Το καταλαβαίνεις -
ή κάτι άλλο? προσπαθήσατε να χρησιμοποιήσετε το όνομα χρήστη / κωδικό πρόσβασης;
δοκιμάστε να τα γράψετε στο - support@sportbro.com
Αυτό συμβαίνει σε μένα με ένα καζίνο, απλώς εξαφανίζεται για περίπου μια εβδομάδα και μετά επιστρέφει στο δρόμο ... αν είναι νέο ίσως υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το λογισμικό ή τη βάση δεδομένων, σας προτείνω να περιμένετε λίγο ... πληρώνονται πολύ χρημάτων για άδεια / παιχνίδια για να κλείσουν έτσι βλέπω ότι έχουν σαν 50 παρόχους ή περίπου
Λέει: Το SportBro Casino διαθέτει άδεια και ρυθμίζεται από το Curacao eGaming στις Ολλανδικές Αντίλλες.
Do u get this -
or something else? did u try to use your username /pass?
try writing them on - support@sportbro.com
This happens to me with one casino, it just disappear for like a week then back on track... if they are new maybe there is some problem with software or database , i suggest u to wait a bit..they are paid a lot of money to licence/games to be shut down like that i see they have like 50 providers or so
It says : SportBro Casino is licensed and regulated by the Curacao eGaming in the Netherlands Antilles.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 έτη
Αυτόματη μετάφραση: