Η υποστήριξη δεν επιστρέφει την απάντηση στην πρώτη μου ερώτηση, η οποία ήταν πριν από περισσότερο από 1 μήνα. Τις τελευταίες 9 ημέρες έχω αποστείλει 4 email και 2 τηλεφωνικές κλήσεις αλλά δεν μπορώ να επικοινωνήσω μαζί τους.
Όπως είπα, αυτή είναι μια εικονική κάρτα. Αλλά δεν υπάρχουν απαραίτητες πληροφορίες ακόμη και στη δήλωση. Έψαξα παντού.
Δεν θα έκανα αυτό το λάθος και καταθέτω. Αλλά είχα ένα ξεχασμένο ποσό και ήθελα να το ξοδέψω κάπου.
Ήλπιζα ότι κάποιος θα ήξερε πώς να βρει αυτές τις πληροφορίες. Επειδή τώρα είναι σαν οι λογαριασμοί μου να είναι κλειδωμένοι ακριβώς στα καζίνο όπου παίζω.
Support does not return the answer to my first question, which was more than 1 month ago. For the last 9 days I have 4 emails sent and 2 phone calls but I can't contact them.
Like I said, this is a virtual card. But there is no necessary information even in the statement. I searched everywhere.
I would not make that mistake and deposit. But I had a forgotten amount and I wanted to spend it somewhere.
I was hoping someone would know how to find this information. Because now it's as if my accounts are locked right in the casinos where I play.
Αυτόματη μετάφραση: