Γειά σου.
Τι θα θέλατε να επαληθεύσετε, παρακαλώ;
Hello there.
What would you like to verify, please?
Σίγουρα δεν θα ήταν μόνη. Λαμβάνουμε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που ζητούν "επεξεργασία αναλήψεων σε εκκρεμότητα", "κλείσιμο λογαριασμών καζίνο", ζητούν "τρόπο κατάθεσης" κ.λπ. σε καθημερινή βάση 🙂
She definitely wouldn't be alone. We receive emails asking for "processing pending withdrawals", "closing casino accounts", asking for "how to deposit" etc. on a daily basis 🙂
Γεια σας, σε περίπτωση που δεν είναι σαφές - Δεν είμαστε κανένα καζίνο 🙂. Όπως και δεν μπορώ να συνδεθώ, φοβάμαι.
Μπορώ να σε βοηθήσω με οποιονδήποτε άλλο τρόπο;
Hello, in case it's not clear - We are not any casino 🙂. As well as I can't be connected, I'm afraid.
May I help you in any other way?
Μην φοβάστε, ευχαριστώ για την απάντηση, εκτιμώ τη δουλειά σας
Don't afraid thanks for reply I am appreciate your work
Γεια σας, η ερώτησή μου είναι ότι έκανα μια κατάθεση αρκετές φορές με την κάρτα της συζύγου μου στο EFBET και μετά ήθελα να κάνω ανάληψη αφού κέρδισα ένα στοίχημα αλλά μου αρνήθηκαν θα είμαι ευγνώμων αν βοηθήσει κάποιος!
Hello my question is I made a deposit several times with my wife's card in EFBET then I wanted to make a withdrawal after winning a bet but I was denied I will be grateful if anyone helps!
Здравейте въпроса ми е направих депозит няколко пъти с картата на жена ми в ЕФБЕТ след това исках да направя теглене след печалба на залог но ми е отказано ще бъда благодарен ако някой помогне !
Γεια σας, φοβάμαι ότι αυτό μπορεί να είναι μεγάλο πρόβλημα για εσάς. Γενικά, οι παίκτες επιτρέπεται να κάνουν κατάθεση μόνο με τρόπους πληρωμής που έχω καταχωρίσει στο όνομά τους. Αυτό οφείλεται επίσης στους κανονισμούς κατά της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες, επομένως δεν είναι κάτι που τα καζίνο έφτιαξαν απλώς για να σας ενοχλήσουν.
Θα έλεγα ότι μία από τις κοινές λύσεις είναι η ακύρωση των κερδών και η επιστροφή όλων των καταθέσεων, αλλά είναι δύσκολο να πούμε τώρα τι θα συμβεί στην περίπτωσή σας.
Hello, I'm afraid this could be a big problem for you. Generally speaking, players are only allowed to deposit with payment methods that I registered on their name. This is also due to anti money-laundering regulations so it's not something that casinos just made up to annoy you.
I'd say one of the common solutions is to void winnings and return all deposits, but it's hard to say now what's going to happen in your case.
Προσπαθήστε να γίνετε πιο συγκεκριμένοι, όμως, παρακαλώ.
Πού θα θέλατε να κάνετε την επαλήθευση και χρειάζεστε βοήθεια, ίσως, για το πώς να περάσετε σωστά τη διαδικασία;
Try to be more specific, though, please.
Where would you like to do the verification, and do you need some help, perhaps, in how to correctly pass the process?
Φοβάμαι ότι δεν θα πάμε πολύ μακριά με αυτό... Θα προσπαθήσουμε ξανά, παρακαλώ;
« Προσπαθήστε να γίνετε πιο συγκεκριμένοι, ωστόσο, παρακαλώ.
Πού θα θέλατε να κάνετε την επαλήθευση και χρειάζεστε βοήθεια, ίσως, για το πώς να περάσετε σωστά τη διαδικασία; "
I fear we won't get much far with this... Shall we try again, please?
"Try to be more specific, though, please.
Where would you like to do the verification, and do you need some help, perhaps, in how to correctly pass the process?"
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.