Ζητώ από τη διοίκηση να επικοινωνήσει μαζί μου σχετικά με τυχόν ανεπίλυτα παράπονα μεταξύ του παίκτη και του καζίνο/αθλητικού βιβλίου. Μπορώ επίσης να παρέχω στη διοίκηση έγγραφα επιτυχώς επιλυμένων υποθέσεων από την ομάδα μου
I request management to contact me regarding any unresolved complaints between the player and the casino/sportsbook. I can also provide the administration with documents of successfully solved cases by my team
Γεια σας, να σας κάνω μερικές ερωτήσεις. Γιατί πρέπει να είναι λογαριασμοί άνω των 100 χιλιάδων υπολοίπου; Μπορεί να είναι αποκλεισμένος λογαριασμός ή χρειάζεστε πρόσβαση στον λογαριασμό του παίκτη;
Hello, let me ask you a few questions. Why does it have to be accounts over 100k balance? Can it be a blocked account or do you need access to the player's account?
Γειά σου. Πρόκειται για μια διαδικασία έντασης εργασίας στην οποία εμπλέκονται δικηγόροι, κάτι που επιβεβαιώνεται από επίσημα έγγραφα κ.λπ., επομένως το κόστος της εργασίας είναι αρκετά υψηλό. Επίσης, ως έσχατη λύση, μπορούμε να πάμε στα δικαστήρια, και οι δικηγόροι μου συνοδεύουν αυτή τη διαδικασία. Δεν το κάνουμε δωρεάν και θέλουμε επίσης να βγάλουμε χρήματα, αλλά δεν παίρνουμε προκαταβολή κλπ. Η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει από ένα μήνα έως ένα χρόνο, όλα είναι ατομικά. Κατάλληλο για λογαριασμούς με πρόσβαση από τους οποίους είναι αδύνατη η ανάληψη χρημάτων, καθώς και για αποκλεισμένους λογαριασμούς (στους οποίους δεν υπάρχει πρόσβαση), αλλά υπάρχουν στοιχεία με τη μορφή αλληλογραφίας email με το καζίνο, φωτογραφία/βίντεο με επιβεβαίωση υπολοίπου και οποιαδήποτε άλλα στοιχεία
Hello. This is a labor-intensive process in which lawyers are involved, which is confirmed by official documents, etc., so the costs of the work are quite high. Also, as a last resort, we can go to court, my lawyers also accompany this process. We don’t do this for free and we also want to make money, but we don’t take advance payment, etc. The process can take from a month to a year, everything is individual. Suitable for accounts with access from which it is impossible to withdraw money, as well as blocked accounts (to which there is no access), but there is evidence in the form of email correspondence with the casino, photo/video with balance confirmation and any other evidence
εάν υπάρχουν πολλά παράπονα για ένα καζίνο από διαφορετικά άτομα - μετά από συζήτηση και αξιολόγηση από δικηγόρους, μπορούμε να τα συνδυάσουμε σε μια μεγάλη υπόθεση
if there are several complaints about one casino from different people - after a conversation and evaluation by lawyers, we can combine them into one large case
Χμ, καταλαβαίνω, κατάφερες να λύσεις κάτι; Χρειάζεστε επίσης κάποιες πληροφορίες από τους παίκτες σχετικά με τους λογαριασμούς τους;
Hmm I see, so did you manage to solve something ? Do you also need some information from the players regarding their accounts ?
Έχω περισσότερες από 5 λυμένες υποθέσεις, και επίσης 5 νέες υποθέσεις βρίσκονται σε εξέλιξη αυτή τη στιγμή. Θέλω ο διαχειριστής από την ενότητα ανεπίλυτων παραπόνων να επικοινωνήσει μαζί μου και να με βοηθήσει να επικοινωνήσω με τους κατόχους λογαριασμών των οποίων τα παράπονα δεν μπόρεσε να επιλύσει η ομάδα σας. Για παράδειγμα, επιλέξτε καταγγελίες καζίνο στοίχημα που δεν επιλύθηκαν
I have more than 5 solved cases, and also 5 new cases are currently in work. I want the administrator from the unresolved complaints section to contact me and help me contact account owners whose complaints your team could not resolve. For example, Select bet casino complaints that were not resolved
Η ομάδα μας δεν θα μπορούσε να σας δώσει πληροφορίες για τους παίκτες παρά μόνο με τη συγκατάθεσή τους, επομένως θα πρέπει να σας πιάσει στο φόρουμ, οπότε δυστυχώς δεν θα μπορούμε να σας βοηθήσουμε με αυτό.
Our team wouldn't be able to give you information towards the players except with their consent, so you'll have to be caught by them on the forum, so unfortunately we won't be able to help you with that.
Έχει περάσει περισσότερο από ένας χρόνος από τότε που έκλεισαν αυτές οι υποθέσεις, αυτοί οι συμμετέχοντες σαφώς δεν επισκέπτονται το φόρουμ. Μπορείτε να στείλετε κάποιο είδος υπενθύμισης ή κάτι τέτοιο ώστε να μπορούν να δουν το νήμα μου; Ευχαριστώ
More than a year has passed since these cases were closed, these participants clearly do not visit the forum. Can you send out some kind of reminder or something like that so they can see my thread? Thanks
Έχει περάσει περισσότερο από ένας χρόνος από τότε που έκλεισαν αυτές οι υποθέσεις, αυτοί οι συμμετέχοντες σαφώς δεν επισκέπτονται το φόρουμ. Μπορείτε να στείλετε κάποιο είδος υπενθύμισης ή κάτι τέτοιο ώστε να μπορούν να δουν το νήμα μου; Ευχαριστώ
More than a year has passed since these cases were closed, these participants clearly do not visit the forum. Can you send out some kind of reminder or something like that so they can see my thread? Thanks
Δυστυχώς, δεν μπορούμε να κάνουμε κανέναν να δει το νήμα σας ή οποιοδήποτε άλλο νήμα, εκτός και αν ενδιαφέρεται να επιστρέψει στο φόρουμ μας.🤷♀️
Unfortunately, we are not able to get anyone to see your, or any other thread, unless they are interested in coming back to our forum.🤷♀️
Αγαπητή διοίκηση. Γιατί δεν επιτρέπετε τη δημοσίευση μηνυμάτων που δεν σχετίζονται με διαφορές μεταξύ του καζίνο και του κατόχου του λογαριασμού; Οι άνθρωποι θα μπορούσαν να μοιραστούν τις συμβουλές και τις λύσεις τους στο πρόβλημα. Οι παίκτες δεν αφήνουν καν τα στοιχεία επικοινωνίας τους για να λάβουν πολλές χρήσιμες πληροφορίες
Dear administration. Why don't you allow the publication of messages not related to disputes between the casino and the account owner? People could share their advice and solutions to the problem. players don't even leave their contact information to get a lot of useful information
Συγγνώμη, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πλήρως σε τι αναφέρεστε, στην πραγματικότητα. Εάν έχετε οποιεσδήποτε ανησυχίες, μπορείτε να στείλετε ένα email στο community@casino.guru και μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι θα πάρετε τις απαντήσεις.
Sorry, but I cannot fully understand what you are referring to, actually. If you have any concerns, you can write an email to community@casino.guru and I can assure you that you will get the answers.
Οι αποκλεισμένοι λογαριασμοί στο Κουρασάο μπορεί να είναι μια απογοητευτική εμπειρία για τις επιχειρήσεις, οδηγώντας σε διακοπές στις οικονομικές συναλλαγές και λειτουργίες. Η Create offshore company μπορεί να προσφέρει μια λύση παρέχοντας πρόσβαση σε διεθνείς τραπεζικές υπηρεσίες και ρυθμιστικά οφέλη, μετριάζοντας τον κίνδυνο παγώματος λογαριασμών και περιορισμών. Με την ίδρυση μιας υπεράκτιας εταιρείας, οι επιχειρήσεις μπορούν να προστατεύσουν τα οικονομικά τους συμφέροντα και να εξασφαλίσουν ομαλότερη λειτουργία σε δικαιοδοσίες όπως το Κουρασάο.
Blocked accounts in Curacao can be a frustrating experience for businesses, leading to disruptions in financial transactions and operations. Create offshore company can offer a solution by providing access to international banking services and regulatory benefits, mitigating the risk of account freezes and restrictions. By establishing an offshore company, businesses can safeguard their financial interests and ensure smoother operations in jurisdictions like Curacao.
Τι σχέση έχει αυτό με το θέμα μου σχετικά με τους αποκλεισμένους λογαριασμούς καζίνο/αθλητικού βιβλίου; Μην γεμίζετε το νήμα με περιττά μηνύματα. Ευχαριστώ
What does this have to do with my topic about blocked casino/sportsbook accounts? Don't clutter the thread with unnecessary messages. Thank you
Οι αποκλεισμένοι λογαριασμοί στο Κουρασάο μπορεί να είναι μια απογοητευτική εμπειρία για τις επιχειρήσεις, οδηγώντας σε διακοπές στις οικονομικές συναλλαγές και λειτουργίες. Η Create offshore company μπορεί να προσφέρει μια λύση παρέχοντας πρόσβαση σε διεθνείς τραπεζικές υπηρεσίες και ρυθμιστικά οφέλη, μετριάζοντας τον κίνδυνο παγώματος λογαριασμών και περιορισμών. Με την ίδρυση μιας υπεράκτιας εταιρείας, οι επιχειρήσεις μπορούν να προστατεύσουν τα οικονομικά τους συμφέροντα και να εξασφαλίσουν ομαλότερη λειτουργία σε δικαιοδοσίες όπως το Κουρασάο.
Blocked accounts in Curacao can be a frustrating experience for businesses, leading to disruptions in financial transactions and operations. Create offshore company can offer a solution by providing access to international banking services and regulatory benefits, mitigating the risk of account freezes and restrictions. By establishing an offshore company, businesses can safeguard their financial interests and ensure smoother operations in jurisdictions like Curacao.
Δεν καταλαβαίνω πλήρως τι σχέση έχει με το θέμα σε αυτό το νήμα για να σας πω την αλήθεια, εκτός από το ότι προσπαθήσατε να δημοσιεύσετε μερικούς συνδέσμους εδώ που δεν επιτρέπονται.🤷♀️
I do not fully understand what it has to do with the topic in this thread to tell you the truth, except that you have tried to post some links here that are not allowed.🤷♀️
Χαιρόμαστε πολύ που προσπαθείτε να βοηθήσετε και ευχόμαστε σε εσάς και σε όλους τους παίκτες καλή τύχη.
We are really glad that you try to help, and we wish you and all the players good luck.
Γειά σου
Έχω δύο λογαριασμούς σε έναν ιστότοπο λόγω εθισμού στον τζόγο. Συνολικές απώλειες 65.000 $. Ο ιστότοπος μου επέτρεψε να δημιουργήσω 2 λογαριασμούς με την ίδια IP και το ίδιο πορτοφόλι που χρησιμοποιείται σε δύο λογαριασμούς και δεν μπλόκαρε έναν δεύτερο λογαριασμό. Ένας ιστότοπος που προστατεύει έναν παίκτη που είναι εθισμένος στον τζόγο. μπορείς να με βοηθήσεις
Hello
I have two accounts on a site due to a gambling addiction. Total losses of $65,000. The site allowed me to create 2 accounts with the same IP and the same wallet used in two accounts, and it did not block a second account. A site that protects a player addicted to gambling. can you help me
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.