Φαίνεται σαν μια καλή συντόμευση 😀
Έχετε ρωτήσει για αυτή τη «σύγκρουση καταθέσεων»; Θα ήθελα να ακούσω την εξήγηση. Πρέπει να υπάρχουν κάποιες εξαιρέσεις, μόνο για αυτές τις περιπτώσεις.
It seems like a good shortcut 😀
Have you asked about this "deposit collision"? I'd love to hear the explanation. There must be some exceptions, just for these cases.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο νομίζω ότι εμπίπτουν στον ίδιο οργανισμό ομπρέλα Global Games Tech Group ίδια t@Cs ίδια διάταξη παιχνιδιών καζίνο, το γεγονός ότι πήραν το όνομά μου και τη διεύθυνση email μου, παρόλο που ισχυρίζονται ότι είναι εγγεγραμμένοι στην Αυστραλία. Παρόλο που δεν δέχονται παίκτες από το Ηνωμένο Βασίλειο, μπόρεσα να συμμετάσχω (μόλις το δοκίμασα) κατάθεση χρησιμοποιώντας GBP χωρίς αποκλεισμό. Μου στέλνουν email κάθε μέρα, παρόλο που όλα μπαίνουν στον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας μου
This is why I think they fall under the same umbrella organisation Global Games Tech Group same t@Cs same casino games layout the fact they got my first name and email address even though they claim to be registered in Australia. Even though they don’t accept UK players I was able to join (just tested it) deposit using GBP with out being blocked. They email me every day even though they all go in my spam folder
Βλέπω.
Λοιπόν, αυτή τη στιγμή ανησυχώ πολύ για το γεγονός ότι μπορείτε να εγγραφείτε ως κάτοικος Ηνωμένου Βασιλείου και ακόμη και να καταθέσετε σε GBP. Θα το ελέγξω με την ομάδα δοκιμών. Ωστόσο, δεν μπορώ να πω ότι θα ήθελα να ενθαρρύνω άλλους παίκτες του Ηνωμένου Βασιλείου να παίξουν εκεί.
Θα ρωτούσα επίσης την ομάδα αξιολόγησης σχετικά με αυτήν τη σύνδεση Global Games Tech Group. Δεν είμαι σίγουρος αν θα μπορέσουν να βρουν βάσιμες αποδείξεις, αλλά τουλάχιστον μπορούμε να προσπαθήσουμε.
I see.
Well, at the moment I'm much concerned about the fact that you can register as a UK resident and even deposit in GBP. I'll check it with the tester team. Can't say I would like to encourage any other UK players to play there, however.
I'd also ask the review team about this Global Games Tech Group connection. I'm not sure if they will be able to find solid proof, but at least we can try.
Όχι, είναι αρκετά δύσκολο να αποδείξουμε ότι το καζίνο Mr Sloty Chilli777 4 Crowns Oceanbreeze Pulp καζίνο Rouge και όλα τα υπόλοιπα είναι συνδεδεμένα, απλώς έχουν όλοι την ίδια διάταξη και προσφέρουν τα ίδια μπόνους και t@C και τρόπους πληρωμής. Επίσης νομίζω ότι οι άδειες τους είναι πλαστές όπως και τα παιχνίδια τους. Μερικοί άνθρωποι πληρώνονται μετά από πολύωρη αναμονή κάποιοι όχι.
No it’s quite difficult to prove that Mr Sloty Chilli777 4 Crowns Oceanbreeze Pulp casino Rouge casino and all the rest are connected it’s just they all have the same layout offer the same bonuses and t@Cs and payment methods. Also I think their licenses are fake as well as their games. Some people do get paid after a long wait some don’t.
Συζήτησα όλες αυτές τις ομοιότητες με τον JozefK (Deputy Head of Data & Complaints) και φαίνεται ότι αυτό μπορεί να συμβεί ακόμη και τυχαία. Ξέρω ότι θα θέλατε να ακούσετε ότι μπορούμε να επιβεβαιώσουμε όλες αυτές τις συνδέσεις, αλλά δεν μπορούμε. Ειδικά όταν εμπλέκονται καζίνο με χαμηλότερη φήμη. Φαίνεται ότι μοιράζονται τις ίδιες υπηρεσίες διαχείρισης μπόνους, πλατφόρμας και εξυπηρέτησης πελατών. Το κύριο «πιάσιμο» είναι ο επίσημος ιδιοκτήτης και εδώ βασιζόμαστε απλώς σε πληροφορίες που παρέχονται από το ίδιο το καζίνο και την αρχή αδειοδότησης. Αξιολογούμε όλες αυτές τις πληροφορίες φυσικά, αλλά δεν μπορούμε να παρέχουμε τις δικές μας. Επομένως, βασικά, εάν το καζίνο έχει κακή φήμη και δεν επικοινωνεί μαζί μας, δεν μπορούμε να είμαστε 100% σίγουροι πού ανήκει αυτό. Όταν δεν αδειοδοτείται πουθενά είναι ακόμα χειρότερο για οποιαδήποτε αξιολόγηση, προφανώς. 🙁
I discussed all these similarities with JozefK (Deputy Head of Data & Complaints) and it seems that this can occur even randomly. I know you would like to hear that we can confirm all these connections, but we can't. Especially when casinos with lower reputations are involved. It seems they share the same bonuses management, platform, and customer care services. The main "catch" is the official owner and here we just rely on information provided by the casino itself and the licensing authority. We evaluate all these pieces of information of course but can't provide our own. So basically, if the casino possesses a bad reputation and does not communicate with us, we can't be 100% sure where this one belongs. When it is not licensed anywhere it is even worse for any evaluation, obviously. 🙁
Ναι, λίγο πολύ αυτό έλεγα. Απλώς ξέρω ότι είναι τα ίδια από τη δική μου εμπειρία και έρευνες. Το Oceanbreeze όταν μπήκα μαζί τους και παραπονέθηκα για τον κουλοχέρη που παίζω Finn και τις παρατυπίες του Swirly Spin στο παιχνίδι μου έδωσαν ένα μπόνους £1000 χωρίς κατάθεση!! Φανταστείτε να στοιχηματίζετε ότι x50. Αν πληρώνονταν νόμιμα σε 7 ημέρες με το μάρκετινγκ τους, νομίζω ότι θα μπορούσαν να βγάλουν καλό κέρδος με τον αριθμό των καζίνο που έχουν. Ωστόσο, αν καταλάβετε τα παράπονα εδώ και στο Trustpilot, παίζουν διαφορετικό παιχνίδι από όλα τα αξιόπιστα καζίνο
Yeah that’s pretty much what I was saying. I just know they are the same from my own experience and investigations. Oceanbreeze when I joined them and complained about the slot I play Finn and the Swirly Spin irregularities in the game gave me a £1000 no deposit bonus!! Imagine wagering that x50. If they were legit paid up in 7 days with their marketing I think they could make a good profit with the amount of casinos they have. However if you whey up the complaints on here and on Trustpilot they are playing a different game to all reputable casinos
Δείτε πώς όλα αυτά τα καζίνο δημοσιεύονται στο email μου ταυτόχρονα
See how all these casinos are posted into my email at the same time
Είδα κάθε print screen που έχετε δημοσιεύσει μέχρι τώρα. Κρίμα που δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως αποδεικτικά στοιχεία 🙂
I saw every print screen you've posted so far. Shame those can't be used as evidence 🙂
Θα ήθελα να επισημάνω αυτό που αναφέρθηκε ήδη εδώ. Υπάρχουν εταιρείες που βασικά σας προσφέρουν ένα καζίνο λευκής ετικέτας. Διαθέτει παιχνίδια, διαθέσιμους τρόπους πληρωμής, back office, ακόμη και άδεια χρήσης, σύστημα email, εργαλεία μάρκετινγκ, ζωντανή συνομιλία συνδεδεμένη απευθείας με εξωτερικό πελάτη κ.λπ.
Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που λαμβάνετε θα μπορούσαν να δημιουργηθούν αυτόματα με βάση πληροφορίες σχετικά με τον λογαριασμό σας και τις διαθέσιμες προσφορές. Κάθε φορά που πολλά καζίνο χρησιμοποιούν την ίδια πλατφόρμα και αυτόματα email, μπορείτε να λαμβάνετε πολλά email όπως και τώρα. Φυσικά, είναι ακόμα πιθανό να υπάρχει ένα συγκεκριμένο άτομο πίσω από αυτό, αλλά να χρησιμοποιεί διαφορετικές εταιρείες για τη διαχείριση των καζίνο.
I'd like to point out what was already mentioned here. There are companies that basically offer you a white label casino. It has games, available payment methods, back office, even a license, emailing system, marketing tools, a live chat connected directly to an external customer etc.
The emails you receive could be generated automatically based on information about your account and available promos. Whenever multiple casinos use the same platform and automatic emails, you can receive multiple emails as you do now. Of course, it's still possible that there's a specific person behind it, but using different companies to run the casinos.
Έχετε ήδη δώσει σε όλα αυτά τα καζίνο μια κακή βαθμολογία, οπότε αυτό είναι από εμένα σε σχέση με την ανάρτηση για αυτό το θέμα
You’ve already given all these casinos a bad rating so that’s it from me in regards to posting on this matter
Μπορεί πάντα να χάνουμε μερικά από αυτά, αλλά προσπαθούμε να ελέγχουμε όλα τα καζίνο λίγες φορές το χρόνο και να ενημερώνουμε ανάλογα τις πληροφορίες + βαθμολογία.
We can always miss some of them, but we try to check all the casinos few times per year and update the info + rating accordingly.
Η παγκόσμια τεχνολογία παιχνιδιών έχει ανοίξει ένα νέο καζίνο, οπότε μην παίζετε!!! Ονομάζεται Love Casino ίδια μορφή με το 21bet winnercasino Mr SLOTY ROUGE CASINO MAXIMAL WINS OCEAN BREEZE και άλλα ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ! !
Global games tech have opened a new casino so do not play!!! It's called Love Casino same format as 21bet winnercasino Mr SLOTY ROUGE CASINO MAXIMAL WINS OCEAN BREEZE and others DO NOT PLAY!!
Γεια σου Nigel! Ευχαριστώ πολύ - αυτό θα ελεγχθεί σύντομα. Για να δούμε πόσο ψηλά θα φτάσει 😀
Hello Nigel! Thanks a lot - this one will be reviewed soon. Let's see how high it gets 😀
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.