ΦόρουμΓενική συζήτηση για τα τυχερά παιχνίδιαΜικρή ανάληψη σε τραπεζικό λογαριασμό

Μικρή ανάληψη σε τραπεζικό λογαριασμό (σελίδα 13)

πριν από 1 έτος από Joanna22
|
39409 προβολές 265 απαντήσεις ||
1...12 13 14
Προσθήκη ανάρτησης
Anonymized534
πριν από 1 μήνα

Απλώς πρέπει να ανεβάσω την ταυτότητά μου και την απόδειξη της διεύθυνσής μου για να επαληθεύσω τον εαυτό μου ή το έχω κάνει ήδη ή πρέπει επίσης να επαληθεύσω τον τραπεζικό λογαριασμό και πώς λειτουργεί;

Αυτόματη μετάφραση:
christopher3
πριν από 1 μήνα

You can only upload what the app asks you for, It was a while ago I used it. I think at some point I had to upload my bank statement with sort code and IBAN to prove it's you on the first withdrawal. It normally takes 24hrs for verification but they don't work weekends. I think that when you are verified you have to verify the bank the transfer is going to. That's the best I can remember now and it kinda makes sense. Google Mifinity verification process that might give you the definitive answer your looking for.

πριν από 1 μήνα

Γεια σας, μια γρήγορη ερώτηση κοστίζει η ανάληψη χρεώσεων από το mifinty στο Iban μου, δηλαδή τον κανονικό τραπεζικό μου λογαριασμό. Και πόσος χρόνος χρειάζεται μέχρι να μπουν τα χρήματα στον τραπεζικό λογαριασμό

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Hey, I see that nigeljc59 has already advised you, as he is the one who is pretty good in this area. So surely if something goes wrong or you have problems, you can come back here and ask again, I believe you will find help. But I also think it should be no trouble to verify everything that is needed. 

If something happens, feel free to write. 

πριν από 1 μήνα

Γειά σου,


Υπάρχει αριθμός σέρβις για το Mifinity;


Το έψαξα αλλά δεν βρήκα.


Αν όχι, θα πρέπει να χτυπήσουν οι κώδωνες του κινδύνου.


Δυστυχώς, δεν έδωσα σημασία σε αυτό πριν ανοίξω τον λογαριασμό.

Αυτόματη μετάφραση:
thomasschappeler
πριν από 1 μήνα

Unfortunately, as I saw, the biggest expert on this has already left our forum, which makes me quite sad, because he gave quite good advice, especially in this thread. 

If you haven't found any such number, I'm afraid if they have any at all. But I was wondering if they have any customer support or email where you could write to them. There definitely needs to be a contact. 

Have you tried looking for that one ? What problem do you have ?  🤔

πριν από 1 μήνα

Αντιο σας,


Δεν μπορώ να εξοφλήσω το υπόλοιπό μου από τον Οκτώβριο του 2023.

Ο λόγος για αυτό είναι ένας κωδικός επαλήθευσης που λείπει για την πιστωτική μου κάρτα.

Έχω ήδη γράψει x-mail, αλλά έχω μια λογική πρόταση

Δεν ήταν δυνατόν να βρω λύση.


Αν ο κωδικός δεν εμφανίζεται πουθενά, δεν φταίω εγώ

με τη mifinity και τον εκδότη της πιστωτικής κάρτας, και οι δύο μιλάνε για το δρόμο τους και εγώ

έχουν τη ζημιά.


Αναρωτιέστε αν ο πελάτης είναι πραγματικά πελάτης;



Αυτόματη μετάφραση:
thomasschappeler
πριν από 1 μήνα

Oh, from what I've read, you're right in the middle of the problem and instead of them trying to help you solve it, you've got a bad feeling about it. 

Anyway, when you contacted them by email, what did they write back ? Did they tell you what you should do ? Card issuer told you to do what ? The verification code should come to you but it doesn't show up anywhere ?

πριν από 1 μήνα

ναι, περιέγραψα την κατάσταση και έλαβα συνέχεια το μήνυμα από το mifinity ότι η κάρτα ήταν ακριβώς αυτό

ισχύει με τον κωδικό επαλήθευσης. Επίσης δεν είναι δυνατή η διαγραφή της κάρτας.


