πριν από 10 μήνες
0
Πρέπει να περιμένετε. Λυπάμαι που δεν μπορώ να επιταχύνω τη διαδικασία για εσάς. Τουλάχιστον θα ειδοποιήσω τον Juraj - τον υπεύθυνο. 🙏
You need to wait. I'm sorry I can't speed up the process for you. At least I will notify Juraj - the responsible person. 🙏
Αυτό είναι τέλειο. Χαίρομαι που καταφέρατε να κερδίσετε ένα πολύ ωραίο ποσό από 20€. 🎉😊
Τέλος πάντων, καταφέρατε να κάνετε κάτι τέτοιο για πρώτη φορά;
That's perfect. I'm glad you managed to win quite a nice sum from 20€. 🎉😊
Anyway, did you manage to do something like this for the first time ?
Παρακαλώ περιμένετε; Δεν έχει νόημα να στέλνουμε ξανά τις ίδιες αναρτήσεις. 🙏
Ο Juraj εργάζεται πάνω σε αυτό. Κάνε υπομονή, σε παρακαλώ.
Please wait; there is no point in sending the same posts over again. 🙏
Juraj is working on that. Be patient, please.
Γεια σας, σας έστειλα το πρώτο e-mail αμέσως μετά το τέλος του τουρνουά και το δεύτερο στάλθηκε στις 22.1. Ελέγξτε επίσης τους φακέλους ανεπιθύμητων μηνυμάτων.
Hello, i sent you first e-mail right after the tournament ended and second one was sent 22.1. Please, check also your spam folders.
Γεια σας, εξακολουθώ να ελέγχω το email μου αλλά δεν υπάρχει τίποτα!
Δεν πιστεύουν ότι έχει περιμένει πολύς καιρός και τι με κάνει να αμφιβάλλω ότι δεν μου έδωσαν πληροφορίες για το έπαθλο που έπρεπε να μου δώσουν!
Θα είμαι προσεκτικός στην απάντησή σας, σας ευχαριστώ!
Hello, I'm still checking my email but there's nothing!
They don't believe that it's been a long time waiting and what makes me doubt that they didn't give me information about the prize they were supposed to give me!
I will be attentive to your response, thank you!
Hola aún sigo revisando mi correo pero no hay nada!
No creen que ya a pasado mucho tiempo de espera y lo que me causa duda que no me dieron info sobre el premio que supuestamente me darían!
Estaré atento a su respuesta gracias!
Λυπάμαι, αλλά δεν μπορώ να κάνω τίποτα τώρα.
Όπως πάντα, προώθησα τις πληροφορίες στην κατάλληλη ομάδα. 🙏
I'm sorry, but there is nothing I can do now.
As always, I forwarded the information to the proper team. 🙏
Λυπάμαι που φέρνω τα άσχημα νέα, αλλά σας έχουμε ήδη στείλει πολλά email.
Ειλικρινά, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα άλλο. Είστε βέβαιοι ότι ελέγξατε όλους τους φακέλους εισερχόμενων email, παρακαλώ;
I'm sorry for bringing in the bad news, but we have already sent you many emails.
Frankly, there is nothing else we can do. Are you sure you checked all incoming email folders, please?
Γεια σας, παρακαλώ γράψτε μου e-mail στο tournaments@casino.guru
Πρέπει να προέρχεται από την αλληλογραφία που χρησιμοποιείτε στον λογαριασμό γκουρού σας. Ευχαριστώ.
Hello, please write me e-mail to tournaments@casino.guru
It has to be from the mail you using on your guru account. Thanks.
Γεια σας, παρακαλώ γράψτε μου e-mail στο tournaments@casino.guru
Πρέπει να προέρχεται από την αλληλογραφία που χρησιμοποιείτε στον λογαριασμό γκουρού σας. Ευχαριστώ.
Hello, please write me e-mail to tournaments@casino.guru
It has to be from the mail you using on your guru account. Thanks.
Γεια σας, παρακαλώ γράψτε μου e-mail στο tournaments@casino.guru
Πρέπει να προέρχεται από την αλληλογραφία που χρησιμοποιείτε στον λογαριασμό γκουρού σας. Ευχαριστώ.
Hello, please write me e-mail to tournaments@casino.guru
It has to be from the mail you using on your guru account. Thanks.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.