for your winnings?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.