Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Γεια σας, μπορείτε να μοιραστείτε τη διεύθυνση URL; Φαίνεται ότι δεν την έχουμε στη βάση δεδομένων μας.
Έχετε κάποια ιδέα γιατί συνέβη αυτή η κατάσταση; Μέχρι στιγμής όλα ήταν καλά;
Hello, could you please share the url, it looks like we don't have it in our database.
Do you have any idea why this situation happened? So far everything was fine?
Αυτό το καζίνο

https://palmcasino5.io/

https://www.palm-casino.co.uk/
Δοκιμάστε και τα δύο url
Γιατί δεν έχετε αυτό το καζίνο; Και τι πρέπει να κάνω αν έχω πρόβλημα με αυτά;
This casino

https://palmcasino5.io/

https://www.palm-casino.co.uk/
Try this both url
Why you don't have this casino ? And what I need do if I have problem with them?
Γεια σας, σας ευχαριστώ για τη διεύθυνση URL.
Λοιπόν, υποθέτω ότι η εξήγηση είναι αρκετά προφανής: κανείς δεν έχει αναφέρει ακόμα την ιστοσελίδα. Για να μην αναφέρουμε ότι δύσκολα μπορούμε να εντοπίσουμε κάθε καζίνο μόνοι μας. 🙂 Σας ευχαριστούμε λοιπόν γι' αυτό!
Ωστόσο, έχουμε το Palmslot.io στη βάση δεδομένων μας. Η διεύθυνση URL του είναι "https://palmcasino.io/" και ο ιστότοπος είναι αρκετά κακός. Ωστόσο, δεν έχουμε ακούσει ποτέ για τον άλλο σύνδεσμο—αν πρόκειται για τον ίδιο ιστότοπο, υποθέτω ότι είναι μια ειδική διεύθυνση URL για παίκτες από το Ηνωμένο Βασίλειο.
Μπορώ να ρωτήσω τι έχει συμβεί; Μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία, αλλά ίσως σας φανεί χρήσιμο να έχετε μερικές συμβουλές ή λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας της διαδικασίας καταγγελίας εκ των προτέρων. Μη διστάσετε να διαβάσετε και τις οδηγίες:
https://casinoguru-en.com/complaint-resolution-instructions
Μπορείτε να εξηγήσετε ποιο είναι το πρόβλημα; Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε;
Hello, thank you for the URL.
Well, I guess the explanation is quite obvious: no one has reported the site yet. Not to mention that we can hardly spot every single casino on our own. 🙂 Thus, thank you for that!
However, we have Palmslot.io in our database; its URL is "https://palmcasino.io/" and the site is pretty bad. However, we have never heard about the other link—if that is the same website, I guess it is a special URL for UK players.
May I ask what has happened? You are welcome to complain, but it might be helpful for you to have a few tips or details about how the complaint process works beforehand. Feel free to read the instructions, too:
https://casinoguru-en.com/complaint-resolution-instructions
Could you please explain what the problem is? How may we help out?
Γειά σου
Δυστυχώς, δεν έχω λάβει ακόμα την ανάληψή μου των £2186, ο λογαριασμός έχει επαληθευτεί πλήρως. Μου υποσχέθηκαν ότι θα μου στείλουν χρήματα εντός 36 ωρών, επειδή αυτό είναι το χρονικό πλαίσιο που μου έστειλαν. Έχω επίσης αποδείξεις για αυτό.
Υπάρχει συνεχώς χρονικό περιθώριο και ακόμα δεν έχω χρήματα, μου έλεγαν ψέματα ασταμάτητα, σύντομα και σύντομα θα σας στείλουμε και τίποτα.
Hello
Unfortunately still I not received my withdraw £2186, account fully verified, they promiser me send me money in 36 hours becouse this is timeframe what they send me , I have also proofs for this.
Is over and over timeframe and still don't have money, they lied me non stop soon soon and soon we send you and nothing.
Γεια σας, μακάρι να μην είχε φτάσει σε αυτό το σημείο, αλλά το καζίνο πρέπει πρώτα να προσπαθήσει να επιλύσει το πρόβλημα μαζί σας. Καταλαβαίνω την άποψή σας - το καζίνο θα πρέπει να τηρεί τους όρους του. Ωστόσο, όπως είπα, δεν είμαστε καν εξοικειωμένοι με το καζίνο και δεν έχουμε επαφές για παράδειγμα. Σε αυτό το σημείο είναι πολύ νωρίς για άμεση βοήθεια.
Μπορεί να παραπονεθείτε, αλλά παρόλα αυτά μπορούμε να παρέμβουμε μόνο αφού περάσει ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Συγκεκριμένα, πρέπει να περιμένουμε 14 ολόκληρες ημέρες. Ειλικρινά, μερικές ημέρες δεν είναι τόσο μεγάλη καθυστέρηση, αν και καταλαβαίνω ότι περιμένατε κάτι άλλο.
Σας προτείνω ευγενικά να παραμείνετε σε επαφή με την υποστήριξη του καζίνο. Παρακαλώ συνεργαστείτε και καταβάλετε προσπάθεια να παρακολουθείτε την κατάσταση.
Παρακαλώ ενημερώστε με εάν ο λογαριασμός σας έχει υποβληθεί σε πλήρη επαλήθευση.
Hello, I wish it didn't come to this, but the casino must first try to resolve the issue with you. I empathize with you - the casino should adhere to its terms. However, as I said, we are not even familiar with the casino and have no contacts for example. At this point it is far too early for immediate help.
You may complain, but still we can step in only after a certain amount of time has passed. Specifically, we need to wait a full 14 days. Honestly, a couple of days is not such a big delay, although I understand you expected something else.
I suggest you politely stay in touch with the casino support. Please cooperate and make an effort to monitor the situation.
Please let me know if your account has undergone full verification.
Γειά σου
Ναι, φυσικά, αρχίζω να παίζω όταν ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί πλήρως. Έχω λάβει δύο email από το KYC σχετικά με την πλήρη επαλήθευση του λογαριασμού μου.
Μαζί έχω 3808 ευρώ.
Δυστυχώς χθες με ανάγκασαν να κάνω ανάληψη της πληρωμής επειδή είπαν ότι η ημερήσια πληρωμή είναι έως 1000 ευρώ και ότι ανά εβδομάδα μπορώ να κάνω ανάληψη το πολύ 2000 ευρώ, οπότε ακύρωσα την ανάληψή μου των 2186 ευρώ και έκανα νέα ανάληψη χθες των 1000 ευρώ. Πείτε μου επίσης ότι μετά από 24 ώρες μπορώ να κάνω ξανά ανάληψη 1000 ευρώ, το πολύ 2000 ευρώ την εβδομάδα, οπότε την επόμενη ώρα θα είναι πάνω από 24 ώρες και θα προσπαθήσω να κάνω μια δεύτερη ανάληψη 1000 ευρώ. Για όλα όσα σας έγραψα, έχω και μπορώ να στείλω αποδείξεις.
Αυτή τη στιγμή δεν έχω λάβει τίποτα.
Είναι πολύ άσχημο που τους έγραψα πριν και δεν με ενημέρωσαν ποτέ για το όριο ανάληψης.
Αυτό θέλει να ακυρώσω τις αναλήψεις και να παίξω για να χάσω τα χρήματά μου, αλλά όχι, σταμάτησα να παίζω και θα περιμένω να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου, έχω συνολικά στο Palm Casino 3808 ευρώ.
Hello
Yes of course, I start playing when my account was fully verified, I have two email about from KYC about my account is fully verified.
Together I have there 3808 euro.
Unfortunately yesterday they forced me to withdraw the payment because they said that the daily payment is up to 1000 euros and that per week I can withdraw a maximum of 2000 so I cancelled my withdraw 2186 euro and I did new withdraw yesterday €1000 , tell me also after 24 hours I can again withdraw 1000 € , max 2000 euro a week so in next hour will be over 24 hours and I try make second withdraw 1000 euro. For everything what I wrote you I have and I can send proofs.
At the moment I not received anything.
it's very bad that I wrote to them before and they never told me about withdraw limit.
That want me to cancel withdraws and play for lost my money but no , o stopped playing and I will wait for withdraw my money , together I have on Palm Casino 3808 euro
Καταλαβαίνω, τα όρια είναι το θέμα τώρα. Ξέρεις ότι θα πρέπει να συμβουλευτείς τους κανόνες του καζίνο εξαρχής. Εφόσον δεν ήμουν εκεί, δεν μπορώ να δώσω πολλές πληροφορίες για τη συζήτηση που είχες με την υποστήριξη. Ωστόσο, είναι σημαντικό να ελέγχεις πάντα τα όρια ανάληψης πριν από την εγγραφή του λογαριασμού σου. Συνήθως, η υποστήριξη καζίνο δεν ξεκινά συζητήσεις σχετικά με τα όρια ανάληψης. Επομένως, για να είμαστε σίγουροι, αναφέρονται τουλάχιστον τα όρια για τις μικρές επιχειρήσεις στους όρους;
Σε κάθε περίπτωση, φαίνεται ότι η υποστήριξη ανταποκρίνεται αρκετά, κάτι που είναι πράγματι εξαιρετικά νέα!
Όπως είπα, ενημέρωσα τους συναδέλφους από την Ομάδα Δεδομένων. Θα αξιολογήσουν το καζίνο μόλις το εξετάσουν. Ωστόσο, θα χρειαστείτε περίπου ένα μήνα για να δημοσιεύσετε την αξιολόγηση.
Μην ανησυχείτε, θα επικοινωνήσω μαζί σας και, αν αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα, δεν χρειαζόμαστε τη δημοσιευμένη αξιολόγηση για να σας βοηθήσουμε.
I see, the limits are the matter now. You know you should consult the casino rules in the first place. Since I wasn't there, I cannot provide much insight into the conversation you had with support; however, it is important to always check withdrawal limits before registering your account. Typically, casino support does not initiate discussions about withdrawal limits. So, just to be certain, are the sme limits listed in the terms, at least?
In any case, it appears the support is quite responsive, which is excellent news indeed!
As I said, I informed colleagues from the Data Team; they will review the casino once they get to it. Take a month or so to publish the review, however.
Don't worry, I'll keep in touch with you, and if you have a problem, we don't need the review published to assist you.
Γειά σου
Αλλά ξέρετε, μιλάω με την υποστήριξη πολλές φορές για το ότι έχασα την ανάληψή μου και δεν μου λένε ποτέ για τα όρια. Έλεγξα χθες τους όρους και ναι, στο terma υπάρχει μία φορά για αυτό, 1000 ευρώ την ημέρα και 2000 ευρώ το Σαββατοκύριακο, και στο live chat μου λένε να κάνω 24ωρο διάλειμμα μετά την ανάληψη, τη δεύτερη πληρωμή.
Τώρα, πριν από 3 μέρες έκανα ανάληψη 1000 και μετά από 24 ώρες έκανα την επόμενη ανάληψη των 1000 και τώρα περιμένω τα χρήματά μου. Μετά από μία εβδομάδα κάνω ξανά την επόμενη ανάληψη επειδή έχω σχεδόν 5000 ευρώ, μαζί σχεδόν 7000. Για όλα όσα χρειάζεστε, έχω στιγμιότυπα οθόνης σχετικά με τις αναλήψεις, τον λογαριασμό μου, το υπόλοιπό μου και τα email μου.
Ναι, το καζίνο είναι responsive, αλλά πάντα το ίδιο copy paste σύντομα και τίποτα.
Θα ήταν υπέροχο αν μπορούσατε να προσθέσετε αυτό το καζίνο και οι άνθρωποι να μπορούν να βρουν και να αναφέρουν πότε κάτι δεν πάει καλά. Δυστυχώς προσπάθησα να βρω αυτό το καζίνο στον ιστότοπό σας πριν ξεκινήσω να παίζω, αλλά δεν τα κατάφερα. Μετά το βρήκα στο Trust Pilot και έχω βαθμολογία 4,1 στα 5. Βλέπω όμως περισσότερες θετικές κριτικές, κάτι που είναι ψεύτικο. Κάποιος έγραψε ότι κάνω δύο αναλήψεις την ημέρα, κάτι που είναι αδύνατο επειδή μπορείτε να ζητήσετε μόνο μία ανάληψη. Το Trust Pilot είναι πολύ κακό επειδή αφαιρεί τα πραγματικά αρνητικά σχόλια, αλλά αφήνει τα ψεύτικα θετικά.
Σας ευχαριστώ πολύ, θα περιμένω λίγο ακόμα τώρα και θα σας ενημερώσω. Ελπίζω να μου στείλουν τα χρήματά μου.
Hello
But you know , I speaking with support a lot time about missing my withdraw and never tell me about limits, I checked yesterday terms and yes in terma is one time about this , 1000 euro a day and 2000 euro a weekend, and on live chat tell me do 24 hours break after withdraw second payment.
Now 3 days ego I did withdraw 1000 and after 24 hours I did next 1000 and now I wait for my money, after one week I again make next withdraws becouse I have more almost 5000 euro there, together almost 7000. For everything I have screenshots if you need about withdraws , my account my balance and emails .
Yes casino is responsive but always the same copy paste soon soon and nothing .
Will be great if you can add this casino and peopl can find and raport when is something wrong, unfortunately I try find this casino in your site before I start play but I can't , then I find on trust pilot and there have 4.1 rating on 5 , but I see more positive reviews is fake ,like somebody wrote have two withdraws a day what is impossible becouse you can only request one withdraw. Trust pilot is very bad becouse remove true negative comments but leave fake positive.
Thank you so much , I will wait little a bit more now and I let you know . I hope they send me my money.
Γειά σου
Μιλάω με το καζίνο Palm πολλή ώρα για την ανάληψή μου που έλειπε, αλλά ποτέ δεν με ενημέρωσαν για τα όρια.
Αργότερα, όταν στέλνω πολλά email, ενημερώστε με για τα όρια.
Έλεγξα τους όρους χθες και σκέφτηκα μόνο μία φορά για ανάληψη 1000 την ημέρα και 2000 την εβδομάδα, αλλά έτσι είναι.
Επίσης, αργότερα σε email με ενημέρωσαν ότι μεταξύ των αναλήψεων θα κάνω 24ωρο διάλειμμα.
Μέσα σε λίγες μέρες έκανα ανάληψη 1000 ευρώ και μέσα σε 24 ώρες έκανα την επόμενη ανάληψη 1000 ευρώ και τώρα περιμένω.
Επίσης, έχω περισσότερα χρήματα εκεί, επειδή χωρίς αναλήψεις έχω σχεδόν 5000 ευρώ, οπότε μαζί σχεδόν 7000 ευρώ.
Ναι, υπάρχουν responsive αλλά πάντα αντιγράφουν και επικολλούν, σύντομα και σύντομα 🙁
Hello
I speaking with Palm casino a lot time about my missing withdraw but never informed me about limits.
Later when I send a lot emails tell me about limits.
I checked yesterday terms and Ia only one time about withdraw 1000 a day and 2000 a week but it is.
Also later in email informed me between withdraw do 24 hours break.
So few days ego I maked withdraw 1000 euro and over 24 hours I did next withdraw 1000 and now I wait .
Also I have more money there becouse without withdraws I have more almost 5000 euro so together almost 7000 euro.
Yes there are responsive but always copy paste , soon and soon 🙁
Θα ήταν υπέροχο αν μπορούσατε να προσθέσετε το Palm CASINO στον ιστότοπό σας, ο κόσμος το χρειάζεται, πριν ξεκινήσω έψαχνα για αυτό το καζίνο από την πλευρά σας, αλλά δεν έχω χρηματοδοτηθεί. Μετά βρήκα αυτό το καζίνο στο Trust Pilot και έχει κατάταξη 4,1 στα 5, αλλά υπάρχουν πολλά θετικά ψεύτικα. Νομίζω ότι όπως είπε κάποιος για ανάληψη χρημάτων δύο φορές την ημέρα, κάτι που είναι αδύνατο επειδή μπορείτε να κάνετε μόνο μία φορά σε 24 ώρες.
Βλέπω ότι το Trust Pilot αφαιρεί τις πραγματικά αρνητικές κριτικές, αλλά δυστυχώς αφήνει τις ψευδώς θετικές.
Σας ευχαριστώ για το μήνυμά σας, τώρα θα περιμένω λίγο ακόμα και θα σας ενημερώσω, ελπίζω όλα να πάνε καλά.
Will be great if you can add Palm CASINO on your site , people need this , before I start I looking for this casino on your side but I not funded. Then I find this casino on trust pilot and there have 4.1 ranking on 5 , but there is a lot positive fake I think like somebody say about withdraw money two times a day what is impossible becouse you can only one time in 24 hours.
I see trust pilot remove true negative reviews but leave fake positive unfortunately.
Thank you for your message, now I will wait a little bit more and let you know , I hope everything will be ok.
Γειά σου,
Αυτά είναι πολύ χαμηλά όρια, θα έλεγα και σε συνδυασμό με τον τρόπο που επικοινωνεί η υποστήριξη, δεν είναι πολύ πειστικά.
Έχετε δίκιο μέχρι τέλους - η αξιολόγηση είναι απαραίτητη. Ευτυχώς, εν τω μεταξύ, οι αναρτήσεις σας θα παραμείνουν ορατές σε άλλους.
Ελπίζω να το ξεπεράσετε σύντομα! Να μας κρατάτε ενήμερους. Είμαστε σίγουροι ότι όλοι θέλουν να μάθουν πώς χειρίζεται την κατάσταση αυτό το καζίνο.
Hello,
Those are very low limits, I'd say and combined with the way support communicates, it is not very convincing.
You are correct to the point - the review is needed. Luckily, meanwhile, your posts will remain visible to others.
I hope you overcome this soon! Keep us updated; we're sure everyone wants to know how this casino handles the situation.
Γειά σου
Δυστυχώς χρειάζομαι τη βοήθειά σας, παρακαλώ βοηθήστε με.
Αφού έκανα όλα όσα μου είπαν, τώρα βλέπω ότι το Palm CASINO μου μπλόκαρε την πρόσβαση στον λογαριασμό παιχνιδιών και ταυτόχρονα μου έστειλε email σχετικά με την απόρριψη και των δύο αναλήψεών μου 🙁
Έχω εκεί σχεδόν 7000 ευρώ 🙁
Παρακαλώ βοηθήστε
Hello
Unfortunately I need your help , please help me .
After I did everything what they tell me , now I see Palm CASINO blocked me access toy account and the same time sent me emails about my both withdraws is rejected 🙁
I have there almost 7000 euro 🙁
Please help
Κοίτα, με λήστεψαν για σχεδόν 7000 ευρώ 😭😭😭 παρακαλώ δείτε τα στιγμιότυπα οθόνης. 

Τι απατεώνες! Πριν ξεκινήσω να παίζω, έστειλα όλα τα έγγραφα και τη διεύθυνσή μου, έλεγξαν και επαλήθευσαν τα πάντα και η επαλήθευσή μου ήταν πλήρης! Το ξέρουν ότι είμαι από το Ηνωμένο Βασίλειο, τι απατεώνας! Παρακαλώ βοηθήστε.
Look they robbed me for almost 7000 euro 😭😭😭 please check screenshots.

What a scammers before I start playing I sent all documents and also my address and they checked and verified everything and I was fully verified! They know it I am from UK , what a scammers ! Please help
Γεια σας, λυπάμαι που βλέπω ότι έχει φτάσει ως εδώ.
Λοιπόν, μην ανησυχείτε, οι συνάδελφοί μου θα το ερευνήσουν. Περιμένω να είστε αρκετά εξοικειωμένοι με τη διαδικασία υποβολής καταγγελιών. Τώρα είναι η ώρα να υποβάλετε το αίτημα καταγγελίας σας εναντίον αυτού του ιστότοπου.
Δεν θα βρείτε το καζίνο στη λίστα, αλλά δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Απλώς χρησιμοποιήστε την επιλογή που περιγράφεται στη λίστα:

Προσθέστε όλα τα στιγμιότυπα οθόνης και τις λεπτομέρειες—πλήρεις περιγραφές των συμβάντων, παρακαλώ.
Οι διαμεσολαβητές μας θα το εξετάσουν σύντομα.
Hello, I'm sorry to see it has come to this.
Well, don't worry, my colleagues will investigate. I expect you to be quite familiar with the complaint process; now is the time to submit your complaint request against this site.
You won't find the casino in the list, but it's no problem at all; just use the option described under the list:

Add all screenshots and details—complete descriptions of the events, please.
Our mediators will shortly give it a look.
Γειά σου
Όταν προσθέσετε το Palm Casino στον ιστότοπό σας, θα ήθελα να αφήσω μια κριτική για το πώς το Palm Casino μου έκλεψε σχεδόν 7000 ευρώ.
Hello
When you add Palm Casino to your site , I would like leave review how Palm Casino robbed me almost 7000 euro.
Ελπίζω να προστεθεί σύντομα. Υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός νέων καζίνο που προστίθενται καθημερινά, γι' αυτό και υπάρχουν κάποιες καθυστερήσεις.
Λυπάμαι πραγματικά για την εμπειρία σας και εκτιμούμε το γεγονός ότι θέλετε να την ενημερώσετε όλους.
It will be soon added, hopefully. There has been a large number of new casinos coming in every day, so that's why some delays occur.
I'm really sorry about your experience, and we appreciate that you want to let everyone know about it.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.