Γεια σας, οι κριτικές μας σας λένε πάντα ποιες μεθόδους πληρωμής χρησιμοποιεί το ίδιο το καζίνο, γι' αυτό μη διστάσετε να ελέγξετε εκεί.
Κάπως έτσι μοιάζει. Αυτό το στιγμιότυπο οθόνης είναι για παράδειγμα από την GGbet που αναφέρατε.
Αλλά γιατί ρωτάτε, σχετίζεται με κάποιο τρόπο με το παράπονό σας;
Hi, our reviews always tell you what payment methods the casino itself uses, so feel free to check there.
It looks something like this. This screenshot is for example from GGbet you mentioned.
But why do you ask, is it somehow related to your complaint ?
Αναρωτιέμαι γιατί χρειάζεται τόσος χρόνος για μερικά καζίνο και άλλα κάνουν αναλήψεις μέσα σε λίγες ώρες
I for one wonder why it takes so long for some casinos and others make withdrawals within a few hours
Jag för jag undrar varför det tar så lång tid för vissa casinon och andra gör uttag inom några timmar
Χμ, εξαρτάται από πολλά πράγματα. Ορισμένα καζίνο μπορεί να έχουν πολλές αναλήψεις, ορισμένα τεχνικά προβλήματα με τον πάροχο πληρωμών, μερικές φορές οι αναλήψεις μπορεί να επιβραδυνθούν με επαλήθευση λογαριασμού ή διάφορους ελέγχους από το καζίνο ή τον πάροχο του παιχνιδιού. Υπάρχουν περισσότερα από αυτά, επομένως είναι πάντα καλύτερο να γνωρίζετε από το ίδιο το καζίνο γιατί συμβαίνει αυτό και μερικές φορές να είστε υπομονετικοί.
Ωστόσο, καταλαβαίνω ότι σε πολλούς παίκτες δεν αρέσει αν οι αναλήψεις διαρκούν περισσότερο, αλλά αν βρείτε ένα καζίνο όπου τις έχετε ουσιαστικά αμέσως, θα παραμείνω σε αυτό και θα γλιτώσω τον εαυτό σας από παρόμοια ζητήματα.
Hmm, it depends on a lot of things. Some casinos may have a lot of withdrawals, some technical problems with the payment provider, sometimes withdrawals can be slowed down by account verification or various checks from the casino or game provider. There are more than that, so it's always best to know from the casino itself why this is happening and sometimes be patient.
However, I understand that a lot of players don't like it if withdrawals take longer, but if you find a casino where you have them basically right away, I would stick with that and save yourself from similar issues.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.