Ευχαριστώ για την απάντησή σας.. Εξακολουθώ να αντιμετωπίζω προβλήματα με το Lucky Creek Online Casino, για να μου παράσχετε τα $$ που ζητήσατε....... Θα τους δώσω μερικές μέρες ακόμα (υπερβολικό, αφού το αρχικό μου αίτημα υποβλήθηκε στις Ιούνιος 2022…..!!!).
Στη συνέχεια, θα δημοσιοποιήσει στο διαδίκτυο πώς αντιμετωπίζουν τους πελάτες… και την έλλειψη ανταπόκρισής τους, κάτι που δεν ήταν δική μου δουλειά.
Ως πελάτης, αρχικά ήταν απλώς ένα απλό αίτημα.
Στον κόσμο της διαφήμισης, νομίζω ότι τα εξαιρετικά προϊόντα/υπηρεσίες λαμβάνουν συνήθως εξαιρετικές κριτικές. Λοιπόν……….., εκτός και αν συνεννοηθούν, η απάντησή μου θα είναι το αντίθετο.
Ερ. - Σε εσάς: Μπορείτε να αποκαλύψετε για τέτοιου είδους θέματα από πού προέρχεται η χρηματοδότησή σας..??? Οτιδήποτε από οργανισμούς όπως το Lucky Creek Online Casino, ή συνδεδεμένους οργανισμούς…??? Είστε ναυλωμένος από __________ ???
Mike C.
Thank you for your response.. Still having problems with Lucky Creek Online Casino, to provide me my requested withdrawal $$’s....... Will give them a couple more days (extravagant, since my initial request was submitted in June 2022…..!!!).
Then, will publicize online how they treat customers… and their lack of responsiveness which was absolutely not of my making.
As a customer, it was initially just a simple request.
In the advertising world, I think great products / services normally get great reviews. Sooooo…….., unless they get their act together, my response(s) will be highlight the opposite.
Q. - To You: Can you disclose for these types of issues where your funding comes from..??? Anything from organizations such as Lucky Creek Online Casino, or associated organizations…??? Are you chartered by __________ ???
Mike C.