πριν από 1 έτος
Συγχαρητήρια 🙂
Πάντα είναι ωραίο όταν μπορείς να πληρώσεις κάτι 🙂
Congratulations 🙂
Always nice when you can pay something out 🙂
Gratuliere 🙂
Immer schön wenn man etwas auszahlen kann 🙂
Συγχαρητήρια 🙂
Πάντα είναι ωραίο όταν μπορείς να πληρώσεις κάτι 🙂
Congratulations 🙂
Always nice when you can pay something out 🙂
Gratuliere 🙂
Immer schön wenn man etwas auszahlen kann 🙂
Μου άρεσε πολύ το Dead or a wild αυτό το μήνα 😍
Γενικά τον τελευταίο καιρό παίζω πολύ παιχνίδια Hacksaw 🙂
Το Relax Gaming έχει επίσης πολλά πολύ ωραία παιχνίδια!
Νομίζω ότι έχουν κυκλοφορήσει πολύ καλά παιχνίδια τον τελευταίο καιρό 🙂
Τα γραφικά και οι ήχοι και όλα αυτά μερικές φορές είναι τόσο καλά φτιαγμένα που δεν θέλετε να σταματήσετε να παίζετε 😂
Οι κατασκευαστές γνωρίζουν πολύ καλά ότι οι τόνοι και όλα αυτά έχουν πολύ μεγάλο αντίκτυπο στους παίκτες και πρέπει να ομολογήσω ότι το κάνουν όλο και καλύτερο 😀
Μου αρέσει πολύ να παίζω κουλοχέρηδες!
Δόξα τω Θεώ ξέρω πάντα τα όριά μου (όχι κάθε τόσο 😂 αλλά ποτέ τόσο πολύ που να μου δημιουργεί προβλήματα 🙂)
Αλλά όσον αφορά τους κουλοχέρηδες, είμαι πολύ θαυμαστής τους και ανακαλύπτω νέα παιχνίδια για τον εαυτό μου κάθε μέρα 🙂
Χαίρομαι πολύ που γνωρίζω τον ιστότοπό σας γιατί προσφέρει τόσα πολλά και εξοικονομείτε πολύ χρόνο γιατί μπορείτε να βρείτε όλα όσα ψάχνετε εδώ.
Ευχαριστώ για αυτό 🙂
Ζήτω η ομάδα 👳🏽♂️Guru👳🏽♂️ 😎
Λατρεύω όλα αυτά τα emoji 😂🧐🏋♂️🏋♀️🏋
I really liked Dead or a wild this month 😍
In general, I've been playing Hacksaw games a lot lately 🙂
Relax Gaming also has a lot of very cool games!
I think there have been really great games coming out lately 🙂
The graphics and the sounds and all of that are sometimes so well done that you don't want to stop playing 😂
The manufacturers know very well that the tones and all that has a very big impact on the players and I have to admit they are making it better and better 😀
I really love playing slots!
Thank God I always know my limits (not every now and then 😂 but never so much that it causes me problems 🙂)
But as far as slots go, I'm a very big fan of them and I discover new games for myself every day 🙂
I'm really glad to know your site because it offers so much and you save a lot of time because you can find everything you're looking for here.
Thanks for that 🙂
Long live the 👳🏽♂️Guru👳🏽♂️ team 😎
I love all these emojis 😂🧐🏋♂️🏋♀️🏋
Dead or a wild hat es mir diesen Monat ziemlich angetan 😍
Generell spiele ich in letzter Zeit oft Hacksaw spiele 🙂
Relax Gaming hat auch viele sehr coole Spiele!
Ich finde, in letzter Zeit kommen echt mega geile spiele auf den Markt 🙂
Auch die Grafiken sowie die Töne und all das sind teilweise so gut gemacht, dass man gar nicht mehr aufhören möchte zu zocken 😂
Die Hersteller wissen ganz genau, die Töne und all das einen sehr großen Einfluss auf die Spieler haben und ich muss gestehen sie machen es immer besser und besser 😀
Ich spiele wirklich unglaublich gerne Slots!
Ich kenne Gott sei Dank immer meine Grenzen (Hin und wieder auch nicht 😂 aber nie so das es mir Probleme bereitet 🙂)
Aber was Slots angeht, bin ich ein sehr großer Fan von davon und entdecke täglich neue Spiele für mich 🙂
Ich bin echt froh eure Seite zu kennen, da es einem so viel bietet und man auch echt viel Zeit spart, da man hier alles findet wonach man sucht.
Danke mal dafür 🙂
Lang lebe das 👳🏽♂️Guru👳🏽♂️ Team 😎
Ich liebe diese ganzen emojis 😂🧐🏋♂️🏋♀️🏋
Ωραίο χτύπημα σήμερα στοίχημα 0,10€ και η νίκη μου ήταν 564€. Το Push gaming θα έπρεπε να κάνει επανάληψη όπως το Pragmatic, θα ήταν πολύ ωραίο 🙂
,
Nice hit today 0,10€ bet and my Win was 564€. Push gaming should do a replay like Pragmatic, would be very nice 🙂
Κερδίσατε πάνω από 5600 φορές το στοίχημά σας. Αυτό είναι πραγματικά τεράστιο! Συγχαρητήρια 🙂
You won over 5600x your bet. That's really huge! Congrats 🙂
Ναι 🙂 Holdnspin ήταν επίσης στο casoo, είχα πολύ τύχη σήμερα 🙂 Ποντάρετε πολύ κακούς μήνες 😕
Τώρα ίσως είχατε μια επανάληψη του pushgaming για να δημοσιεύσετε για τους ανθρώπους εδώ 🙂
Yes 🙂 Holdnspin it was also on casoo i had today much luck 🙂 Stake very bad luck months 😕
You now maybe had pushgaming a replay to post for the people here 🙂
Λοιπόν, το Casoo είναι το αγαπημένο σας καζίνο αυτή τη στιγμή;
So Casoo is your favourite casino at this moment?
Τα αγαπημένα μου και τι δεν θα συνιστούσα ποτέ και γιατί:
Πρώτα ξεκινήστε με κακό:
Το juju.bet δεν μου απαντά νομίζω ότι είναι θάνατος το καζίνο και εγγραφείτε επίσης να μην λειτουργεί περισσότερο για νέα. Αλλά κακή εμπειρία. Σε ένα μπόνους μέγιστο στοίχημα του ελάχιστου στοιχήματος δεν είναι μια πραγματικά εξαιρετική πλατφόρμα.
Τα κέρδη πονταρίσματος είναι πολύ άσχημα αφού παίζω εκεί, οι επιστροφές μετρητών και όλα τα άλλα πρέπει να ψάχνουν για Υπέροχους παίκτες, αλλά δεν είναι υπέροχοι! Επίσης, τοποθεσίες Bugs συχνά από αυτούς υπολείπονται αργά και ούτω καθεξής. Μόνο θετικός προσωπικός διαχειριστής Vip.
iwild : Φαίνεται υπέροχο, η πλοήγηση είναι επίσης εξαιρετική, αλλά μετά την κατάθεση με πιστωτική κάρτα με καλεί η εταιρεία Creditcard μου για να μου πει ότι είχαν μπλοκάρει την πιστωτική μου κάρτα γιατί ο Έμπορος είναι στη Μαύρη λίστα. Αλλά θα το δοκιμάσω τον επόμενο μήνα με άλλη μέθοδο κατάθεσης και μικρό ποσό. Αλλά καταλαβαίνετε πότε θα ειδοποιηθεί από μια παγκόσμια εταιρεία ότι με αναζητά ως παίκτη μη αξιόπιστο.
Θετικά καζίνο:
Casoo : Είναι γενικά καλό, αλλά οι άπληστοι αποσύρσεις καζίνο χρειάζονται πολύ χρόνο. (όταν είχατε n άγχος με γρήγορη απόσυρση καλό καζίνο) Ο σχεδιασμός και το ποσοστό κέρδους είναι υπέροχο. Αλλά ποτέ δεν είδα καμία διαφήμιση ή τίποτα. Η υποστήριξη πελατών δεν υπάρχει πάντα και μερικές φορές λάθος περιγραφές μπόνους.
King Billy : Μεγάλη εμπειρία ως παίκτης, αλλά τα ποσοστά νίκης ήταν πάντα μέτρια. Θα το σύγκρινα με τον Mr.green απ' όλα. Αλλά συνολικά ένα υπέροχο καζίνο. Αλλά ως χρήστης δεν βλέπω αλλαγές όπως λίγα νέα πράγματα ή οτιδήποτε άλλο από τότε που παίζω. Αλλά καθαρός σχεδιασμός και όλα λειτουργούν χωρίς σφάλματα ή τίποτα. Η υποστήριξη πελατών δεν είναι φιλική.
Holdnspin : Συνολικά καλό. Κάθε μήνας νέος πάροχος κουλοχέρη και επιλογές πληρωμής. Personal Manager από την πρώτη μέρα. (Δωρεάν περιστροφές Κυριακές, επιστροφή μετρητών Δευτέρα και αποκλειστικό μπόνους χαμηλού στοιχήματος) Η υποστήριξη πελατών μέτρια, αλλά η προσωπική διαχείριση είναι καλή. Καμία κατάθεση σε πιστωτική κάρτα δεν είναι αρνητική για μένα, αλλά με τις γρήγορες αλλαγές πάντα πιστεύω ότι θα είναι σύντομα εφικτή.
Αλλά ας πούμε ότι είναι εύκολο όλα τα καζίνο έχουν αρνητικά πράγματα 🙂
Είχατε ακούσει για αυτούς το gambulls.com που είχα δει την περασμένη εβδομάδα στο kick. Πιστεύετε ότι είναι αξιόπιστοι για να παίξουν και εκεί;
My favorites and what i never would reccomend and why:
First start with bad:
juju.bet not reply to me think is death the casino and register also not work more for new ones. But bad expierence. On a Bonus max bet of min bet thats not a really great plattform.
Stake winnings are very bad since i play there, cashbacks and all other should be look for Players Great but they dont great! Also sites Bugs often by them slots slow and so on. Only positive personal Vip manager.
iwild: Looking great, navigation also great but after deposit with creditcard my Creditcard Company calls me to say me they had blocked my creditcard why the Merchant is Blacklisted. But i will give it next month a new try with a other deposit method and small amount. But you understand when will be warned from a global Company its look for me as player not trustfull.
Positive Casinos:
Casoo: Is overall good but greedy casino withdraws needs very long. (when you had n stress with fast withdraw good casino) Design and winning rate is great. But never seen any ad or anything. Costumer support not always there and somethimes wrong bonus descriptions.
King Billy: Great expierence as player but the winning rates was always moderate. I would compare it with Mr.green from the most of all. But overall a great casino. But iam as user see no changes like few new things or anything there since i play. But clear design and all works without bugs or anything. Costumer support is the own thing not friendly.
Holdnspin: Overall Good. Every Month new Slot Provider and Payment Options. Personal Manager from the first day. (Freespins sundays, cashback monday and exlusive low wager Bonus) Costumer support moderate but Personal Manager is good. No Creditcard deposit its for me negative but with the fast changes always think will be soon aviable.
But lets say it easy all casinos have negative things 🙂
Had you heard about them gambulls.com that i had seen last week on kick. You think they are trustfull to play there too?
Γεια σου Λουκ,
Ευχαριστούμε για την ανταπόκρισή σας! Ενημέρωσα τους συναδέλφους μου από την ομάδα δεδομένων για το καζίνο Gambrulls.com. Θα σας ενημερώσω όταν η κριτική θα είναι διαθέσιμη στον ιστότοπό μας. Πώς βρήκατε αυτό το καζίνο;
Hello Luke,
thank you for your feedback! I informed my colleagues from the data team about the Gambrulls.com casino. I will let you know when the review will be available on our website. How did you find this casino?
Μόνο το πρώτο ήταν από λίγο καιρό το 2020, τα άλλα 4 ήταν όλα μέσα σε 3 ημέρες.
Only the first one was from a while back in 2020, the other 4 were all within 3 days.
Είμαι εντυπωσιασμένος! 😀 Τα καλύτερα και ειλικρινή μου συγχαρητήρια!
Υποθέτω σωστά ότι είστε τώρα σε "πράσινα νούμερα"; Ελπίζω να είσαι! ✨💚
I'm impressed! 😀 My best and honest congratulations!
Am I assuming correctly you are now in "green numbers"? I hope you are! ✨💚
Στην πραγματικότητα δεν είμαι. Ο πωλητής δεν με έχει πληρώσει ακόμα, γι' αυτό είμαι εδώ πιο συχνά...Αλλά δεν το καταλαβαίνω. Είναι στο χέρι της Μάλτας τώρα
Actually im not. The vendor hasnt paid me yet, thats why I am currently here more often....But ill get it. Its in Maltas hand now
Γεια σου moneymonsta73,
πόσο καιρό περιμένετε να κάνετε ανάληψη χρημάτων; Σταυρωμένα δάχτυλα ότι όλα θα πάνε ομαλά🤞🙂 Τα κέρδη που μοιραστήκατε μαζί μας είναι πραγματικά εκπληκτικά. Συγχαρητήρια! 🙂
Hello moneymonsta73,
how long are you waiting to withdraw money? Fingers crossed that everything will go smoothly🤞🙂 The winnings you shared with us are truly amazing. Congratulations! 🙂
Σε αυτή την περίπτωση, ελπίζω να είσαι σύντομα στα πράσινα!
Όσον αφορά την απόσυρση, θα περιμένουμε οποιαδήποτε ενημέρωση έχετε. Μόλις πρόσφατα ανακάλυψα ότι ο Malty φαίνεται να καθυστερεί ας πούμε περισσότερο στις απαντήσεις από το συνηθισμένο - σύμφωνα με αρκετούς παίκτες. 🤔
In this case, I hope you'll be in green soon!
Regarding the withdrawal, we'll wait for any update you have. Just recently I found out Malty seems to be let's say more delayed in responses than usual - according to several players. 🤔
Μπράβο σου. Συνέχισε να περιμένεις τότε δεν έχει σημασία για μένα.
Ή μήπως πιστεύετε ότι αυτά τα θέματα συμβαίνουν αμέσως;
Και οποιοσδήποτε από εσάς μπορεί να σκεφτεί ό,τι θέλει, αλλά εγώ συγκέντρωσα και υπέβαλα κάθε βήμα με τη σειρά των ενεργειών που έγιναν ενάντια ...σκόπιμα...και όμως ακόμη και αυτό δεν ταίριαζε με την απροκάλυπτη χειραγώγηση και την ικανότητα να πλέκει κανείς τον ιστό της εξαπάτησης και της εξαπάτησης και ψέματα για να αποφευχθεί η ανάληψη πληρωμών/
Δεν υπάρχει επίσης τίποτα δίκαιο ή έστω κοντά σε αυτό μέσω αυτού του είδους ADR
Εννοώ τι ωφελεί όταν δεν έχουν καμία εξουσία ή εξουσία να φέρουν στην προσοχή των ρυθμιστικών αρχών που είπαν ψέματα στην πρώτη θέση που οδήγησαν στην απόρριψη της αξίωσής μου.
Ήμουν επίσης εδώ με 2 προηγούμενες υποβολές καταγγελιών, και αυτές οι 2 επίσης απορρίφθηκαν και θεωρήθηκαν άκυρες και στο τέλος, κέρδισα και τις δύο.
Υπέβαλα πραγματικές και πραγματικές αποδείξεις. Δεν παρείχαν κανένα. Και όμως, κατάφεραν να επηρεάσουν και να πείσουν κάθε τελευταία από τις πλατφόρμες και τις ρυθμιστικές αρχές ADR, συμπεριλαμβανομένου του Casino Guru.
Αυτή η «απόφαση» φέρει μόνο οποιαδήποτε ψηφιακή βαρύτητα εδώ, διαδικτυακά.
Θα δούμε πώς ο Zodiac προσπαθεί να πείσει έναν δικαστή, ότι τα βήματα που έκανε και τα ψέματα που είπε ήταν επικυρωμένα, σύμφωνα με τους ομοσπονδιακούς και επαρχιακούς νόμους, ή ότι με παραπλάνησαν και η RiskManagment εσκεμμένα πήρε το χρόνο της και αγνόησε κατάφωρα τη σύνδεσή μου αιτήματα για 22 ημέρες πριν αποφασίσουν να κολλήσουν τα 2 σεντ τους στον συνδυασμό και στη συνέχεια να διαγράψουν τους λογαριασμούς μου.
Τμήματα RiskManagement και ResponsibleGaming στο CR Rewards Είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν μόνο μέσω συζητήσεων για αυτά, επειδή δεν κάνουν τίποτα όσον αφορά την πραγματική βοήθεια του παίκτη μέχρι να είναι πολύ αργά.
Στη συνέχεια σου στέλνουν μανιωδώς 3 ή 4 email σε μια μέρα, για να δώσουν την εντύπωση ότι είναι ακριβώς πάνω σε αυτήν την κατάσταση. Είναι όλα μόνο για επίδειξη. Ο κύριος όγκος της δουλειάς τους, κατά τη γνώμη μου, είναι να κάθονται μπροστά και να βρίσκουν νέους και πρωτότυπους τρόπους εξαπάτησης και να συντάσσουν την υποβολή των παικτών για να δουν πώς να αλλάξουν τα τραπέζια.
Good for you. Keep waiting then It doesnt matter to me.
Or do you think these matters just happen instantly?
And any of you can think what you want but I colllected and submitted every step in order of actions taken against ...intentionally....and yet even that was no match fior outright manipulation and the ability to weave the web of deceipt and lies to avoid player withdraw payouts/
There is also nothing fair or even close to it through this kind of A.D.R.
I mean what good is it , when they dont have any power or authority to even bring to the attention of the regulators who were lied to in the 1st place which lead to my claim dismissal.
Ive also been here with 2 previous complaint submissions, and those 2 also were dismissed and regarded as invalid and in the end, I won both of those ones as well.
I submitted actual and factual proof. They provided none. And yet somehoe they were able to sway and convince every last one of the ADR platforms and regulators, including Casino Guru.
This 'ruling' only carries whatever digital weigh here, online.
We'll see how Zodiac makes out trying to convince a judge, that the steps they took and lies they told were validated, in accordance with federal and provincial laws, or that they mislead me and RiskManagment deliberately took their time and blatently ignored my connection requests for 22 days before they decided to stick their 2 cents into the combination and then deletion of my accounts.
RiskManagement and ResponsibleGaming departments at CR Rewards I am all but certain only exist through talks about them because they do nothing as far as actual player assistance until its too late.
Then they frantically send you 3 or 4 emails in one day, to give the impression that they are right on top of this situation. Its all just for show. The bulk of their work, in my opinion, is sitting aorund and coming up with new and original ways of deception and compiling players submission to see how to turn the tables.
Απλώς προσθέτοντας έναν σύνδεσμο στο παράπονό σας.
Από την πλευρά μου, δεν είναι πολύ σαφές σε ποια κατάσταση αναφέρεστε, οπότε ο σύνδεσμος μπορεί να είναι χρήσιμος κάποια στιγμή.
https://casino.guru/zodiac-casino-player-s-withdrawal-wasn-t-processed
Just adding a link to your complaint.
From my side, it isn't much clear what situation you're referring to, so the link might be useful at some point.
https://casino.guru/zodiac-casino-player-s-withdrawal-wasn-t-processed
??? Ακόμα αναρωτιέμαι γιατί προσθέτεις κάτι σε αυτό. Απορρίφθηκε. Ανεξάρτητα από το πώς εξηγώ τι συνέβη,
και η απόδειξη που το συνοδεύει, με κάποιο τρόπο...κάπως, το Zodiac κατάφερε να πείσει όλες τις ρυθμιστικές αρχές και τις πλατφόρμες ADR για το αντίθετο.
Απλώς δείχνει περαιτέρω ότι αυτή η διαδικασία, δεν είναι καθόλου διαδικασία. Οι γραμμές χαράσσονται στην άμμο πριν καν υποβληθούν τα παράπονα κανενός.
Εννοώ πέρα από όλα όσα υπέβαλα ως απόδειξη, το γεγονός ότι ο εκπρόσωπος του καζίνο από το Zodiac πιάστηκε σε ένα ψέμα σε αυτήν ακριβώς την πλατφόρμα, λέει πολλά. ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ έκανε διαφορά.
Λοιπόν τι σας λέει αυτό.......Η ADR είναι κατεστραμμένη. Σίγουρα πολλά επιλύθηκαν, αλλά υπάρχουν πολλοί άλλοι που κέρδισαν δίκαια και εξαπατήθηκαν από τα κέρδη τους και όμως το καζίνο εξακολουθεί να λαμβάνει βαθμολογία "2 μπράβο".
Δεν έχω άλλο να προσθέσω στο παράπονό μου
Δεν είμαι σίγουρος γιατί εξακολουθείτε να σχολιάζετε ή να προσθέτετε…
??? im still wondering why your adding anything to it. It was rejected. No matter how I explain what happened,
and the proof that goes with it , somehow...some way, Zodiac has been able to convince all the regulators and ADR platforms otherwise.
It just further shows that this process, isnt much of a process at all. Lines are drawn in the sand before anyone's complaints are even submitted.
I mean aside from everything I submitted as proof, the fact that the casino rep from Zodiac was caught in a lie on this very platform, says alot. It STILL didnt make a difference.
So what does that tell you.......ADR is broke. Sure alot of get resolved, but there are many others who fairly won and got cheated of their winnings and yet the casino still gets a "2 thumbs up " rating.
I don't have any more to add to my complaint
Not sure why your still commenting or adding ...
Έδωσα την εξήγηση κάτω από τον σύνδεσμο. 🙂
Ήσασταν εσείς που δημοσιεύσατε χωρίς να χρησιμοποιήσετε το κουμπί απάντησης
Απλά μια τυχαία ανάρτηση που σχολιάζει τις εμπειρίες σας. Οι άλλοι χρήστες πιθανότατα δεν είναι εξοικειωμένοι με το παράπονό σας και ως εκ τούτου μπορεί να το βρουν χρήσιμο.
Έτσι πρόσθεσα στη δημοσίευσή μου: "Από την πλευρά μου, δεν είναι πολύ σαφές σε ποια κατάσταση αναφέρεστε, οπότε ο σύνδεσμος μπορεί να είναι χρήσιμος κάποια στιγμή."
Τέλος της ιστορίας.
I provided the explanation under the link. 🙂
It was you who posted without using the reply button
Just a random post commenting about your experiences. Other users are not most likely familiar with your complaint and hence might find it useful.
So I added to my post: "From my side, it isn't much clear what situation you're referring to, so the link might be useful at some point."
End of the story.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.