Πρόσφατα αντιμετώπισα ένα πρόβλημα με ένα καζίνο που δεν πιστεύω ότι είναι διαφανές στις πρακτικές του, πήγα στον ιστότοπο των δικαιοπαρόχων τους και είδα αυτό,
https://www.gamingcontrolcuracao.org/regulation/online-gaming
« Παράπονα
Το GCB δεν έχει ακόμη αρχίσει να χειρίζεται καταγγελίες, καθώς δεν υπάρχει ακόμη επίσημη διαδικασία για αυτό. Το GCB στοχεύει επί του παρόντος να θεσπίσει μια πολιτική παραπόνων μόλις τεθεί σε ισχύ η νέα νομοθεσία. Όταν συμβεί αυτό, θα το ανακοινώσουμε σε αυτόν τον ιστότοπο.
Επισημαίνουμε εκ των προτέρων ότι το GCB δεν θα διερευνήσει όλες τις καταγγελίες. Για παράδειγμα, το GCB δεν έχει την εξουσία να εκδικάζει διαφορές μεταξύ του καταγγέλλοντος και του κατηγορούμενου και να διευθετεί αξιώσεις ή να επιδικάζει αποζημιώσεις.
Μόνο εάν μια καταγγελία υποδεικνύει παραβίαση των ισχυόντων κανονισμών, αυτό μπορεί να διερευνηθεί περαιτέρω.
Σας προτείνουμε να αναζητάτε ανά πάσα στιγμή νομική συμβουλή για τυχόν αξιώσεις που μπορεί να έχετε έναντι του κατόχου της άδειας ή άλλου μέρους ή μερών.
Λάβετε υπόψη ότι όλοι οι κάτοχοι αδειών και τα μέρη που λειτουργούν υπό την ευθύνη τους θα πρέπει ανά πάσα στιγμή να συμμορφώνονται με τη νομοθεσία, συμπεριλαμβανομένων των κανονισμών AML/CFT και των διατάξεων αδειών και των βέλτιστων πρακτικών που ισχύουν για αυτούς. Οποιαδήποτε παράβαση του νόμου μπορεί ανά πάσα στιγμή να οδηγήσει σε διοικητικά, ποινικά ή αστικά μέτρα».
Πώς μπορεί λοιπόν ένα καζίνο να λάβει άδεια βάσει αυτής της ρυθμιστικής αρχής αλλά η ρυθμιστική αρχή να μην δέχεται καν παράπονα;!
I recently ran into an issue with a casino that I do not believe is being transparent in their practices, I went to their licensors site and saw this,
https://www.gamingcontrolcuracao.org/regulation/online-gaming
"Complaints
The GCB has not yet started handling complaints as there is no formal procedure for that in place yet. The GCB currently aims to have a complaints policy in place as soon as the new legislation enters into force. When this is the case, we will announce it on this website.
We kindly point out in advance that the GCB will not investigate all complaints. For example, the GCB does not have the authority to adjudicate disputes between the complainant and the accused party and to settle claims or award damages.
Only if a complaint indicates a violation of the applicable regulations, this can be investigated further.
We suggest that at all times you seek legal advice for any claims you may have vis-à-vis the license holder or other party or parties.
Please note that all license holders and parties that operate under their responsibility should at all times comply with the law, including AML/ CFT regulations and the permit provisions and best practices that are applicable to them. Any violation of the law can at all times lead to administrative, criminal or civil measures."
So how can a casino be licensed under this regulator but the regulator doesn't even accept complaints?!