Αγαπητέ RICHARD,
Επικοινωνούμε μαζί σας από το JuicyStakes Casino.
Η απόφαση λήφθηκε να κλείσει οριστικά ο λογαριασμός σας, καθώς δεν πέρασε τους ελέγχους ασφαλείας μας. Παρατηρήσαμε ότι τα προσωπικά σας στοιχεία επισημαίνονται σε μια παγκόσμια αρνητική βάση δεδομένων για εκκρεμή οικονομικά ζητήματα που είχατε μαζί μας στο παρελθόν. .
Ως αποτέλεσμα αυτού, δεν θα μπορείτε να διατηρείτε λογαριασμό σε εμάς.
Η απόφαση αυτή δεν θα ανακληθεί.
Σε περίπτωση που δημιουργηθεί ένας νέος λογαριασμός με το όνομά σας, θα κλείσει.
Χαιρετισμοί,
Πηνελόπη
Ομάδα Ασφαλείας JuicyStakes
Αυτός ήταν ο λόγος που μου δόθηκε γιατί έκλεισε ο λογαριασμός μου και κατασχέθηκαν τα χρήματα. Όλα ψέματα, αλλά δεν φαίνεται να καταλαβαίνεις ότι δεν έχω λογαριασμό με κανέναν εκτός από αυτόν τον έναν λογαριασμό στο Juicystakes.
Dear RICHARD,
We are contacting you from JuicyStakes Casino.
The decision was been made to permanently close your account, as it did not pass our security checks. We have noticed that your personal information is flagged in a global negative database for outstanding financial issues you had with us previously. .
As a result of this, you will not be able to hold an account with us.
This decision will not be reversed.
In the event that a new account is created under your name, it will be closed.
Regards,
Penelope
JuicyStakes Security Team
This was the reason given to me why my account was closed, and funds confiscated. All lies, but you don't seem to understand that I don't have an account with anyone except this one account with Juicystakes.
Εστάλη-$163,99-0,0216616 BTC$0,000 BTC1JEFeeHr43ed744CoNoFxTh87AKivx6PG0c0a1662ed7f2f89760ba8b17140cc3422b03ff4bdfa42418
Προσθήκη σημείωσης
25-04-2020 23:17:00Απεσταλμένα-169,34$-0,02254842 BTC$0,000 BTC1GDW1cnt1n9QPURP1MVasN8ASZHfgdFuPq841bc96a6bcf874749 4e71dd06c6a03fe17ad952e
Προσθήκη σημείωσης
24-04-2020 13:36:56Απεσταλμένα-$94,22-0,01251207 BTC$0,000 BTC1KjWW1sD41wKgc4J36XkDcnJof9xeDkGnu2c3cb0376f9370705b31707035b315703555f967030f de234c0d8783e8c01198996
Προσθήκη σημείωσης
23-04-2020 23:00:47 Απεσταλμένα - 91,16$-0,01214361 BTC$0,000 BTC14GAXzcQA4opjUSbEFWwvdcmmrn7w9szDn7087c9d8b1ec8caf7076f1ec8f756f1ec8f7576f1ec8c5756b1ec8c5706f56f8f756f56f8f576f56f6f6f6f6f6f6f6f6f6f6f6f6f6f6f6f6f6f6f66f66f66f66f66f66f66f66f66f766f66f66f66f66f66f66f66f66f66f66f66f66f66f666f66f66f66f66f8f756b ef4d3ef3c8bf461b869d
Προσθήκη σημείωσης
2020-04-23 20:50:58Απεσταλμένα-$91,54-0,01212761 BTC$0,000 BTC1Hv7BiuX7qbeAgXXZWa77475EzudUvd1Uq82819e0c9f0ad39f20763 a33c90b01e2cb5d5ec55
Προσθήκη σημείωσης
23-04-2020 17:11:30
Αυτές ήταν οι καταθέσεις μου στον λογαριασμό μου από το Paxful χρησιμοποιώντας bitcoin. Ό,τι έκανα ήταν νόμιμο.
Sent out-$163.99-0.0216616 BTC$0.000 BTC1JEFeeHr43ed744CoNoFxTh87AKivx6PG0c0a1662ed7f2f89760ba8b17140cc3422b03ff95328c41d241dbd4447afa321
Add note
2020-04-25 23:17:00Sent out-$169.34-0.02254842 BTC$0.000 BTC1GDW1cnt1n9QPURP1MVasN8ASZHfgdFuPq841bc96a6bf51698c67d21fac8f4732681d5547e94e71dd06c6a03fe17ad952e
Add note
2020-04-24 13:36:56Sent out-$94.22-0.01251207 BTC$0.000 BTC1KjWW1sD41wKgc4J36XkDcnJof9xeDkGnu2c3cb0376f96ba55b57331a3f67f0e79c07710f05de234c0d8783e8c01198996
Add note
2020-04-23 23:00:47Sent out-$91.16-0.01214361 BTC$0.000 BTC14GAXzcQA4opjUSbEFWwvdcmmrn7w9szDn7087c9d8b1ec8c5b971d776fde58fd64f7057fc9ca1aef4d3ef3c8bf461b869d
Add note
2020-04-23 20:50:58Sent out-$91.54-0.01212761 BTC$0.000 BTC1Hv7BiuX7qbeAgXXZWa77475EzudUvd1Uq82819e0c9f0f1a1de0a3bd32b9d07d473ffec65f3022a33c90b01e2cb5d5ec55
Add note
2020-04-23 17:11:30
These were my deposits into my account from Paxful using bitcoin. Everything I did was legit.
Απάντησε από
στις 25 Μαΐου, 20, 13:40:47 μ.μ
Αντιπρόσωπος καζίνο 8
τελευταία φορά ενεργός πριν από 20 ώρες
Ευχαριστώ για αυτήν την ανάρτηση από:
Αγαπητέ damac33,
Και πάλι ζητάμε συγγνώμη για αυτήν την εμπειρία, ωστόσο επικοινωνήσαμε μαζί σας από το αρμόδιο τμήμα σχετικά με τα ζητήματα ασφαλείας που επηρεάζουν τον λογαριασμό σας, ένα από τα οποία έχει πολλαπλούς λογαριασμούς.
Δυστυχώς ως αποτέλεσμα ο λογαριασμός σας θα παραμείνει κλειστός και οι καταθέσεις σας θα επιστραφούν.
Ζητούμε συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία προκληθεί.
Θερμούς χαιρετισμούς,
Τζέιμς
Στην πλακέτα LCB
Replied by
at May 25, 20, 01:40:47 PM
Casino Rep 8
last active 20 hours ago
Thanks for this post from:
Dear damac33,
Again we do apologize for this experience, however you have been contacted by the relevant department in regards to the security issues affecting your account one of them being having multiple account.
Unfortunately as a result your account will remain close and your deposits refunded.
We do apologize for any inconvenience caused.
Kind Regards,
James
On LCB board
TypeAmount FiatIn cryptoBalance USDIn cryptoSent to Transaction IdTimeSent to userReceived from userTradeReceived$89.980.01006987 BTC$89.980.01006987 BTC3NYbu****************************d58y1b54 f0e581243e1c702a1087f1e67a41628c3bd71
Προσθήκη σημείωσης
2020-05-03 19:01:01 Λήφθηκαν $89.180.01011303 BTC $89.180.01011303 BTC3NYbu****************************8y1b56e7027ba57588caff327d344ba657b 193aaa666d4
Προσθήκη σημείωσης
01-05-2020 21:54:58
Ούτε αυτό ήταν από την Juicystakes. Έτσι, για να ανακεφαλαιώσουμε, είπαν ότι είχα πολλούς λογαριασμούς, αντιστροφές χρέωσης και ότι οι καταθέσεις μου επιστράφηκαν, οι οποίες και οι 3 ήταν ψέματα. Άνοιξα λογαριασμό, κατάθεση, παιχνίδι, παιχνίδι κατάθεσης, κτλ και όταν ήρθε ξαφνικά το cashout. Δεν περνάω ψεύτικα φίλτρα ασφαλείας. Η ίδια εταιρεία που έκλεψε χρήματα από τους παίκτες της και το 2011; Κάπως πλάι τους με όλα τα ψέματα που είπαν και δεν ερευνάς την υπόθεση. Κυριολεκτικά, τι χρειάζεται για να δεις πόσο σκιερά είναι;
TypeAmount FiatIn cryptoBalance USDIn cryptoSent toTransaction IdTimeSent to userReceived from userTradeReceived$89.980.01006987 BTC$89.980.01006987 BTC3NYbu************************8y1b54d5ad42a561f62169c9980160b2f0e581243e1c702a1087f1e67a41628c3bd71
Add note
2020-05-03 19:01:01Received$89.180.01011303 BTC$89.180.01011303 BTC3NYbu************************8y1b56e7027ba57588caff327d4ba615654a57b4c355b4ff7557302c2b193aaa666d4
Add note
2020-05-01 21:54:58
That wasn't from Juicystakes either. So, to recap, they said I had multiple accounts, chargebacks, and that my deposits were refunded which all 3 were lies on their end. I opened an account, deposit, play, deposit play, etc and when it came to cashout suddenly. I don't pass bogus security filters. Same company that stole money from their players back in 2011 too? Somehow you side with them with all the lies they told and you don't investigate the case. Literally, what do you need to see how shady they are?
Είμαι βέβαιος ότι γνωρίζετε ότι οι διαχειριστές δεν χειρίζονται παράπονα.
Επομένως, δεν μπορώ να πω τίποτα, απλώς και μόνο επειδή δεν είμαι μέρος της διαδικασίας και δεν έχω πρόσβαση σε αποδεικτικά στοιχεία ή εσωτερική επικοινωνία. Το ίδιο βλέπω και εσύ στην καταγγελία. Κάτι που φαίνεται να ισχύει τώρα .
Το παράπονό σας απορρίφθηκε επειδή σταματήσατε να απαντάτε.
Είναι αρκετά ψυχρή υπόθεση, μαζί με την προηγούμενη:
Καταλαβαίνω το μήνυμά σας, αλλά πρέπει να σας στείλω αλλού:
Ζητήστε να ανοίξει ξανά το παράπονο και στείλτε όλα τα πρωτότυπα (όχι μεταγραφές) στην πορεία. Στη συνέχεια, διατηρήστε την επικοινωνία ανοιχτή, παρακαλώ .
Ευχαριστώ.
I'm sure you know administrators do not handle complaints.
Thus, there is nothing I can say, simply because I'm not part of the process and have no access to evidence or internal communication. I see the same as you do in the complaint. Which seems to be the case now.
Your complaint was rejected because you stopped responding.
It's quite a cold case, along with the previous one:
I understand your message, but I must send you elsewhere:
Ask for the complaint to be reopened and send all originals (not transcripts) along the way. Then, keep communication open, please.
Thank you.
Το παράπονό μου απορρίφθηκε, καθώς υποτίθεται ότι είχα πολλούς λογαριασμούς και αντιστροφές χρεώσεων, οι οποίες δεν ήταν αληθινές. Κανένα αποδεικτικό στοιχείο όπως μου παρασχέθηκε και στις δύο περιπτώσεις. Φρόντισα μάλιστα να ρωτήσω ότι ήμουν καλός να εγγραφώ, καθώς η εμπιστοσύνη σε ιστότοπους curraco δεν είναι η πιο έξυπνη κίνηση. Φαίνεται ότι κανείς δεν ενδιαφέρεται
My complaint was rejected since I supposedly had multiple accounts and chargebacks which neither were true. No evidence to as provided to me on either situations. I even made sure I asked that I was good to signup since trusting curraco sites isn’t the brightest move. Seems like no one cares so
Συμφωνώ με την άποψή σας, αλλά δεν έχω άλλη λύση πέρα από το να ζητήσω να ανοίξει ξανά.
Παρακαλώ σκεφτείτε να κάνετε αυτό το βήμα.
I empathize with your opinion, yet I have no other solution outside of asking for another reopening.
Please consider taking this step.
Σας ευχαριστούμε πολύ για την υποβολή της υπόθεσής σας. Λυπούμαστε για το πρόβλημά σας και κατανοούμε τις ανησυχίες σας. Δυστυχώς, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η καταγγελία σας δεν έγινε δεκτή για τον ακόλουθο λόγο:
Όχι μόνο αυτή είναι μια πολύ παλιά υπόθεση που συνήθως δεν βοηθάμε, αλλά το καζίνο μας παρείχε τα στοιχεία ότι δημιουργήσατε πολλούς λογαριασμούς, επομένως η καταγγελία σας έκλεισε ως αδικαιολόγητη στο παρελθόν. Παρακαλώ δείτε εδώ:
https://casino.guru/juicy-stakes-casino-player-has-been-accused-of-opening
Σας παρακαλώ να σταματήσετε να υποβάλλετε νέες καταγγελίες. Δεν θα δημοσιευτούν και για καλό λόγο.
Τους έδωσα εξουσιοδότηση και ακόμα δεν μπορώ να πάρω αυτό το λεγόμενο απόδειξη πολλαπλών λογαριασμών; Είχα κυριολεκτικά μόνο έναν λογαριασμό σε όλη μου τη ζωή. Εάν δημιουργήσετε πολλούς λογαριασμούς, δεν τους κλείνουν αμέσως; Δεν σας επιτρέπουν να εγγραφείτε, να καταθέσετε, να παίξετε, να καταθέσετε, να παίξετε, να πάτε σε εξαργύρωση και μετά να κλείσετε τον λογαριασμό σας λόγω πολλών λογαριασμών. Απλώς μιλήστε με την υποστήριξη μία φορά και θα καταλάβετε την απάτη τους.
Thank you very much for submitting your case. We are sorry to hear about your problem and understand your concerns. Unfortunately, we would like to inform you that your complaint has not been upheld for the following reason:
Not only this is a very old case which we do not typically help with, the casino provided us with the evidence that you created multiple accounts, therefore your complaint was closed as unjustified in the past. Please, see here:
https://casino.guru/juicy-stakes-casino-player-has-been-accused-of-opening
I kindly ask you to stop submitting new complaints. They won't be published and for a good reason.
I gave them power of attorney and I still can't get this so called proof of multiple accounts? I literally only had one account in my whole life. If you create multiple accounts, don't they shut them down immediately? They don't let you registered, deposit, play, deposit, play, go to cashout, and then shut your account down due to multiple accounts. Just talk to support once and you'll know its fraud on their end.
Νόμιζα ότι ήταν για την πιο πρόσφατη περίπτωση. αυτός που ξαφνικά σταμάτησες να απευθύνεσαι.
Όχι το κρύο από το 2020.
Τεχνικά, ακόμα κι αν ήξερα ο ίδιος τα στοιχεία, δεν θα μπορούσα να τα μοιραστώ δημόσια, υποθέτω.
Δεδομένου ότι μπορώ να διαβάσω και να χρησιμοποιήσω μόνο την ίδια πηγή χωρίς ιδιωτικό email ή συνομιλίες μέσω Skype, δεν έχω ιδέα. 🙁
I thought it was about the most recent case. the one you suddenly stopped addressing.
Not the cold one from 2020.
Technically, even if I knew the evidence myself, I would not be able to share it publicly, I guess.
Since I can only read and use the same source without any private email or Skype chats, I'm left clueless. 🙁
Ναι, από το 2020 ξεφεύγουν από το να μην πληρώνουν τους πελάτες τους και να μην είναι ιδιοκτήτες intertops και το μετονομάζουν και κάνουν το ίδιο και στους πελάτες τους εκεί.
Yes, it has been since 2020 they've been getting away with not paying their customers and not they own intertops and rebranded that and are doing the same to their customers on there too.
Χμ, και είχατε τη χαρά με ένα καζίνο που έχει μετονομαστεί; Νομίζω ότι είναι καλύτερο να αποφύγετε τέτοια καζίνο όπου είχατε κάποιο πρόβλημα για να μην χρειαστεί να το αντιμετωπίσετε ξανά αν παρουσιαστεί.
Hmm, and have you had the pleasure with a casino that is rebranded ? I think it's best to avoid such casinos where you had a problem so that you don't have to deal with it again if it arises.
Χμ, τι σχέση έχει αυτό με όλα όσα είπα;
Hmm, what does that have to do with anything I said?
Στη μαύρη λίστα:
Το Juicy Stakes Casino προστίθεται στη μαύρη λίστα μας λόγω του γεγονότος ότι λειτουργεί χωρίς έγκυρη άδεια που έχει εκδοθεί από ρυθμιζόμενη αρχή.
Citopedia NV
Αριθμός εταιρείας
108424
Τύπος εταιρείας
Εταιρεία περιορισμένης ευθύνης
Δικαιοδοσία
Καταχωρημένη διεύθυνση
Heelsumstraat 51
Κουράσω
Σελίδα Μητρώου
Παρακαλούμε συνδεθείτε για σύνδεσμο προς την κύρια πηγή
Πηγή Curaçao Chamber of Commerce & Industry,http://www.curacao-chamber.cw/ , 22 Οκτωβρίου 2023
google που απευθύνεται σε πολύ αστείο
αυτός είναι ο ιδιοκτήτης της εταιρείας
Blacklisted:
Juicy Stakes Casino is added to our blacklist due to the fact they are operating without a valid licence issued by a regulated authority.
Citopedia N.V.
Company Number
108424
Company Type
Limited Liability Company
Jurisdiction
Registered Address
Heelsumstraat 51
Curaçao
Registry Page
Please log in for link to primary source
Source Curaçao Chamber of Commerce & Industry, http://www.curacao-chamber.cw/, 22 Oct 2023
google that address its pretyy funny
that's who owns the company
Σύμφωνα με αυτά που έγραψες, το έχω δει και το έχω δει κι εγώ. Επίσης στην ιστοσελίδα μας έχουμε γράψει ότι έχουν άδεια που δεν είναι επαληθεύσιμη, οπότε μάλλον δεν είναι τυχαίο. 🤔
According to what you wrote, I have looked at it and seen it too. Also on our website we have written that they have a license that is not verifiable, so it's probably not a coincidence. 🤔
Περίληψη υπόθεσης
ΠΡΙΝ ΑΠΟ 3 ΧΡΟΝΙΑ
Ο παίκτης από τις ΗΠΑ κατηγορήθηκε ότι άνοιξε πολλούς λογαριασμούς και έκλεισε τον λογαριασμό του. Απορρίψαμε την καταγγελία επειδή ο παίκτης παραβίασε τους Όρους & Προϋποθέσεις του καζίνο.
Μου είναι δύσκολο να το πιστέψω, καθώς μου είπαν ότι είχα έναν λογαριασμό. Μεγάλη δουλειά στην έρευνα Γιούλια!
Case summary
3 YEARS AGO
The player from the US was accused of opening multiple accounts and had his account closed. We rejected the complaint because the player breached the casino's T&Cs.
I find this hard to believe since they even told me I had one account. Great Job on the investigation Yuliia!
Περίληψη υπόθεσης
ΠΡΙΝ ΑΠΟ 3 ΧΡΟΝΙΑ
Ο παίκτης από τις ΗΠΑ κατηγορήθηκε ότι άνοιξε πολλούς λογαριασμούς και έκλεισε τον λογαριασμό του. Απορρίψαμε την καταγγελία επειδή ο παίκτης παραβίασε τους Όρους & Προϋποθέσεις του καζίνο.
Όπως μπορείτε να δείτε ξεκάθαρα, είχα μόνο έναν λογαριασμό και το παράπονό μου καταρρίφθηκε λόγω πολλαπλών λογαριασμών. Αυτό είναι απογοητευτικό, καθώς όταν ζήτησα από τη Γιούλια απόδειξη για αυτό, δεν μου έστελνε τίποτα. Λοιπόν, δεν έκανα τίποτα λάθος και παραβίασαν τους όρους και τις προϋποθέσεις λέγοντας ότι είχαν άδεια, κάτι που σαφώς δεν ήταν και δεν είναι ακόμα. Έτσι, συνοπτικά, μου έκλεψαν 22.500,89 $. Έστειλα τα απαιτούμενα έγγραφα και όλα ήταν ξεκάθαρα και έδειξα τη διεύθυνσή μου με τον λογαριασμό κοινής ωφέλειας και την άδεια οδήγησης μπροστά και πίσω. Θα ήθελα να διορθωθεί αυτή η καταγγελία, καθώς είχα ξεκάθαρα έναν λογαριασμό και είναι αυτοί που σας παραπλανούν να πιστέψετε οτιδήποτε άλλο. Δεν πήρα καμία από τις καταθέσεις μου πίσω αφού όλα έγιναν μέσω bitcoin.
Case summary
3 YEARS AGO
The player from the US was accused of opening multiple accounts and had his account closed. We rejected the complaint because the player breached the casino's T&Cs.
As you can clearly see, I only had one account and my complaint was shot down due to having multiple accounts. This is frustrating since when I asked Yuliia for proof of this, she wouldn't send me anything. So, I did nothing wrong, and they broke terms and conditions by saying they were licensed which they clearly were not and still isn't. So, in summary, they stole $22,500.89 on me. I sent in the documents required and everything was clear and showed my address with utility bill and my driver's license front and back. I would like that complaint to be redacted since I clearly had one account and they're the ones that mislead you to believe anything else. I didn't get any of my deposits back since it was all made via bitcoin.
Για άλλη μια φορά και για τελευταία φορά θα πω αυτό που έχω ήδη πει. Η καταγγελία σας απορρίφθηκε επειδή το καζίνο παρείχε στοιχεία για πολλούς λογαριασμούς. Αυτή η υπόθεση είναι 3 ετών και η Γιούλια, που χειρίστηκε αυτήν την υπόθεση, την έλυσε σωστά σύμφωνα με τις πληροφορίες που υπήρχαν τότε. Λυπούμαστε, αλλά δεν είναι δυνατόν να επιστρέψουμε σε αυτήν την υπόθεση επειδή είναι παλιά και ως εκ τούτου η υπόθεση έχει κλείσει. Ελπίζω να καταλάβουμε ο ένας τον άλλον.
Once again and for the last time I will say what I have already said. Your complaint was rejected because the casino provided evidence of multiple accounts. This case is 3 years old and Yullia, who handled this case, solved it correctly according to the information available at the time. We are sorry but it is not possible to go back to this case because it is old and therefore the case has been closed. I hope we understand each other.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.