Έχασα την υπόλοιπη υπομονή μου. Κάθε μέρα λένε το ίδιο πράγμα ... προβλήματα ... θα επικοινωνήσουν με την τεχνική ομάδα. Θα ήταν καλύτερα να πούμε ότι δεν θέλουν να πληρώσουν.
I lost the rest of my patience. Every day they say the same thing ... problems ... they will contact the technical team. It would be better to say that they do not want to pay.
Perdi o resto da paciência. Todos dias dizem o mesmo .. problemas.. vão contactar a equipa técnica. Melhor seria dizerem que não querem pagar.
"Το πρόβλημα δεν είναι ότι δεν θα λάβετε τα χρήματα, αλλά μάλλον ένα ζήτημα του" πότε "
Λυπάμαι, αλλά αυτό έγινε γέλιο 😀
Το μόνο καλό είναι ότι δεν σας αρνούνται ότι κερδίσατε το χρηματικό δίκαιο και το τετράγωνο.
"the problem is not that you will not receive the money, it's rather an issue of "when"
I'm sorry, but this made be laugh 😀
The only good thing is that they don't deny you won the money fair and square.
Ναι, πήρα έναν φίλο. Αλλά πριν από 12 ημέρες σήμερα. Και μην πληρώνετε
Yes, I got a friend. But 12 days ago today. And don't pay
Sim ganhei amigo. Mas 12 dias faz hoje. E não pagam
Αφού υποβάλατε το παράπονο εδώ στον ιστότοπό μας, ας δούμε αν καταφέρουμε να το επιταχύνουμε. Εν πάση περιπτώσει, αυτό που σας γράφουν σχετικά με τον υψηλό όγκο των κερδών είναι πλήρης μαλακία κατά τη γνώμη μου. Απλά δεν μπορεί να πάρει τόσο πολύ χρόνο για να σας στείλουμε τα κέρδη.
Since you submitted the complaint here on our website, let's see if we manage to speed it up. Anyway, what they write to you about high volume of winnings is complete bullshit in my opinion. It simply can't take so long to send you the winnings.
Ευχαριστώ φίλε .. αν δεν μπορούν να πληρώσουν 200 € είναι καλύτερο να κλείσετε το καζίνο. Γράφουν πάντα δικαιολογίες
Thanks buddy .. if they can't pay 200 € it is better to close the casino. They always write excuses
Obrigado amigo.. eles se não conseguem pagar 200€ é melhor fecharem o casino. Andam sempre a escrever desculpas
Διαβάζω τα μηνύματα που βλέπω ότι κάνετε ανούσιες δικαιολογίες, απλά πρέπει να σας πει ότι η επαλήθευση των εγγράφων απορρίφθηκε, πρέπει να είστε υπομονετικοί και να συνεχίζετε να επιμένετε, καθώς αυτό που κερδίσατε ήταν δίκαιο και ανήκει σε εσάς.
I read the messages what I see that you are making meaningless excuses, you just need to be told that the verification of documents was rejected, you have to be patient and keep insisting since what you won was fairly and belongs to you.
lei los mensajes lo que veo que te esta poniendo escusas sin sentido solo falta que te digan que la verificación de documentos fue rechazada toca tener paciencia y seguir insistiendo ya que lo que ganaste fue de manera justa y te pertenece
Τα έγγραφά μου είναι αποδεκτά φίλα. Εδώ και πολλές μέρες ... Κέρδισα τα χρήματα ειλικρινά ... στέλνουν μηνύματα για δικαιολογία για μη πληρωμή ... και έχουν περάσει 14 ημέρες.
My documents are accepted friend. For many days now ... I have earned the money honestly ... they have been sending messages to make excuses for not paying ... and it has been 14 days.
Os meus documentos estão aceites amigo . Há muitos dias já.. ganhei o dinheiro honestamente.. eles é que vêm enviando mensagens a dar desculpas para não pagar .. e já lá vão 14 dias.
Το μόνο καλό σημάδι μέχρι στιγμής είναι το γεγονός ότι δεν αρνούνται ότι πρέπει να πάρετε τα χρήματα. Αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί χρειάζονται 2 εβδομάδες για να το στείλω μέσω Skrill.
The only good sign so far is the fact that they don't deny you should get the money. But I don't understand why it takes 2 weeks to send it via Skrill.
Το αίτημα εκκρεμεί. Και δεν νομίζω ότι θα αλλάξει από εκεί. Απλώς κάνουν δικαιολογίες και περισσότερες δικαιολογίες.
The request is still pending. And I don't think it will change from there. They just make excuses and more excuses.
