Για μένα, είναι η υποστήριξη πελατών. Ο χρόνος αντίδρασής τους, οι πιθανοί τρόποι επικοινωνίας μαζί τους, οι γνώσεις και η εμπειρία τους. Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από όταν έχεις κάποιο πραγματικό πρόβλημα στο καζίνο, αλλά το άτομο από την άλλη πλευρά πιστεύει ότι είσαι καθυστερημένος ή παιδί 3 ετών που μόλις ανακάλυψε το Διαδίκτυο.
Λαμβάνοντας υπόψη την προηγούμενη εμπειρία μου με την εργασία σε ένα καζίνο, μερικές φορές λυπάμαι πολύ για ορισμένους παίκτες, γιατί είναι ξεκάθαρο ότι το συγκεκριμένο ζήτημα είναι από την πλευρά του καζίνο, αλλά το καζίνο αρνείται καν να το σκεφτεί. Ορισμένοι πράκτορες υποστήριξης πελατών υποθέτουν αυτόματα ότι πρέπει να είστε χαζοί όταν κάτι δεν λειτουργεί για εσάς ή όταν δεν βλέπετε αυτήν την επιλογή για την οποία μιλούν στον ιστότοπό τους.
For me, it's the customer support. Their reaction time, possible ways of contacting them, their knowledge and experience. There's nothing worse than when you have some real issue in the casino, but the person on the other side believes that you're retarded or 3 years old child who just discovered the Internet.
Considering my previous experience with work in a casino, I sometimes feel very sorry for some players, because it's clear that the particular issue is on casino's side, but the casino refuses to even consider it. Some customer support agents just automatically assume you must be dumb when something doesn't work for you or you don't see that option they talk about on their website.
Αυτόματη μετάφραση: