Λειτούργησε πριν;
Μπορείτε να δοκιμάσετε τα παρακάτω βήματα:
1) χρησιμοποιήστε ανώνυμη λειτουργία στο πρόγραμμα περιήγησής σας (συνήθως ctrl + n σε επιτραπέζιο υπολογιστή, είναι επίσης διαθέσιμο σε κινητό) και, στη συνέχεια, συνδεθείτε και προσπαθήστε να παίξετε
2) χρησιμοποιήστε διαφορετικό πρόγραμμα περιήγησης στο Διαδίκτυο (Microsoft Edge, Chrome, Opera, Mozilla)
3) χρησιμοποιήστε διαφορετική συσκευή (αν βρίσκεστε σε κινητό, δοκιμάστε επιτραπέζιο ή άλλο κινητό - αλλά μην χρησιμοποιείτε κινητό που είχε ήδη χρησιμοποιηθεί για παιχνίδι στο ίδιο καζίνο από άλλο άτομο)
Εάν αυτά τα βήματα δεν το επιδιορθώσουν, τότε είμαι πεπεισμένος ότι τα τεχνικά ζητήματα δεν είναι στο πλευρό σας.
Did it work before?
You can try following steps:
1) use anonymous mode in your browser (usually ctrl+n on desktop, it's also available on mobile) and then log in and try to play
2) use different internet browser (Microsoft Edge, Chrome, Opera, Mozilla)
3) use different device (if you're on mobile, try desktop or another mobile - but don't use a mobile that was already used for playing in the same casino by another person)
If these steps won't fix it, then I'm convinced the tech issues aren't on your side.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 έτη
Αυτόματη μετάφραση: