πριν από 1 έτος
Χαίρομαι που το ακούω! Πόσες αναλήψεις κάνατε εν τω μεταξύ και πόσο χρόνο χρειάζονταν συνήθως; 🙂
That's good to hear! How many withdrawals have you made in the meantime and how long did they usually take? 🙂
0
Χαίρομαι που το ακούω! Πόσες αναλήψεις κάνατε εν τω μεταξύ και πόσο χρόνο χρειάζονταν συνήθως; 🙂
That's good to hear! How many withdrawals have you made in the meantime and how long did they usually take? 🙂
Μερικές αναλήψεις... Είναι μικρά ποσά... Μερικές φορές είναι γρήγορη... Μερικές φορές χρειάζονται 5 ημέρες από την επιβεβαίωση του καζίνο ναι... Την τελευταία φορά χρειάστηκαν περίπου 10 ημέρες...
Some withdrawals... It's small amounts... Sometimes it's fast... Sometimes it takes 5 days from casino confirmation yes... Last time it took about 10 days...
Δεν θα έλεγα ότι είναι μια κορυφαία εμπειρία. Δεν θα ήμουν πολύ χαρούμενος να περιμένω δέκα ημέρες ως ήδη επαληθευμένος χρήστης.
Θαυμάζω την υπομονή σου. 😎
I wouldn't say it's a top-notch experience. Would not be pretty happy to wait ten days as an already verified user.
I admire your patience. 😎
Μερικές φορές ο λόγος μπορεί επίσης να είναι ότι χρειάζεται περισσότερος χρόνος για να φτάσουν τα χρήματα στη δική σας τράπεζα. Με τις 10 μέρες που έχω διαβάσει μερικές φορές εδώ στο φόρουμ. Αυτό φυσικά είναι λίγο πολύ καλό!
Sometimes the reason can also be that it takes longer for the money to arrive at your own bank. With the 10 days I've read a few times here in the forum. This is of course a bit too much of a good thing!
Manchmal kann der Grund auch der sein, dass es bei der eigenen Bank länger andauert, bis das Geld angekommen ist. Das mit den 10 Tagen habe ich nun schon ein paar Mal hier im Forum gelesen. Das ist natürlich etwas zu viel des Guten!
Υπενθυμίστε τον εαυτό σας στην ομάδα υποστήριξης κάθε μέρα. Θα μπορούσαν απλώς να σε ξεχάσουν
Remind yourself to the support team every day. They could just forget about you
Αν κάτι με ενοχλεί, επικοινωνώ με την υποστήριξη... Μερικές φορές μιλάω άπταιστα... Υπάρχει κάτι ακόμα που πρέπει να διευθετηθεί... Όταν αποφασίσετε να πάρετε τα χρήματα... Τα χρήματα πρέπει να είναι αμέσως από τον λογαριασμό του προφίλ σας ...
If something bothers me, I contact support... Sometimes I'm fluent... There's one more thing that should be sorted out... When you decide to take the money... The money should be immediately from your profile account.. .
Είστε ακόμα σε επαφή με την υποστήριξη; Δηλαδή έχεις ιδέα τι συμβαίνει;
Are you still in touch with the support? I mean do you have any clue what's happening?
Θα ήθελα να επισημάνω το παιχνίδι Win Storm... Πάντα το ανακαινίζουν... Κάποτε ήταν τυχερός που μόλις έκλεινες... Τώρα παρατηρώ ότι τα ίδια γράμματα εμφανίζονται πολλές φορές όταν απλά κλείνει κάτω... Είναι σαν να είναι ένας υπολογιστής που να κάνει ένα χτύπημα στοπ μόνο αδύνατο ή πολύ απίθανο... Επίσης περιστρέφονται για λίγο μετά το χτύπημα μόνο στοπ...
I would like to point out the game Win Storm... They are always renovating it... It used to be that you were lucky to just shut down... Now I notice that the same letters appear many times when it just shuts down... It's like it's a computer set to make a stop-only hit impossible or very unlikely... They also spin for a while after the stop-only hit...
Δυστυχώς, κατάλαβα μόνο την τελευταία πρόταση. Ε, αν πιστεύετε ότι υπάρχει πρόβλημα με ένα συγκεκριμένο παιχνίδι, τι θα λέγατε να ρωτήσετε τον πάροχο παιχνιδιών του;
Εχεις δοκιμάσει ποτέ?
Sadly, I only understood the last sentence. Uhm, if you feel there is a problem with a certain game, how about asking its game provider?
Have you ever tried?
Μερικά παιχνίδια έχουν επιλογή να σταματήσετε μόνοι σας τις περιστροφές... Όταν δείτε ότι υπάρχει επιλογή αναζήτησης... Διορθώνουν το παιχνίδι...
Some games have an option to stop the spins yourself... When you see that there is an option to search... They fix the game...
Πήρα ένα καλό σκορ στο Win Storm σήμερα... Έτσι σήμερα όλα λειτουργούν καλά και κομψά
Got a good score on Win Storm today... So today everything is working fine and dandy
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.