Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΓενική συζήτηση για τα τυχερά παιχνίδιαQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 44)

3.741.439 προβολές 19.988 απαντήσεις |
πριν από 2 έτη
A little warning here for the CG Community: Casino Guru is an open platform where everyone is free to share their thoughts and opinions. We believe in free speech and try to be as non-restrictive as possible. That said, please remember: just because something is posted on the forum doesn’t mean Casino Guru agrees with it or endorses it in any way. We’re really happy to see players engaging in conversations, debating respectfully, and having fun doing so! That’s why we created this platform. However, we’ve noticed a growing trend – not just here, but across other platforms too – where some players, after losing money fairly in a casino, look for ways to get those funds back through their bank or payment provider, often by filing chargebacks or making false claims. We’d like to warn you: this behaviour is not only unfair – it’s also very risky! We’ve already seen and heard stories (here and elsewhere) of people who got into serious trouble trying to go down this route – including closed casino accounts across multiple platforms, closed bank accounts, debts, and even lawsuits (attempted fraud). Attempting fraud or misrepresenting the truth to a bank or provider is never a good idea and could have lasting consequences. So here’s our friendly appeal to all Casino Guru community members: Stand up against unfair and dishonest casinos. Use our Complaints Resolution Center if you need help – you don’t have to fight alone. But please don’t try to get back money you’ve fairly lost. It’s simply not worth the risk. Thanks for being part of our community – and have a great day!
1...43 44 45...1.097
Προσθήκη ανάρτησης
Dt100
πριν από 1 έτος

I’m trying to contact gowirespz and bitsent EU

Bibble58
πριν από 1 έτος

Στάλθηκε ότι δεν μου έχει μείνει η κάρτα. το πήρα Ευχαριστώ για το αίτημά σας.

Θα διεξαγάγουμε ενδελεχή έρευνα και θα επιστρέψουμε σχόλια το συντομότερο δυνατό

Αυτόματη μετάφραση:
Dt100
πριν από 1 έτος

velobet visa transactions

πριν από 1 έτος

So basically on the bank if you click on the transactions it gives a "website" on some and I use contact details to contact each company

MCCsquare-21
πριν από 1 έτος

Hi


Started off with Goldenbet and then Santeda got involved. I ended up getting refunded directly from Santeda. It took a while and they tried to accuse me of fraud etc but I kept emailing them and eventually got the deposits back. Although they will threaten legal action etc they would then have to admit to what they are doing which we all know is illegal.


My advice is even when they categorically say no keep sending the emails they are hoping you will just give up but will relent in the end.

πριν από 1 έτος

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με το Mydelivery; Και άλλο ένα theplatinum

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

What is Plixpay somone know?

πριν από 1 έτος

Somone use www.plixpay.com

πριν από 1 έτος

Το Pixtab έχει αποκλείσει όλα τα εισερχόμενα μηνύματα.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized641
πριν από 1 έτος

Where can you see that? Thanks

Sutton
πριν από 1 έτος

Do you have an e-mail to Santeda? Was your argument that they use wrong mvh codes etc or how did you argue?

πριν από 1 έτος

Όταν τους γράφετε τώρα, λαμβάνετε ένα μήνυμα ότι η διεύθυνση δεν υπάρχει

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized641
πριν από 1 έτος

Σε ποιον έγραψες;

Τώρα έγραψα στο canapay.io έστειλα τη διεύθυνση και την ταυτότητα μου θέλουν επιβεβαίωση ότι είμαι εγώ.



Αυτόματη μετάφραση:
Jasmon
πριν από 1 έτος

πήρες χρήματα τότε ο Canapay μου είπε ότι οι δικοί μου ήταν πολύ μεγάλοι διαφορετικά θα πλήρωναν. Τότε σταματούν να ανταποκρίνονται

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized641
πριν από 1 έτος

Ούτε ένα, την περασμένη εβδομάδα μου ζήτησαν ταυτότητα και αποδεικτικό ταυτότητας δεν τόλμησαν να στείλουν, έστειλαν σήμερα. Θα δούμε αν θα πληρώσουν. Υπήρχαν καταθέσεις από τον Απρίλιο.



Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized641
πριν από 1 έτος

Αυτό δεν είναι αλήθεια, λένε ψέματα, στο φόρουμ αναδρομής διάβασα ότι οι άνθρωποι έλαβαν πληρωμή από αυτούς από πέρυσι.


Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized641
πριν από 1 έτος

Πρόκειται για μεταγραφές εξωτερικού.


https://plixpay.com/aplikacja-mobilna/


Δεν υπάρχουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αλλά μπορείτε να στείλετε ένα μήνυμα.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος


Canapay's answer


Your KYC (know your customer) information has been received.

Your documents will be reviewed and verified - our fraud and legal teams screen your identity against formal government and fraud databases to confirm authenticity.

To add additional comments, reply to this email.

Regards,

Canapay

Jasmon
πριν από 1 έτος

Ξέρω τι είναι. Το ερώτημα ήταν αν τα χρησιμοποίησε κανείς 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
Jasmon
πριν από 1 έτος

Το πήρες τώρα ή

Αυτόματη μετάφραση:
1...43 44 45...1.097
Μετάβαση στη σελίδααπό 1.097 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.