Pois é que o pedido continua pendente. E acho que não muda dali. Só me dão desculpas e mais desculpas.
Γεια σου Πίντο,
Στην πραγματικότητα αισθάνομαι τον ίδιο τρόπο στο Samosa Casino.
Επαλήθευση πριν από 3 μήνες, όλα εντάξει.
Όσον αφορά τις πληρωμές, θα πρέπει να υποβληθούν χιλιάδες έγγραφα.
Κάνεις τα πάντα καλά και μετά έρχεται αχ, χρειαζόμαστε ακόμα αυτό και αυτό,
πραγματικά ενοχλητικό. Μιλώ για καζίνο χειριστή Ν1!
Αυτό φαίνεται σαν η νέα απάτη για υψηλότερες πληρωμές!
LG
Ρατζέπουτς
Hello Pinto,
I actually feel the same way at Samosa Casino.
Verification 3 months ago, everything ok.
When it comes to payouts, what feels like thousands of documents should be submitted.
You do everything well and then comes ah, we still need this and that,
really annoying. I'm talking about an N1 operator casino!
That seems like the new scam for higher payouts!
LG
Ratzeputz
Hallo Pinto,
ähnlich geht es mir tatsächlich bei Samosa Casino.
Verifizierung vor 3 Monaten, alles ok.
Wenn es um Auszahlungen geht sollen gefühlte tausende Dokumente eingereicht werden.
Das machste dann auch noch brav alles und dann kommt ah, wir brauchen nun doch noch das und jenes,
voll nervig. Ich spreche hier von einem N1 Betreiber Casino!
Das scheint die neue Masche bei höheren Auszahlungen zu sein!
LG
Ratzeputz
Λυπάμαι που άκουσα τη δυσκολία σας. Εδώ δεν μου ζητείται τίποτα περισσότερο ... απλώς λένε ότι είναι πρόβλημα της τεχνικής ομάδας, τότε είναι ήδη στο τμήμα οικονομικών. Και χίλιες και μια ακόμη συγνώμη ..
I'm sorry to hear of your difficulty. Here I am not asked for anything more ... they simply say that it is a problem of the technical team, then it is already in the finance department. And a thousand and one more apologies ..
Lamento saber da sua dificuldade. Aqui não me pedem mais nada.. simplesmente dizem ser problema da equipa tecnica , depois já é do departamento de finanças. E mais mil e uma desculpas..
Λυπάμαι που άκουσα τη δυσκολία σας. Εδώ δεν μου ζητείται τίποτα περισσότερο ... απλώς λένε ότι είναι πρόβλημα της τεχνικής ομάδας, τότε είναι ήδη στο τμήμα οικονομικών. Και χίλιες και μια ακόμη συγνώμη ..
I'm sorry to hear of your difficulty. Here I am not asked for anything more ... they simply say that it is a problem of the technical team, then it is already in the finance department. And a thousand and one more apologies ..
Lamento saber da sua dificuldade. Aqui não me pedem mais nada.. simplesmente dizem ser problema da equipa tecnica , depois já é do departamento de finanças. E mais mil e uma desculpas..
Το σκέφτηκα. αλλά ο χρόνος επρόκειτο να ξεκινήσει ξανά ... και είναι ήδη 16 ημέρες. Δεν νιώθω να περιμένω τόσες μέρες
I thought about it. but the time was going to start all over again ... and it's already 16 days. I don't feel like waiting for so many days
Pensei nisso. mas ia começar o tempo tudo de novo.. e já são 16 dias. Não me apetece esperar outros tantos dias
Μίλησα με τον συνάδελφό μου για την υπόθεσή σας σήμερα και μου είπε ότι έστειλε ήδη ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην επαφή που έχουμε στο καζίνο, αλλά ακόμα δεν το απάντησαν 😕
I talked to my colleague about your case today and he told me that he already sent an email to the contact we have in the casino, but they still haven't replied to it 😕
Τέλος πάντων, εκτιμώ την υπομονή σας και βοηθάτε φίλο. Δεν ακύρωσα την ανάληψη. Αλλά έχασα λίγη υπομονή μαζί τους. Και τους έστειλα για δείπνο με τα χρήματά μου 🙂
Anyway I appreciate your patience and help friend. I did not cancel the withdrawal. But I lost a little patience with them. And I sent them out to dinner with my money 🙂
De qualquer maneira agradeço a sua paciência e ajuda amigo. Eu não cancelei o levantamento. Mas perdi um pouco a paciência com eles. E mandei eles irem jantar com o meu dinheiro 🙂
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.