Αρχική σελίδαΦόρουμΓενική συζήτηση για τα τυχερά παιχνίδιαΠληρωμή σε εξέλιξη

Πληρωμή σε εξέλιξη

 από franzi_1988
|
3.823 προβολές 8 απαντήσεις |
|

Πληρωμή Πώς μπορεί ένα καζίνο να ορίσει χρόνο εάν δεν ακολουθήσει οι ίδιοι τις οδηγίες, δεν καταλαβαίνει πώς λειτουργεί αυτό

Αυτόματη μετάφραση:
franzi_1988

Λοιπόν, ένα πράγμα που πήρα ένα κενό, δεν θα κατέθετε ποτέ ούτε μια δεκάρα στο καζίνο luckywins, ζήτησα ανάληψη 501 € στις 7 Μαρτίου σήμερα είναι 8 Απριλίου και είναι ακόμα σε εκκρεμότητα, αν και έχω ακολουθήσει όλες τις οδηγίες που έχω επαληθεύσει τον λογαριασμό μου και τώρα η εξυπηρέτηση πελατών μου λέει ότι είναι απαραίτητος ένας επιπλέον έλεγχος και ότι μπορεί να χρειαστούν μήνες για να διεκπεραιωθεί - δεν έχω ξαναζήσει κάτι τέτοιο σε κανένα καζίνο

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
franzi_1988

I'm sorry, but LuckyWins is know for not paying the winnings. They use fake games, fake license, there are many complaints submitted against them...basically everything about them is just wrong. It would be a miracle if you ever see your winnings. Take a look: https://casino.guru/lucky-wins-casino-review

Daniel

Απλώς δεν καταλαβαίνω γιατί μια πλατφόρμα περνάει κανονικά πρέπει να αποκλείσετε την πλατφόρμα ή να αναλάβετε δράση εναντίον των ανθρώπων

Αυτόματη μετάφραση:
franzi_1988

Hello,

we provide information about good as well as bad casinos. In case of the bad one, we show warnings:



We are not responsible for any player's choice. I'm sorry you choose such a scam.

κάθε επαφή που προσπαθώ να έρθω σε επαφή με το καζίνο αποτυγχάνει, συνεχίζουν να με καθυστερούν και αναρωτιέμαι αν έχει νόημα να καλέσω την αστυνομία και να αναφέρω την απάτη, τότε έλαβα επίσης ένα περίεργο email που έλεγε ακριβώς αυτό το μήνυμα που έγραψα στην ομάδα υποστήριξης επέστρεψα από άλλο email χωρίς συνημμένο και χωρίς περιεχόμενο μόνο τον τίτλο Έγραψα ένα email Κρίμα που δεν μπορώ να επισυνάψω αυτό αλλά νομίζω ότι θα το κάνω δικό μου Δεν έλαβα 501 € από αυτό το καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
franzi_1988

I'd say that the only reasonable action would be contacting the licensing authority - it's its purpose to watch over its casinos and solve complaints. Well, this scam casino is not licensed at all - no big surprise. 🙁

Try the local authorities, I wonder what the result would possibly be.

Radka

Θα το δοκιμάσω σήμερα γιατί τελικά παίρνουν και τα λεφτά μας με τα οποία παίζουμε, οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μας πληρώνουν τα κέρδη και πραγματικά πάντα αναβάλλεσαι και μετά σου λένε πάντα ότι χρειάζεται ένα πρόσθετο τεστ, δεν καταλαβαίνω πώς μπορούν καθόλου αυτά τα καζίνο να είναι online

Δεν περιμένω να πληρώσω τα κέρδη μου και επίσης δεν νομίζω ότι θα πάρω τα χρήματά μου πίσω αυτά που πλήρωσα. Σήμερα θα προσπαθήσω να το αναφέρω στην αρχή αδειοδότησης και μετά βλέπω πολλούς ανθρώπους σε αυτή τη σελίδα που έπαιξε, δεν πήραμε τα κέρδη τους, όπως μπορούσα ήδη να διαβάσω εδώ

Αυτόματη μετάφραση:
franzi_1988

As I wrote, this casino operates under no license, so no licensing authority will probably deal with your complaint.

I suggested you contact the local authorities, however, I can't imagine how could it possibly help.

Next time you like to play in an online casino, please do some research first.

We're constantly working to provide you, players, with the largest casino database so take the benefit and check each casino's reputation, user reviews, complaints, license, and if they accept players from your country.

Then go, register and play. It's much safer.


Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα