πριν από 6 μήνες
Συγγνώμη, μήπως μιλάτε για το ότι δεν κερδίσατε σε ένα καζίνο; Το καταλαβαίνω σωστά;
Sorry, are you talking about not winning at a casino, perhaps? Do I understand it correctly?
0
Συγγνώμη, μήπως μιλάτε για το ότι δεν κερδίσατε σε ένα καζίνο; Το καταλαβαίνω σωστά;
Sorry, are you talking about not winning at a casino, perhaps? Do I understand it correctly?
Όχι, είχα κερδίσει, αλλά δεν πληρώνουν για εβδομάδες κάθε φορά που το στέλνουν πίσω, αλλά είναι επίσης παράνομοι στην Ολλανδία
No i had won but they do not pay out for weeks everytime they send it back but they are also ilegal in the netherlands
Θα μπορούσατε να μου θυμίσετε σε ποιο καζίνο αναφέρεστε;
Could you remind me please which casino are you referring to?
Μπορώ να δω το παράπονό σας που έκλεισε ως "αδικαιολόγητο" και ο Tomas σας εξήγησε πώς είναι και με άδεια καζίνο: "Εάν ένα καζίνο επιτρέπει σε παίκτες από μια συγκεκριμένη χώρα να καταθέσουν και να παίξουν, θα πρέπει να πληρώσουν τα νόμιμα κέρδη τους. Με την ίδια αρχή, εάν ένας παίκτης καταθέσει σε ένα καζίνο και χάσει, ο παίκτης δεν δικαιούται επιστροφή χρημάτων. Δεν μπορούμε να τιμωρήσουμε τα καζίνο εάν δεν έχουν συγκεκριμένη άδεια.
Λυπάμαι λοιπόν που πραγματικά πιστεύετε ότι αυτό το καζίνο είναι απάτη, αλλά ο καθένας μπορεί να δει και να καθορίσει τη δική του γνώμη για αυτό.
I can see your complaint which was closed as "unjustified" and Tomas has explained to you how it is with a casino license as well: "If a casino allows players from a certain country to deposit and play, they should pay their legitimate winnings. By the same principle, if a player deposits in a casino and loses, the player is not eligible for a refund. We can't penalize casinos if they lack any particular license."
So I am sorry that you actually feel that this casino is a scam, but everyone can see and determine their own opinion about that.
Συγγνώμη, αλλά ο Tomas έχει ήδη εξηγήσει τη θέση μας στην καταγγελία σας.
Sorry, but Tomas has already explained our position in your complaint.
Γεια, για ποιο καζίνο μιλάς; Θα ήθελα να δω αν έχετε αποδείξεις. Μη διστάσετε να γράψετε και η ομάδα δεδομένων μας θα ρίξει μια ματιά.
Hi, what casino are you talking about ? I'd like to see if you have any proof. Feel free to write and our data team will take a look.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.