Έλαβα έγγραφα σχετικά με τη συναλλαγή με την κάρτα από τον πάροχο της πιστωτικής μου κάρτας (αν και δεν υπήρχε αποδεδειγμένος κωδικός

φαίνεται) και το έστειλε στο Mifinity.


Τότε έλαβα μόνο το μήνυμα ότι χρειαζόμουν τον κωδικό επαλήθευσης και όχι πληρωμή

είναι δυνατόν.



Αυτόματη μετάφραση:
thomasschappeler
πριν από 1 μήνα

I have no idea what I could advise you, as I have no experience with Mifinity myself. But it seems wrong to me that support just bounces you off and doesn't try to help you with anything, especially when it's just one thing and that's the verification code. They should be able to solve it and be prepared for such situations. I would continue to try and find out because I see no other option. 🙁

πριν από 1 μήνα

ok,Danke


MfG

thomasschappeler
πριν από 1 μήνα

Σας συμβουλεύω να βαθμολογήσετε το Mifinity στο Trustpilot. Περιγράψτε την απογοήτευσή σας μαζί τους εκεί. Συνήθως απαντούν σε αυτήν την πλατφόρμα και ρωτούν για το πρόβλημά σας. Ίσως αυτό να λειτουργήσει.

Καλή τύχη

Αυτόματη μετάφραση:
Biker
πριν από 1 μήνα

I hope the player gets to this recommendation or has solved the problem by then. I don't understand how it is possible that support can't resolve or recommend such a thing. I probably wouldn't use them too much. 😕

Anonymized581
πριν από 4 εβδομάδες

Hmm, I understand you're obviously in a difficult situation. 

However, you will have to resolve this situation with Mifinity as you need to get money into your account from there. When you sent the documents, what was the problem with the rejected ones? Do you know anything more or do you have no information ? Support should best advise you and inform you about what is wrong and what you should do in this case. 

So you will have to wait for a reply and get it sorted out. Let me know if you have succeeded. 😕

πριν από 3 εβδομάδες

Γεια σας, πρέπει να στείλω ένα αρχείο PDF με το ιστορικό συναλλαγών μου στο MIFINITY στο καζίνο. Πώς μπορώ να το κάνω αυτό στο MIFINITY; Δεν γίνονται δεκτά στιγμιότυπα οθόνης. Το εχει κανει κανεις πριν??

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Μια ενδιαφέρουσα ερώτηση που με ενδιαφέρει και εμένα και μάταια προσπάθησα να λύσω αυτό το πρόβλημα. Αν αυτό δεν λειτουργήσει, τότε προτιμώ να μείνω μακριά από το MIFINITY.

Ίσως κάποιος έχει μια βιώσιμη λύση.

Αυτόματη μετάφραση:
Biker
πριν από 3 εβδομάδες

There was a player who mostly knew how to help with his advice about Mifinity, but he is no longer here on the forum, which is a pity at the moment. I still say that there should be a support that answers these questions and tries to help, otherwise it's pointless to have a support at all. Have you tried asking them or finding out any information on what you could do ?

Anonymized581
πριν από 3 εβδομάδες

At least some good news. I see that it took almost a week if you only solved it now and that's quite a lot to change just the limit. I probably wouldn't use Mifinity too much to be honest. 😕

Jaro
πριν από 3 εβδομάδες

Θα κάνω κάποια έρευνα και θα επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών.

Αυτόματη μετάφραση:
Biker
πριν από 3 εβδομάδες

Be sure to let us know whenever you'll find out something, please. We will wait for your reply.

Romi
πριν από 3 εβδομάδες

Μπορείτε να ζητήσετε τα δεδομένα συναλλαγής στο Mifinity σε μορφή PDF.

Μπαίνεις στο Mifinity

Ζητήστε βοήθεια, μετατρέψτε τη σελίδα για την τοπική γλώσσα,

Κάντε κλικ στο Γενικά και υποβάλετε το αντίστοιχο αίτημα στην επάνω αριστερή γωνία αφού εισαγάγετε τη διεύθυνση email σας.

Τα αρχεία θα σας αποσταλούν μέσω email.

Καλή τύχη

Αυτόματη μετάφραση:
1...12 13 14
Μετάβαση στη σελίδααπό 14 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα