Γεια, νομίζω ότι σχεδόν κάθε καζίνο αντιμετωπίζει κάτι τέτοιο και μερικές φορές οι αναλήψεις μπορεί να είναι πιο αργές. Από όσα έμαθα και όσα διάβασα, είναι καλύτερο να εστιάσετε σε κριτικές χρηστών ή παράπονα για να ξεκινήσετε, εάν δεν έχετε ακούσει ακόμα σχόλια από κανέναν παίκτη. Αυτές είναι μια πηγή πληροφοριών από τους παίκτες και επομένως μπορείτε να πάρετε μια ιδέα για το πώς λειτουργεί το καζίνο. Μία κριτική χρήστη προέρχεται ακόμη και από έναν παίκτη από τη χώρα σας και αρκετά περιεκτική, ώστε να μπορείτε να τη διαβάσετε.
Όσον αφορά τα παράπονα, το καζίνο τα έχει λύσει όλα μέχρι στιγμής, κάτι που δίνει καλή εντύπωση αν κάτι πάει στραβά.
Αν λοιπόν δεν λάβετε τα χρήματά σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε. Φυσικά δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να κάνουν όλους τους απαραίτητους ελέγχους και να στείλουν τα χρήματα. Μετά από αυτό το διάστημα θα επικοινωνήσουμε με το καζίνο εάν δεν αλλάξει τίποτα.
Έχουν επίσης άδεια, οπότε αν δεν το καταλάβουμε σωστά, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την αρχή, αλλά η τρέχουσα άδεια δεν είναι από τις καλύτερες θα έλεγα, και είναι αρκετά συχνά δύσκολο να λάβετε απάντηση από αυτές.
Αυτό μπορώ να σας πω μέχρι τώρα, και θα μπορούσα να αναφέρω και ένα νήμα για το συγκεκριμένο καζίνο όπου μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα. Μπορείτε να το βρείτε εδώ: https://casino.guru/forum/casinos/crownplay-casino---general-discussion
Ελπίζω να καταφέρεις να τα πάρεις όλα και στο τέλος να μείνεις ικανοποιημένος.
Εάν έχετε ενημέρωση, φροντίστε να με ενημερώσετε.
Καλή τύχη. ☘️
Hi, I think almost every casino struggles with this kind of thing and sometimes the withdrawals can be slower. From what I've learned and what I've read, it's best to focus on user reviews or complaints to start with if you haven't heard back from any players yet. These are a source of information from the players and therefore you can get an idea of how the casino works. One user review is even from a player from your country and quite comprehensive so you can read it.
Regarding complaints, the casino has solved all of them so far, which gives a good impression if something goes wrong.
So if you don't get your money, you can contact us and we will try to help. Of course we give the casinos 14 days to make all the necessary checks and send the funds. After that time we will contact the casino if nothing changes.
They are also licensed, so if we don't get it right you can contact the authority, but the current license is not one of the better ones I would say, and it's quite often hard to get a response from them at all.
That's what I can tell you so far, and I could also mention a thread on this particular casino where you can read more. You can find it here: https://casino.guru/forum/casinos/crownplay-casino---general-discussion
I hope you manage to get everything and you will be satisfied in the end.
If you have an update, be sure to let me know.
Good luck. ☘️
Αυτόματη μετάφραση: