Επαληθευση infinity casino

πριν από 1 μήνα από 4j5vpnvvyw
|
907 προβολές 7 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 μήνα

Καλησπέρα μου ζητάει ταυτοποιηση λογαριασμού το infinity casino , μου έχει δεχτεί όλα τα έγγραφα εκτός από το ιστορικό συναλλαγών κάρτας .Η κάρτα μου είναι η εικονική της ρεβολουτ και όταν πάω να βγάλω statement μου βγάζει το αντίγραφο κινήσεων όλου του λογαριασμού και όχι μόνο της κάρτας το οποίο ζητάει ,γι αυτό και το απορρίπτει . Αν υπάρχει κάποιος που έχει κάνει επαληθευση με εικονική κάρτα ρεβολουτ και ξερει πως να το κάνω παρακαλώ να βοηθήσει

Ευχαριστω

πριν από 1 μήνα

This is the first time I've heard of a casino requiring transaction history. I guess it just wants the card to be verified.

Try it:

1. Open Revolut

2. Click in the upper left corner of the name or photo.

3. Select "account" --> "documents" --> "general" --> "card verification"

4. Download the file in pdf format and send to the casino for verification.

And if you want to see the history of transactions made with a virtual card, you only need to select it from the cards menu. From below, all transactions made with the selected card will be visualized.


I hope this helps you.

πριν από 1 μήνα

Καλησπέρα μου ζητάει ταυτοποιηση λογαριασμού το infinity casino , μου έχει δεχτεί όλα τα έγγραφα εκτός από το ιστορικό συναλλαγών κάρτας .Η κάρτα μου είναι η εικονική της ρεβολουτ και όταν πάω να βγάλω statement μου βγάζει το αντίγραφο κινήσεων όλου του λογαριασμού και όχι μόνο της κάρτας το οποίο ζητάει ,γι αυτό και το απορρίπτει . Αν υπάρχει κάποιος που έχει κάνει επαληθευση με εικονική κάρτα ρεβολουτ και ξερει πως να το κάνω παρακαλώ να βοηθήσει

Ευχαριστω

πριν από 1 μήνα

Hey. I can see that DjDero described it pretty well. 👌

Please let us know if it was successful.

πριν από 1 μήνα

This is the first time I've heard of a casino requiring transaction history. I guess it just wants the card to be verified.

Try it:

1. Open Revolut

2. Click in the upper left corner of the name or photo.

3. Select "account" --> "documents" --> "general" --> "card verification"

4. Download the file in pdf format and send to the casino for verification.

And if you want to see the history of transactions made with a virtual card, you only need to select it from the cards menu. From below, all transactions made with the selected card will be visualized.


I hope this helps you.

πριν από 1 μήνα

Thank you for helping out. It's really appreciated.

I believe you use Revolut a lot if you are this familiar with it. Would you recommend it in online casinos?

DjDero
πριν από 1 μήνα

Καλησπέρα είμαι ο ίδιος χρήστης απλά έχασα τον λογαριασμο μου ,

μου έχει ζητήσει και την επαληθευση κάρτας και μου έχεις ζητήσει επίσης την εικόνα που σας στέλνω file δοκίμασα να της στείλω μια μια με λήψη από την ρεβολουτ αλλά δεν το δεχτήκανε


dhksbegiga
πριν από 1 μήνα

How many transactions do you have to the casino?

If there is only one transaction, then do the following:

1. Open Revolut

2. Below the available balance, you will see recent transactions. Select "view all"

3. Find the transaction to the casino and select it. Against the extract field press "download"


If there are more than one transaction, contact Revolut Support. They will prepare the document you need.


And I did not understand why you lost the account?

πριν από 1 μήνα

Καλησπέρα είμαι ο ίδιος χρήστης απλά έχασα τον λογαριασμο μου ,

μου έχει ζητήσει και την επαληθευση κάρτας και μου έχεις ζητήσει επίσης την εικόνα που σας στέλνω file δοκίμασα να της στείλω μια μια με λήψη από την ρεβολουτ αλλά δεν το δεχτήκανε


πριν από 1 μήνα
Translated into English:


 Your account requires verification


 • Transaction history Pending approval


 Comment


 Please provide us with a transaction history of yours for the period of 20.08.2024 until 20.09.2024 showing all incoming and outgoing transactions including deposits to us


 Your document is being reviewed. You will be informed of the results as soon as possible.
πριν από 1 μήνα

Καλησπέρα είμαι ο ίδιος χρήστης απλά έχασα τον λογαριασμο μου ,

μου έχει ζητήσει και την επαληθευση κάρτας και μου έχεις ζητήσει επίσης την εικόνα που σας στέλνω file δοκίμασα να της στείλω μια μια με λήψη από την ρεβολουτ αλλά δεν το δεχτήκανε


πριν από 1 μήνα

Hello,

according to our system, your account has not been fully registered, it seems. Most likely because you synced your credentials with Apple Account without settling the rest. I would like to help you out if you don't mind.

Could you send me an email at community@casino.guru providing an explanation of what you have lost, please?

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα