Χαίρετε.
Αρχικά, θα συνιστούσα να βρείτε ένα πιο αξιοπρεπές καζίνο με υψηλότερη βαθμολογία φήμης και πιο δίκαιους όρους και προϋποθέσεις.
Στην ερώτησή σας:
Διαφέρει και εξαρτάται από το πόσα έγγραφα πρέπει να υποβάλετε και από το πόσο ευέλικτο είναι το προσωπικό του καζίνο.
Θα έλεγα από λίγες μέρες έως μια εβδομάδα.
Όσον αφορά την πληρωμή, θα έλεγα ότι είναι το ίδιο.
Μπορείτε να βρείτε περαιτέρω συζήτηση σχετικά με το Icecasino εδώ .
Μη διστάσετε να ελέγξετε καλά τα παράπονα: https://casino.guru/complaints
Hello.
At first, I would recommend finding a more decent casino with a higher reputation score and more fair terms and conditions.
To your question:
It varies and depends on how many documents you need to submit and how flexible the casinos staff is.
I'd say from a few days to a week.
Regarding the payment, I'd say it's the same.
You can find further discussion concerning the Icecasino here.
Feel free to check complaints s well: https://casino.guru/complaints
Εξαρτάται από το πόσα έγγραφα ζητούν. Αλλά θα σας συνιστούσα να χρησιμοποιήσετε ένα άλλο καζίνο με μεγαλύτερη φήμη.
It depends on how many documents they're asking. But I would recommend you to use another casino with a higher reputation.
Εντάξει θα ακούσω τη συμβουλή σας, αλλά θα ήθελα τα λεφτά μου, από τα έγγραφα έστειλα ταυτότητα, πιστωτική κάρτα και λογαριασμό skrill
Ok I will listen to your advice, but I would like my money, from the documents I sent an ID card, credit card and skrill account
Η ταχύτητα επαλήθευσης είναι πολύ ατομική σε κάθε καζίνο και σε κάθε παίκτη, αλλά πιστεύω ότι δεν πρέπει ποτέ να διαρκέσει περισσότερο από 2 εβδομάδες. Το πρότυπο είναι περίπου 2-5 ημέρες.
The verification speed is very individual in every casino and every player, but I believe it should never take more than 2 weeks. The standard is about 2-5 days.
Χαίρετε. Το Ice Casino δεν πιστώνει 10000 KZT που κατατέθηκαν από εμένα μέσω του συστήματος πληρωμών Beeline. Οι χειριστές δεν λένε κάτι συγκεκριμένο στη συνομιλία. Τους έστειλα αποδείξεις πληρωμής μέσω chat και email. Τα αιτήματά μου αγνοούνται. Πες μου τι να κάνω?
Hello. Ice Casino does not credit 10000 KZT deposited by me through the Beeline payment system. The operators do not say anything specific in the chat. I sent proof of payment receipts to them via chat and email. My requests are being ignored. Tell me what to do?
Здравствуйте. Ice Casino не зачисляет 10000 KZT внесённые мной через платёжную систему Билайн. В чате операторы ничего определённого не говорят. Я отправил квитанции подтверждения об оплате им в чат и по электронной почте. Мои обращения игнорируют. Подскажите что делать?
Γειά σου,
Εάν δεν μπορείτε να λύσετε την κατάσταση με το καζίνο μόνοι σας, μπορούμε να προσπαθήσουμε να παρέμβουμε και να σας βοηθήσουμε.
Πόσο καιρό περιμένατε να εμφανιστεί το ποσό στον λογαριασμό σας στο καζίνο, παρακαλώ;
Σε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να υποβάλετε μια καταγγελία, απλώς κάντε κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο:
Hello there,
if you can't solve the situation with the casino on your own, we can try to step in and help you.
For how long have you been waiting for the sum to appear in your casino account, please?
In case you need help, all you need to do is submit a complaint, just click this link:
Γεια σας, ευχαριστώ για την απάντηση. Το καζίνο πίστωσε τα χρήματα στον λογαριασμό μου. Χρόνος εγγραφής 1,5 ημέρες
Hello, thanks for answering. The casino credited the money to my account. Enrollment time 1.5 days
Здравствуйте, спасибо что ответили. Казино зачислило деньги на мой счет. Время зачисления 1,5 суток
μια τέτοια ερώτηση ... τι χρησιμοποιείτε κυρίως για κατάθεση και ανάληψη χρημάτων από το καζίνο; απευθείας στην κάρτα ή μήπως σε κάποια συστήματα πληρωμών;
such a question ... what do you mainly use to deposit and withdraw money from the casino? directly to the card or maybe some payment systems?
такой вопрос...а чем вы в основном пользуетесь для ввода-вывода денег с казино? прямо на карту или может какие-то платежные системы?
Χαίρετε. Χρησιμοποιώ κυρίως κάρτα VISA και σύστημα πληρωμών SKRILL
Hello. I mainly use VISA card and SKRILL payment system
Привет. В основном использую карту VISA и платёжную систему SKRILL
ωχ ευχαριστώ! Χρησιμοποιώ επίσης το Skrill μερικές φορές, αλλά όχι τόσο συχνά. Χρησιμοποιώ επίσης το ecoPayz σε ορισμένα καζίνο. Σκέφτηκα ότι ίσως τα παιδιά εξακολουθούν να χρησιμοποιούν κάποια νέα χρηματοοικονομικά μέσα)
ooh thanks! I also use Skrill sometimes, but not as often. I also use ecoPayz in some casinos. I thought maybe the guys still use some new financial instruments)
оо, спасибо! я тоже иногда Skrill использую, но не так часто. Еще в некоторых казино ecoPayz юзаю. Думал может ребята еще какими-то новыми фин.инструментами пользуются)
Γεια σου λεξάντρ.
Θα έλεγα ότι θα μπορούσε να είναι πιο γρήγορο, αλλά το θέμα είναι ότι το καζίνο έλυσε το πρόβλημά σας.
Ελπίζω να απολαύσετε το χρόνο σας στο καζίνο. Εάν καταφέρετε να κερδίσετε, μοιραστείτε μαζί μας περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την επαλήθευση και τον χρόνο ανάληψης. 🙂
Hello, leksandr.
I'd say that it could be quicker, but the point is that the casino solved your issue.
I hope you'll enjoy your time in the casino. If you manage to win, please share more details about verification and withdrawal time with us. 🙂
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.