Γεια σου
είχα κάποια πρόσφατα προβλήματα με αυτήν την ομάδα καζίνο. Ο λογαριασμός μου στο Playojo ακυρώθηκε χωρίς καμία εξήγηση, αφού ζήτησαν… εβδομάδες αργότερα είπαν ότι έπρεπε να ανοίξω έναν νέο λογαριασμό με άδεια .com. Καθώς ζω στο Guernsey, το οποίο είναι ένα νησί των βρετανικών καναλιών, μερικές φορές υπάρχουν ζητήματα αδειοδότησης, οπότε δέχτηκα ότι αν και ακόμα δεν ξέρω πώς είναι μέσα στον έλεγχο των παικτών να γνωρίζω σε ποια άδεια ανήκει η ιδιότητα μέλους τους… τώρα στο 2ο τεύχος. Το καζίνο Slotsmagic, το οποίο ανήκει στην ίδια ομάδα, μου ζήτησε να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου πριν από την ανάληψη, υπέβαλα τα έγγραφα και έπαιζα ευχαρίστως με ένα ωραίο υπόλοιπο που είχα δημιουργήσει όταν ξαφνικά εμφανίζεται ένα αναδυόμενο παράθυρο που λέει ότι δεν μπορώ πλέον να παίξω χρησιμοποιώντας το πραγματικό χρήματα και θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη. Η υποστήριξη λέει ότι εξετάζει τον λογαριασμό μου. Έτσι, έχω ένα υπόλοιπο που δεν μπορώ πλέον να παίξω ή να αποσύρω, μια εβδομάδα μετά και δεν υπάρχουν ακόμα νέα και καμία πρόοδος. Αυτό το καζίνο φαίνεται να χρειάζεται εβδομάδες για να απαντήσει σε email, η διαδικτυακή συνομιλία δεν είναι πλέον ζωντανή. Οποιαδήποτε συμβουλή? Δεδομένου ότι είναι η υγιής ομάδα ως Playojo, υποψιάζομαι ότι θα πουν ότι υπάρχουν ζητήματα αδειοδότησης και μπορεί επίσης να κλείσουν τον λογαριασμό μου, οπότε δεν ξέρω πού βρίσκομαι με το υπόλοιπό μου. Εδώ λέει ότι δέχονται παίκτες από το Guernsey, οπότε ελπίζουμε να μην ισχύει αυτό.
Hi there
i have had some recent issues with this casino group. My Playojo account was cancelled without any explanation, after querying …weeks later they said I needed to open a new account with .com license. As I live in Guernsey which is a British channel island there are sometimes licensing issues so I accepted that although I still don’t know how it’s within a players control to know what license their membership belongs to….now to the 2nd issue. Slotsmagic casino which is part of the same group required me to verify my account before withdrawing, submitted the docs and was happily playing with a nice balance that I’d built up when suddenly I get a pop up saying I can no longer play using real money and should contact support. Support say they are reviewing my account. So I have a balance I can no longer play or withdraw, a week on and there is still no news and no progress. This casino seems to take weeks to reply to email, online chat is no longer live. Any advice? As it’s the sane group as Playojo I suspect they will say there are licensing issues and may well close my account too, in which case I don’t know where I stand with my balance. On here it says they accept players from Guernsey, so hoping that’s not the case.