ΦόρουμΓενική συζήτηση για τα τυχερά παιχνίδιαΟ ιστότοπος της Vulkanvegas δεν πληρώνουν

Ο ιστότοπος της Vulkanvegas δεν πληρώνουν

πριν από 2 έτη από brunorodrigues817
|
8987 προβολές 39 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 2 έτη

Αγαπητός,


Αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει, θα του ήμουν πολύ ευγνώμων!


Έκανα πρόσφατα καταθέσεις στον ιστότοπο: https://vulkanvegas3.com/pt/weekly-bonus, τα χρήματα πέφτουν αμέσως, κατάφερα να κερδίσω 1.000 ρεάλ μέσα στην πλατφόρμα, αλλά τώρα δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων, έχω που έγιναν περισσότερες από 10 προσπάθειες αναλήψεων απορρίπτεται πάντα, η υποστήριξη δεν μου λέει τι γίνεται λάθος, έχω ήδη επαλήθευση KYC.


Νιώθω εξαπατημένος, θα ήθελα να μάθω αν έχει ήδη καταφέρει κάποιος να αποσυρθεί;

Έχει κανείς το ίδιο πρόβλημα; πού μπορούμε να αναφέρουμε αυτόν τον ιστότοπο, καθώς εξαπατά τους χρήστες, δεν πληρώνουν σωστά και δεν βοηθούν


Αυτόματη μετάφραση:
brunorodrigues817
πριν από 2 έτη

Hello there,

I'm sorry you're facing such an issue. What I found most severe is the lack of communication.

However, I would start with the bonus you took. Is there any maximum cashout amount applied to this bonus? Have you already fulfilled the wagering requirements? Have you met all other conditions mentioned in the promo?

Maybe you can try a different payment option.

But first, I want to make sure that all bonus conditions have been met.

Kindly let me know.

Radka
πριν από 2 έτη

Καλημέρα!


Ναι, πληρώ όλες τις προϋποθέσεις, η αξία του μπόνους έχει ήδη φτάσει στην πραγματική αξία, είναι διαθέσιμη για ανάληψη, έχω ήδη όλη την επαλήθευση KYC, έγγραφα...

Η πρώτη προσπάθεια έγινε μέσω pix, ακύρωσαν τη μέθοδο

οι αλλες προσπαθειες ηταν με μεταφορα, ισχυριζομαι οτι συμπληρωσα λαθος στοιχεια, αλλα δεν λενε τι φταιει για να το διορθωσω, πολυ περιεργο.

Τώρα δοκίμασα άλλο μέσο μεταφοράς, περιμένω, αλλά η υποστήριξη είναι τρομερή, ελπίζω να καταφέρω να αποσύρω τα κερδισμένα μου χρήματα δίκαια.

Αυτόματη μετάφραση:
brunorodrigues817
πριν από 2 έτη

If the 3rd attempt fails as well and they won't explain what you did wrong, you should consider submitting a complaint. I believe that even if you added wrong data, they should help you submit the withdrawal correctly.

πριν από 2 έτη

Θα παραπονεθώ σε όσους δεν βοηθάει η υποστήριξή τους, δίνουν πάντα την ίδια απάντηση, ή ζητούν να περιμένουν, λένε ότι η διαδικασία γίνεται από τον οικονομικό τομέα...


Έχω ήδη ανοίξει μια αναφορά περιστατικού, χάνοντας ήδη την ελπίδα να λάβω αυτό το ποσό.

Οι καταθέσεις εγκρίνονται αμέσως, θέμα δευτερολέπτων, αλλά όλες οι αναλήψεις απορρίπτονται.


Έχω αποδείξεις, πίντα, κουβέντα όλα κατατεθέντα, ο ιστότοπος δεν είναι ειλικρινής.

filefile

Αυτόματη μετάφραση:
brunorodrigues817
πριν από 2 έτη

Hello!

You can submit the complaint via our resolution center, just click this link, please:

https://casino.guru/complaints/create

I think that you could use further help. Sadly, it does not seem you'll be able to solve this issue with the casino's support. Allow us to help you if possible.



Radka
πριν από 2 έτη

Αγαπητέ δεν μπορούσα να άνοιξα μια καταγγελία μέσω αυτού του ιστότοπου εκεί!


Έχουν περάσει περισσότερες από δύο εργάσιμες ημέρες στον ιστότοπο> https://vulkanvegas.com/pt, πραγματικά δεν πληρώνουν, είναι απάτη, εξαπατά τους χρήστες, προσέξτε, μην βάζετε χρήματα εκεί, δείτε τα στοιχεία στο Οι εικόνες...

ζητήθηκε στις 9/7/2022, σήμερα είναι 14/7/2022, η κατάσταση παραμένει η ίδια, βλέπω τι λέει η υποστήριξη filefilefile


Αυτός ο ιστότοπος είναι βαρετός, κατεβάστε το ... Αναφορά

Αυτόματη μετάφραση:
brunorodrigues817
πριν από 2 έτη

I'm wondering, why did they reject the other withdrawals via bank transfers?

Daniel
πριν από 2 έτη

Ήθελα επίσης να μάθω, είδατε την απάντηση υποστήριξης....


Η προθεσμία έχει παρέλθει, τα έγγραφά μου έχουν επαληθευτεί από αυτούς

Αυτόματη μετάφραση:
brunorodrigues817
πριν από 2 έτη

I'm also concerned that you weren't able to create a complaint.

Could you kindly try this link, please?

https://casino.guru/complaints

Let me know whether you were successful, thank you.

Radka
πριν από 2 έτη

Δείτε το email που πήρα από αυτούς


Α, έχει εγκριθεί ότι ο ιστότοπος είναι απάτη, οι άνθρωποι να προσέχουν μην βάζουν χρήματα

"Το αίτημα ανάληψης ακυρώθηκε.

Σύμφωνα με την πολιτική μας AML, απαιτείται να κάνετε μια κατάθεση χρησιμοποιώντας τη μέθοδο πληρωμής που έχετε επιλέξει πριν υποβάλετε αίτημα ανάληψης.

Επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας για πιο λεπτομερείς πληροφορίες.

Αναγνωριστικό συναλλαγής: d569d49a-c03d-4d4d-8f54- 0695fc5b6a54

Αξία: 834,00 BRL"


Μετά από πολλές προσπάθειες ανάληψης, όλες απορρίφθηκαν, άλλαξα τη μέθοδο ανάληψης, ακόμα δεν εγκρίθηκε τίποτα. Τώρα σε ενημερώνουν ότι για να μπορέσεις να κάνεις ανάληψη του ποσού που κέρδισε δίκαια στο παιχνίδι, πρέπει να κάνεις περισσότερες καταθέσεις, είναι τρελοί, πώς θα κάνω κατάθεση, χωρίς καν να κάνω ανάληψη μαζί σου lol

Έκανα περισσότερες από 3 καταθέσεις, και δεν εγκρίθηκαν αναλήψεις, πάντα καθυστερημένες, συγγνώμη και δικαιολογίες.

Ζητώ τη βοήθεια κάποιου για να καταγγείλω τις αρχές.

file

Αυτόματη μετάφραση:
brunorodrigues817
πριν από 2 έτη

The e-mail from them definitely doesn't mean they're scammers. If you attempt to withdraw via a payment method that you haven't used for a deposit, they'll cancel it in most of casino.

The main question is why they rejected the previous withdrawal attempts. If it was approved before, then you wouldn't face the issue with the new withdrawal method.

πριν από 2 έτη

Ντάνιελ, αν έχω χρήματα για να λάβω που κέρδισαν σωστά μέσα στον ιστότοπο, όλα τα έγγραφα εγκρίθηκαν, όλα εντάξει, αρκετές προσπάθειες, όλες απορρίφθηκαν, χωρίς βοήθεια από υποστήριξη.


Ενημερώνοντας ότι για να ζητηθεί νέα κατάθεση, ώστε να δοκιμάσω μια νέα ανάληψη, με κάνετε πλάκα; Δεν βάζω άλλα ρεάλ σε αυτόν τον ιστότοπο, ούτε νόμισμα...


Αυτό για μένα είναι πλήγμα! Αν δεν ήταν ήδη πληρωμένο, χρησιμοποιώ άλλες ιστοσελίδες στοιχημάτων, όπως με τον ίδιο τρόπο που γίνεται κατάθεση για αυτούς, ο ιστότοπος πρέπει να πληρώσει και τα κέρδη. Τα στοιχεία υπάρχουν, δεν χρειάζεται να συνεχίζω να φτιάχνω ψέματα.

Αυτόματη μετάφραση:
brunorodrigues817
πριν από 2 έτη

I'm just telling you that I understand why they ask you to make a deposit with the new payment method (they probably need to register the payment method into their system this way), but I still don't understand why they rejected the previous withdrawals. That's what I consider as the main issue and they should tell you why they rejected it.

πριν από 2 έτη

Είστε ίσοι με την υποστήριξη του ιστότοπου.


Χρειάζεστε βοήθεια! Λύση

Αυτόματη μετάφραση:
brunorodrigues817
πριν από 2 έτη

If they don't explain you why they rejected the previous withdrawals, then you can submit a complaint on our website. I can understand why you don't want to make another deposit with the other method.

πριν από 2 έτη

Είστε ίσοι με την υποστήριξη του ιστότοπου.


Χρειάζεστε βοήθεια! Λύση

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello,

I urge you to submit the complaint, please note that we can't help you like this.

Please click this link:

https://casino.guru/complaints/create

πριν από 2 έτη

Γειά Καλημέρα!


Έχω κάνει ήδη το παράπονο εκεί σε αυτόν τον ιστότοπο ( https://casino.guru/complaints/create )


Για όσους βλέπουν αυτές τις γλάστρες, προσέξτε, μην βάζετε τα χρήματά σας στο site ( https://vulkanvegas.com/pt )

Ο ιστότοπος δεν πληρώνει, η υποστήριξη είναι τρομερή, αλλά ζητήθηκαν 30 ημέρες αναλήψεις, απορρίφθηκαν περισσότερες από 10 αναλήψεις, μέχρι στιγμής έχω 1.000,00 στον ιστότοπο και δεν μπορώ να κάνω ανάληψη, έχω χάσει την ελπίδα μου, για παράδειγμα, don Μην χρησιμοποιείτε τον ιστότοπο στοιχημάτων.

Αυτόματη μετάφραση:
brunorodrigues817
πριν από 2 έτη

Hello,

I'm sorry but there is no complaint to be found. Kindly check your profile section tab: "complaints":

file

Feel free to click the "submit a complaint" button to proceed.

Something is definitely wrong with your previous withdrawals. Please share any support or chat replay associated with this issue. Preferably by copy-pasting the text into the body of a post so it can be auto-translated to English.


brunorodrigues817
πριν από 2 έτη

my man, this casino is very strange and dishonest...a few month later I heard same situation....they do it what they want. And I don't know who will help you (

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα