Σας ευχαριστώ.
Δεδομένου ότι τώρα έχετε το δικό σας νήμα, όπως μπορείτε να δείτε, σας ζητώ ευγενικά να διατηρήσετε όλες τις σκέψεις μας σχετικά με το πώς πρέπει να χειριζόμαστε τα νέα καζίνο εδώ.
Και πάλι, για να είμαι ειλικρινής, πρέπει να πω ότι για να προσφέρετε τουλάχιστον χρήσιμη κριτική, θα πρέπει πρώτα να εξοικειωθείτε με τη λειτουργία του Δείκτη Ασφαλείας.
Εξήγησα ήδη γιατί δεν μπορούμε να συμπεριλάβουμε τις αναρτήσεις του φόρουμ στον τύπο του Ευρετηρίου Ασφαλείας Οι κριτικές των χρηστών είναι αρκετά παρόμοιες.
Δεν μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι κάθε κριτική περιέχει ακριβείς πληροφορίες, επειδή τόσο οι παίκτες όσο και τα καζίνο προσπαθούν συνεχώς να δημοσιεύσουν ψευδείς κριτικές. Λόγω αυτού του γεγονότος, η βαθμολογία αξιολόγησης χρήστη είναι ξεχωριστή από τον Δείκτη ασφαλείας, ο οποίος βασίζεται αποκλειστικά σε αποδεδειγμένα γεγονότα.
Όπως συμβουλεύουν οι οδηγοί μας, επομένως πριν αποφασίσετε αν θα παίξετε ή όχι στο καζίνο, διαβάζετε πάντα τις κριτικές χρηστών για να αποκτήσετε μια αίσθηση της γνώμης των άλλων παικτών. Μπορείτε επίσης να αναζητήσετε παρόμοιες πληροφορίες σε φόρουμ, να επισκεφτείτε την ενότητα παραπόνων και να προσθέσετε το Ευρετήριο ασφάλειας.
Είπατε "ΠΑΝΤΑ φταίνε οι παίκτες" Τι θα λέγατε "Είναι πάντα η επιλογή των παικτών";
Αν δεν μας ένοιαζαν οι παίκτες, όπως τόσο επιμελώς προσπαθήσατε να αποδείξετε, δεν θα απαντούσαμε στο παράπονό σας ούτε θα δίναμε προσοχή σε αυτή τη συζήτηση.
Μάλλον, κάνουμε μια προσπάθεια να περιγράψουμε τις διαδικασίες μας.
Κατά τη γνώμη μου, δεν είστε ικανοποιημένοι με τις ενέργειες του Casino Guru και δεν είμαστε στην ευχάριστη θέση να αντιμετωπίσουμε τα τεκμήρια, τις χρεώσεις και άλλα συναισθήματά σας στο δικό μας φόρουμ. Γενικά, καταλάβαμε πολύ τον τόνο σας και δώσαμε σαφείς εξηγήσεις για τα πάντα. Επομένως, πιστεύω ότι είναι σκόπιμο να δηλώσω ότι η κακή σας ενέργεια δεν εκτιμάται εδώ. Δεν έχουμε χρόνο να τα ξαναπούμε όλα μαζί σας.
Είτε σταματήστε να μας κατηγορείτε για κάτι που δεν έχει αποδειχθεί, είτε φύγετε από αυτό το φόρουμ. Εάν δεν το κάνετε, θα αποκλειστείτε από το φόρουμ.
Είναι στο χέρι σου.
Thank you.
Since you now have your own thread, as you can see, I kindly ask that you keep all of our thoughts about how we should handle new casinos here.
Again, to be honest, I have to say that in order to offer at least helpful criticism, you should first familiarize yourself with the operation of the Safety Index.
I already explained why we can't take forum posts into the Safety Index formula The user reviews are quite similar.
We are unable to ensure that every review contains accurate information because both players and casinos are continuously attempting to post false reviews. Due to this fact, the user review rating is separate from the Safety Index, which is solely based on proven facts.
As our guides advise, therefore before deciding whether or not to play in the casino, always read user reviews to gain a sense of what other players think. You can also search for similar information on forums, visit the complaint section, and add the Safety Index.
You said "It’s ALWAYS the players fault" How about "It's always the players choice"?
If we did not care about players, as you so assiduously attempted to prove, we would not reply to your complaint or even pay attention to this conversation.
Rather, we make an effort to describe our processes.
In my opinion, you are not satisfied with Casino Guru's actions, and we are not pleased to address your presumptions, charges, and other feelings on our own forum. In general, we were very understanding of your tone and gave clear explanations of everything. Thus, I believe it is appropriate to state that your bad energy is not appreciated here. We do not have time to go over everything again with you.
Either quit blaming us for something unproven, or leave this forum. Should you fail to do so, you will be banned from the forum.
It's up to you.
Αυτόματη μετάφραση: