Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΓενική συζήτηση για τα τυχερά παιχνίδιαQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 103)

3.714.530 προβολές 19.961 απαντήσεις |
πριν από 2 έτη
A little warning here for the CG Community: Casino Guru is an open platform where everyone is free to share their thoughts and opinions. We believe in free speech and try to be as non-restrictive as possible. That said, please remember: just because something is posted on the forum doesn’t mean Casino Guru agrees with it or endorses it in any way. We’re really happy to see players engaging in conversations, debating respectfully, and having fun doing so! That’s why we created this platform. However, we’ve noticed a growing trend – not just here, but across other platforms too – where some players, after losing money fairly in a casino, look for ways to get those funds back through their bank or payment provider, often by filing chargebacks or making false claims. We’d like to warn you: this behaviour is not only unfair – it’s also very risky! We’ve already seen and heard stories (here and elsewhere) of people who got into serious trouble trying to go down this route – including closed casino accounts across multiple platforms, closed bank accounts, debts, and even lawsuits (attempted fraud). Attempting fraud or misrepresenting the truth to a bank or provider is never a good idea and could have lasting consequences. So here’s our friendly appeal to all Casino Guru community members: Stand up against unfair and dishonest casinos. Use our Complaints Resolution Center if you need help – you don’t have to fight alone. But please don’t try to get back money you’ve fairly lost. It’s simply not worth the risk. Thanks for being part of our community – and have a great day!
1...102 103 104...1.095
Προσθήκη ανάρτησης
Anonymized847
πριν από 1 έτος

my bank got my money refunded from an authorised transaction to a Nigerian merchant payment service. It was investigated as fraud.

Katze1337
πριν από 1 έτος

Who in their right mind would give POA to a complete stranger.

Glamors12 διέγραψε τη δημοσίευση
Glamors12
πριν από 1 έτος

So they actually blocked my card as they detected a suspicious transaction. I had to call them to unblock it and asked if I had made a transaction to motiv8. I said no, what’s it for. They said it’s in Nigeria and they’re a professional services company. I said I’ve never heard of them. She questioned the timing of the transaction and also said that I had authorised it via 2FA and therefore would not be able to initiate a chargeback but it would be past over to the fraud team to investigate. Money was in my account a week later.

πριν από 1 έτος

question - getting a refund from these payment providers, does it come straight from them rather than the casino? Or do they then chase the casino?

πριν από 1 έτος

sorry more from me. Anyone have contact details for payment providers for these:


CP Wallet

my deliveryy

zpaympf*theplatin

Dotascanner

Cscannerr

yellowbitmasters

rankbeasts

super winners por


got about $6000 of transactions with these

πριν από 1 έτος

Σταματήστε με αυτή την ανοησία της δημοσίευσης των μηνυμάτων που έχετε στείλει στους παρόχους, στους υπεύθυνους ή σε άλλα άτομα που το διαβάζουν, τότε δεν θα υπάρξει απάντηση.


Όποιος έχει μυαλό θα μπορεί να βάλει τέσσερις γραμμές σε χαρτί και να ζητήσει επιστροφή χρημάτων.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Katze1337
πριν από 1 έτος

Read what?

Anonymized847
πριν από 1 έτος

Αντιγραφή και επικόλληση μηνυμάτων!

Αυτόματη μετάφραση:
Katze1337
πριν από 1 έτος

Where are they?? Sorry, I was late to the thread so if you can advise page number I would be grateful

πριν από 1 έτος

Απευθύνεται σε όλους όσους διαβάζουν αυτήν την ανάρτηση και επικοινωνούν με τον πάροχο. Δεν φαίνεται πολύ σοβαρό αν το ίδιο μήνυμα σταλεί 43 φορές.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Sounds like the refund party is over and reporting to your bank is the next best thing?

πριν από 1 έτος

Γεια σας, μια εντελώς άσχετη ερώτηση με το επίμαχο νήμα. Ξέρει κανείς πού μπορώ να διαγράψω τον λογαριασμό μου σε αυτό το φόρουμ;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σας, μια εντελώς άσχετη ερώτηση με το επίμαχο νήμα. Ξέρει κανείς πού μπορώ να διαγράψω τον λογαριασμό μου σε αυτό το φόρουμ;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hi, would you like to delete your account ? 

Jaro
πριν από 1 έτος

Yes pleas🥰

Glamors12 διέγραψε τη δημοσίευση
πριν από 1 έτος

Πώς πάει ο καθένας. Έχετε τολμήσει να κάνετε αντιστροφές χρεώσεων από την τράπεζά σας; Θυμηθείτε, είναι δικαίωμα σας ως καταναλωτής.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized641
πριν από 1 έτος

Έχω ένα συνεχές παράπονο 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Anyone with information and experience with rampnow.io (Poland)??

πριν από 1 έτος

Update on PayOps.....they have now reached out to Santeda Group...let's see what happens. At least some action is taking place now.

1...102 103 104...1.095
Μετάβαση στη σελίδααπό 1.095 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.