Προβλήματα με το AstroPay

πριν από 2 έτη από Sowieso
|
8238 προβολές 7 απαντήσεις |
|
πριν από 2 έτη

Γεια σε όλους,


Δεν μπορώ να κάνω κατάθεση στο Shangri La Live (ή κάτι τέτοιο) με κάρτα AstroPay Αγόρασα μια κάρτα 50 € ειδικά για αυτό το σκοπό. Όταν εισάγω το ποσό στο καζίνο και πάω να πληρώσω, ανακατευθύνομαι στον ιστότοπο του AstroPay, όπου εισάγω τα πάντα και επιβεβαιώνω, εμφανίζεται ένα παράθυρο στο κάτω μέρος που υπάρχει κάτι με την κατάθεση δεν μπορεί να γίνει συναλλαγή σε αυτόν τον ιστότοπο, η περιοχή πληρωμής δεν είναι έγκυρος.


Έγραψα για υποστήριξη αλλά δεν πήρα απάντηση, στη συνομιλία λαμβάνω μόνο αυτόματες απαντήσεις και το καζίνο λέει ότι πρέπει να επικοινωνήσω με την AstroPay. Μπορεί κάποιος να μου δώσει μια συμβουλή;

Αυτόματη μετάφραση:
Sowieso
πριν από 2 έτη

Hello, I checked a few sites regarding problems with AstroPay and found this on the Trustpilot written on Nov 22, 2021: "Bought a voucher to deposit on a gamling site. This probably works for international costumers. But as a norwegian its a useless product as I can not use it as the vouchers has to be in the same region. All «norwegian» bookmakers are based outside Norway and this renders my astropay voucher useless.. "

This may be the same problem, I'm afraid.

πριν από 2 έτη

Γεια σας, ευχαριστώ για τις πληροφορίες 🙂 θα πάρω τα χρήματα πίσω iwie; Μπορεί να έπρεπε να δώσω πληροφορίες νωρίτερα 🙁 αλλά μπόρεσα να αγοράσω την κάρτα μέσω του ιστότοπου Guthaben.de χωρίς κανένα πρόβλημα και δεν υπήρχε καμία πληροφορία που να αναφέρεται ότι οι κάρτες είναι άχρηστες για παίκτες από την περιοχή μου. Ωραία.

Αυτόματη μετάφραση:
Sowieso
πριν από 2 έτη

Hello, happy to help 🙂.

I would try to contact the seller Guthaben.de, according to similar reviews posted on AstroPay services, their support is slow and not very handy, as I learned so far. I really hope they will help you, otherwise, you will end up with AstoPay's customer support.

πριν από 2 έτη

Γεια, ναι έγραψα το Guthaben.de μένει να το δούμε 🙂 αλλιώς έχω αποκτήσει μια εμπειρία, είναι κρίμα για τα χρήματα, αλλά τι στο καλό μετά, είσαι πάντα πιο έξυπνος.

Αυτόματη μετάφραση:
Sowieso
πριν από 2 έτη

Yes, some lessons cost us time, well some cost us the money 😀. Let us know what they reply. It could be useful in the future. 🙂

πριν από 2 έτη

Δεκάρα. Αγόρασα επίσης μια AstroDrecksCard από το Guthaben.de. Και δεν μπορείτε να το καταθέσετε σε κανένα ιστότοπο (ανεξάρτητα από το καζίνο).


Ακόμη και σε ιστότοπους όπου έχω ήδη πληρώσει με AstroPay Card, λαμβάνω πάντα το ίδιο μήνυμα: "μη έγκυρη περιοχή πληρωμής" ....

Δυστυχώς, η live υποστήριξη του AstroPay δεν μπορεί να ελέγξει την κάρτα, αφού δεν προέρχεται απευθείας από το AstroPay, αλλά από το Guthaben.de (ως μεταπωλητή), όπως είπα.


Δυστυχώς έχουν υποστήριξη μόνο από Δευτέρα έως Παρασκευή μέχρι τις 6 το απόγευμα (ή κάτι τέτοιο)...


Το LiveChat του AstroPay μου πρότεινε μερικά καζίνο, όπως το Bettogal και πολλά άλλα, αφού το AstroPay πρέπει οπωσδήποτε (πρέπει...) να δουλέψει εκεί. Εξακολουθεί να μην λειτουργεί εκεί,... όπως τα Elite24bet, Playouwin, Sugarcasino, Bizzo Casino, Vegadream, Oshi Casino κλπ κλπ...


Στο μεταξύ , μπορούσα να διαβάσω στο Guthaben.de (στην περιοχή βοήθειας όταν έψαχνα και χρησιμοποιούσα τη φόρμα επικοινωνίας: Πρόταση από την υποστήριξη AstroPay, γελώντας) ότι αναφέρονται προβλήματα με τη χρήση της κάρτας, ακόμη και το σημείο αντιμετώπισης προβλημάτων σχετικά με μη έγκυρη περιοχή υπάρχει...


Πήρατε απάντηση από το Guthaben.de; θα με ενδιέφερε πολύ...


Γιατί δεν πρέπει να γίνονται επιστροφές. Και ο κωδικός μόνο "ενδεχομένως" και μετά από έλεγχο από την εξυπηρέτηση πελατών αν "το επιτρέπει ο πάροχος" (;) αλλάζει!? Κανένα σχέδιο... νοκ άουτ με!


Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τα σχόλια...


Να έχετε μια όμορφη Κυριακή

schoff







Αυτόματη μετάφραση:
schoffiberlin
πριν από 2 έτη

Hello, schoff,

how unfortunate. I can't imagine how they could run and sell cards like these especially under conditions you mentioned as well as with no real support...

I'm sorry but it seems there can be hardly done anything about it. Bombard the "reseller support", I'd say. 🙁

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα