Γεια σας παίκτες
Θέλω πάντα να κλείσω τον λογαριασμό μου αφού ενημερωθώ για τον εθισμό μου, αλλά τα καζίνο δεν κλείνουν ποτέ τον λογαριασμό μου σε πρώτη φάση, εάν και άλλα άτομα έχουν το ίδιο πρόβλημα με τις άδειες παιχνιδιών Antillephone nv;
Hello players
i always wants to close my account after informed my addiction but the casinos never close my account in first instance, if other people also have same problem with Antillephone nv gaming licenses?
Γεια σου παίκτρια,
τι κάνουν συνήθως τα καζίνο;
Θα ήθελα επίσης να μάθω εάν ζητάτε άμεσο αυτοαποκλεισμό ή απλώς αναφέρετε ότι μπορεί να έχετε πρόβλημα με τον τζόγο, παρακαλώ; Σύμφωνα με όλες τις κλειστές καταγγελίες σας, θα έλεγα ότι έχετε μια ιδέα για το πώς λειτουργούν τα πράγματα στη βιομηχανία του τζόγου 🙂.
Hello player,
so what do casinos usually do?
I'd also like to know whether you ask for direct self-exclusion or just mention you may have a gambling problem, please? According to all your closed complaints, I would say you have an idea how things work in the gambling industry 🙂.
γεια
Τα παράπονά μου πάντα καταλήγουν σε ανεπιτυχή ειδικά Antillephone nv. Θέλω να προειδοποιήσετε τους άλλους παίκτες που εγγράφονται στα καζίνο του Κουρασάο επειδή δεν υπάρχει προστασία για τα χρήματα των παικτών. Παρακαλώ πείτε μου πώς να λάβω νομικές συμβουλές σχετικά με τις δικαιοδοσίες του Κουρασάο.
Hi
my Complaints always been end up with unsuccessful especially Antillephone nv. I want you guys to warn other players registering with curacao casinos because no protection for players money. Please tell me how to get legal advice against curacao jurisdictions.
Γεια σας,
προσπαθούμε να τους προειδοποιήσουμε ότι αυτός είναι ο σκοπός όλων των δραστηριοτήτων του Casino Guru, σας διαβεβαιώνω.
Η μόνη συμβουλή που μου έρχεται στο μυαλό είναι να συμβουλευτώ την κατάσταση με οποιονδήποτε δικηγόρο με καλή γνώση του κλάδου του τζόγου. Η αρχή του Κουρασάο δεν είναι πολύ γνωστή για την καλή και δίκαιη συμπεριφορά της απέναντι στους παίκτες, φοβάμαι.
Hello,
we try to warn them all this is the purpose of all Casino Guru's activities, I assure you.
The only advice that comes to my mind is to consult the situation with any lawyer with good knowledge of the gambling industry. The Curacao authority is not well known for its good and fair attitude towards players, I'm afraid.
γεια
Στη συνέχεια, μπορείτε να προειδοποιήσετε τις δικαιοδοσίες του κουρκακάο σχετικά με την προστασία των παικτών. Αν δεν προστατεύσουν τους παίκτες θα χάσουν την επιχείρηση. Επειδή στα καζίνο του casinoguru curacao οι επιχειρήσεις είναι πολύ περισσότερες από άλλες δικαιοδοσίες. Διαφορετικά, μπορείτε να κάνετε μια προειδοποίηση για όλα τα καζίνο του Κουρασάο, τότε μόνο εμείς το σκεφτόμαστε πριν ανοίξουμε έναν λογαριασμό.
Hi
Then can you able to warn curcacao jurisdictions about for players protection. If they don’t protect the players they will loose the business. Because in casinoguru curacao casinos business is a lot more than other jurisdictions. Otherwise can you make a warning about all the curacao casinos then only we think about it before open a account.
Γεια σας,
προσπαθούμε συνεχώς να καλύψουμε κάθε δυνατό τρόπο πώς να προειδοποιήσουμε τους παίκτες. Ωστόσο, δεν μπορούμε να ενεργήσουμε ως επίσημη ρυθμιστική αρχή. Μπορούμε να συμβουλεύσουμε και να υποστηρίξουμε παίκτες σε ρόλο συντονιστή. Προς ανησυχία σας σχετικά με τα καζίνο που έχουν άδεια στο Κουρασάο, δεν μπορούμε να πούμε ότι όλα αυτά είναι κακά μόνο και μόνο επειδή βρίσκονται υπό αυτήν την αρχή αδειοδότησης. Καταβάλαμε μεγάλη προσπάθεια για να παρέχουμε μια σημαντική πληροφορία για κάθε καζίνο στον πίνακα του καζίνο, μπορείτε επίσης να βρείτε κριτικές χρηστών εκ των προτέρων. Εάν προσωπικά πιστεύετε ότι όλα τα καζίνο που έχουν άδεια από την αρχή του Κουρασάο δεν είναι καλά για εσάς, χρησιμοποιήστε ένα φίλτρο για να σας δείξει μόνο αυτό που πραγματικά θέλετε να δείτε:
Hello,
we constantly try to cover every possible way how to warn players. However, we can't act as an official regulator. We can advise and support players in a role of a moderator. To your concern about casinos licensed in Curacao, we can't say all of those are bad just for being under this licensing authority. We put much effort into providing a piece of important information for every casino on its casino panel, you can also find user reviews in advance. If you personally think that all casinos licensed under Curacao authority are not good for you, please use a filter to show you only what you really want to see:
Ειλικρινά, κάθε καζίνο χάνει μέρος της βαθμολογίας φήμης του όταν έχει μόνο την άδεια Κουρασάο και τίποτα άλλο. Μεγάλος αριθμός καζίνο έχουν την άδεια Κουρασάο, επειδή είναι σχετικά εύκολο να το αποκτήσετε.
Είναι επίσης αλήθεια ότι πολλά από τα καζίνο που έχουν άδεια στο Κουρασάο έχουν κακή φήμη, από την άλλη πλευρά, υπάρχουν επίσης σπουδαία καζίνο που κατέχουν την άδεια του Κουρασάο.
Το κακό με την άδεια του Κουρασάο είναι το γεγονός ότι ακόμα κι αν είναι προφανές ότι το καζίνο μεταχειρίστηκε άδικα τον παίκτη, η αρχή συνήθως ευνοεί το καζίνο ούτως ή άλλως.
Honestly, every casino loses some part of their reputation rating when they only have the Curacao license and nothing else. Large amount of casinos have the Curacao license, because it's relatively easy to get.
It's also true that many of the casinos licensed in Curacao have a bad reputation, on the other hand, there are also great casinos who own the Curacao license.
The bad thing about the Curacao license is the fact that even if it's obvious that the casino treated the player unfairly, the authority usually favours the casino anyway.
γεια
Ευχαριστώ για την απάντησή σας. Αν το Κουρασάο ευνοεί το καζίνο για πάντα. Τι νόημα έχει η προστασία των παικτών και τα χρήματα; Έχω δει όλα τα καζίνο του Κουρασάο μόνο έτσι, όχι σε παιχνίδια Mga ή ukgc ή khanawake. Πείτε μου πού να ασχοληθώ εάν η ρυθμιστική αρχή του Κουρασάο δεν είναι χρήσιμη και ευνοήσει το καζίνο. Επειδή όλα τα παράπονά μου ήταν 2000$ κατά μέσο όρο, δεν μπορώ να λάβω νομική συμβουλή επειδή το ποσό ήταν πολύ χαμηλό για να πληρώσω για τυχόν τέλη.
Hi
thanks for your reply. If Curacao favour the casino for always. What is the point of players protection and money? I have seen all the Curacao casinos only like this, not in Mga or ukgc or khanawake gaming. Please tell me where to deal with if Curacao regulator not helpful and favour the casino. Because all of my complaints been 2000$ average, I can’t get legal advice because the amount was very low to pay for any fees.
Γεια σας, η πραγματικότητα είναι όπως την περιέγραψες. Εάν η ρυθμιστική αρχή δεν ενδιαφέρεται, μπορείτε πάντα να προσπαθήσετε να φέρετε την υπόθεση στο δικαστήριο. Μπορούμε λοιπόν όλοι να έχουμε τη δικαιοσύνη - λοιπόν, πόσοι παίκτες έχουν τα χρήματα για να πληρώσουν όλες τις αμοιβές και έναν καλό δικηγόρο, αναρωτιέμαι; Δεν μπορώ να δω καμία άλλη επιλογή εδώ.
Hello, the reality is as you just described it. If the regulator does not care, you can always try to bring the case to court. So we can all have the justice- well, how many players have the money to pay all the fees and a good lawyer, I wonder? I can hardly see any other option here.
Επειδή βλέπω ότι έχετε υποβάλει πολλά παράπονα και πολλά από αυτά ήταν εναντίον καζίνο με κακή φήμη, θα ήμουν πιο επιλεκτικός για τα καζίνο όπου θέλετε να παίξετε και αν βρείτε μερικά που σας αρέσουν και δεν έχετε προβλήματα εκεί, θα κολλούσα σε αυτά. Αυτό είναι το πρώτο βήμα που μπορείτε να κάνετε για να προστατευθείτε από κακά καζίνο.
Since I can see you have many complaints submitted and many of them were against casinos with bad reputation, I'd be more picky about the casinos where you want to play and if you find a few that you like and have no issues there, I'd stick to them. That's the first step you can do in order to protect yourself from bad casinos.
γεια
Σύμφωνα με το τελευταίο παράπονό μου ήταν ανεπιτυχές, εάν οι παίκτες ενημερώσουν τον χειριστή να κλείσει τον λογαριασμό χωρίς να το πουν ότι ο εθισμός στον τζόγο δεν θα μπορούσε να λάβει επιστροφές χρημάτων. Επειδή είπα στον χειριστή να κλείσει τον λογαριασμό μου, δεν το έκαναν για 6 μέρες σκόπιμα και μετά το έκαναν αφού έχασα ξανά 2000$.
Hi
According to my last complaint was unsuccessful, if the players inform the operator to close the account without telling gambling addiction wouldn’t eligible to get refunds. Because I told operator to close my account they didn’t do it for 6 days intentionally then they did after I lost 2000$ again.
Γεια σας, είναι λυπηρό, αλλά ο Daniel είπε το θέμα. Βρείτε ένα αξιόπιστο καζίνο με καλή ή καλύτερη φήμη, θα πρέπει να είναι πολύ πιο ασφαλές εκεί για εσάς.
Hello, it's a sad thing but Daniel made the point. Find a reliable casino with a good or better reputation, it should be much safer there for you.
γεια
Προχωρώ σε μια καταγγελία μου σε νομικούς δικηγόρους, ψάχνω για κάποια έγγραφα που έστειλα πέρυσι στην Petronela. Χρειάζομαι αυτά τα έγγραφα για να συνεχίσω την καταγγελία μου. Της έστειλα ήδη mail για αυτό αλλά δεν έχω λάβει καμία απάντηση. Θα μπορούσατε να της το υπενθυμίσετε αυτό γιατί είστε πολύ απασχολημένοι. Παρακαλώ βοηθήστε με να αποκτήσω αυτά τα έγγραφα. Το φόρουμ είναι πολύ γρήγορη απάντηση γι' αυτό επικοινωνώ εδώ.
Hi
I am proceeding one of my complaint to legal lawyers, I am looking for some documents I sent to petronela last year. I need those documents to proceed my complaint. I already sent mail to her about this but I haven’t received any reply. Could you please remind her about this because you guys are very busy. Please help me to get those documents. Forum is really quick response that’s why I am contacting here.
Φυσικά, θα την ενημερώσω μέσω της εσωτερικής συνομιλίας μας. Ελπίζω να έχετε επιτυχία με την υπόθεση 🙂
Sure, I'll let her know through our internal chat. I hope you'll have success with the case 🙂
Γεια σου Anto1318.
Μόλις διαβίβασα όλα τα έγγραφα που μπόρεσα να βρω από τη διεύθυνση email σας. Ελπίζω ότι θα βοηθήσει την περίπτωσή σας. 🙂
Hey Anto1318.
I have just forwarded all the documents I could find from your email address. I hope It will help your case. 🙂
γεια
μπορείς να μου πεις πότε έκλεισε το Zevcasino; Αναζητώ τις επιβεβαιώσεις κλεισίματος του λογαριασμού μου από το Zevcasino που έστειλα στην petronela. Παρακαλώ απαντήστε.
Hi
can you tell me when was Zevcasino closed? I am looking for my closure account confirmations from Zevcasino I sent to petronela. Please reply.
Γεια σου Anto1318.
Κλείσαμε το ZevCasino στον ιστότοπό μας στις 15/02/2021, αλλά μπορεί να μην είναι ακριβής ημερομηνία κλεισίματός τους. Είναι ακριβώς η ημερομηνία που το ανακαλύψαμε.
Hey Anto1318.
We did close ZevCasino on our site on 15/02/2021, but it may not be an exact date of their closure. It is just the date when we did find it out.
Γεια σας.
Σημαίνει ότι δεν έχετε κακές εμπειρίες; Αυτό είναι σίγουρα καλό. 🙂 Πού παίζετε;
Hello.
Does it mean you have no bad experiences? That's definitely good. 🙂 Where do you play?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.