Εμπειρία Betinia wg. Πληρωμή

πριν από 2 έτη από Tamara01
|
2595 προβολές 10 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Έχω εγγραφεί με την Betinia. Δυστυχώς, υπάρχουν μόνο αρνητικές πληροφορίες στο Διαδίκτυο, τις οποίες ανακάλυψα αργότερα. Έκανα εγγραφή και κατέθεσα μερικές εκατοντάδες € στο τρελό τζόγο και μετά υπέβαλα αίτηση για εξαργύρωση. Τώρα ανησυχώ λίγο για την πληρωμή. Η Betinia είναι καινούργια στην αγορά αλλά βαθμολογείται κακή στο Trustpilot, ειδικά στο σημείο πληρωμής.

Το καζίνο υπάρχει μόνο για ένα χρόνο ...

Έχετε κάποια εμπειρία εκεί με τις πληρωμές; Η πληρωμή μου θα υποβληθεί σε επεξεργασία μόνο τη Δευτέρα. Είμαι περίεργος εάν η επαλήθευση θα λειτουργήσει. Χαιρετισμός ταμάρα

Αυτόματη μετάφραση:
Tamara01
πριν από 2 έτη

Hi, Betinia seems to be a decent casino. I wouldn't be too worried to be honest. You can also take a look at all complaints submitted against the casino. https://casino.guru/betinia-casino-review#tab=js-tab-reputation

They've got the license in Malta, which is usually a good sign.

Daniel
πριν από 2 έτη

Γεια Ντάνιελ,

Σας ευχαριστώ για την απάντησή σας.

Τα σχόλια στο trustpilot με άγχησαν. Είναι γνωστό ότι τα περισσότερα καζίνο καθυστερούν την επαλήθευση, η οποία αποτελεί μέρος του επιχειρηματικού μοντέλου. Θα περιμένω και ελπίζω ότι η επαλήθευση θα γίνει ομαλά και ότι μπορώ να συνεχίσω να παίζω εκεί χωρίς δισταγμό.

Θα συνεχίσω να αναφέρω ...

Αυτόματη μετάφραση:
Tamara01
πριν από 2 έτη

To be honest, I wouldn't trust to Trustpilot at all. We have a very bad experience with them. There was 1 user who was creating new email addresses and the player submitted many bad reviews on CasinoGuru. Trustpilot didn't want to remove them even though it was clear it's the same person.

So the negative reviews you saw can be submitted by the same person. Anyway, please, let us know if you have any issues with them 🙂

πριν από 2 έτη

Hello everybody,

i would like to share about my experience with Betinia Casino. I registered there for the first time about two weeks ago. The first three withdrawals were made without any problems. After two days of waiting, the payment was made. Sometimes you need to remind the live chat that you have a payout pending, but that's not a problem. I also sent my verification documents. Now to the problem I have. A few days ago I wanted to log in to my Betinia Account again, but I got a system message that my account had been migrated to Cadabrus Casino.

At the time of the migration I had € 200 open withdraw at Betinia Casino.

These € 200 were simply transferred to cadabrus. But I would have expected Betinia to process the payout. Because I played with Betinia and not with Cadabrus.

I'm still waiting for a payout at Cadabrus and I can't reach anybody at support.

I am disappointed that I had such an experience.

Tamara01
πριν από 2 έτη

Thanks for the update. I'd be disappointed as well. So do I understand it correctly that the Betinia Casino was closed?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
πριν από 2 έτη

Γεια Tamara, είχα μια τέτοια εμπειρία πέρυσι στο Jackpotcity. 60.000 ευρώ και διατίθεται για πληρωμή. Μια εβδομάδα αργότερα, όταν ήθελα να δω το σοκ, η εγγραφή δεν ήταν δυνατή. Οι Γερμανοί παίκτες μετανάστευσαν στο RoyalVegas. Εκεί μου είπαν ότι έπρεπε να επικοινωνήσω με το Jackpotcity. Χρειάστηκαν περίπου 4 εβδομάδες, αλλά τότε είχα τα χρήματα στον λογαριασμό μου. Θα επικοινωνούσα καθημερινά με τη ζωντανή συνομιλία της Betinia. Τουλάχιστον δούλεψε

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel
πριν από 2 έτη

Hi Daniel,

the Betinia casino was not closed. I got the message that my country is no longer supported ... I'm surprised that they ignore my open wthdraw and forward me to Cadabrus. So far I have received no response from Cadabrus, although I sent my bank statement there too.






schmjasm
πριν από 2 έτη

Γεια σου,

ευχαριστώ για την εμπειρία σας και συγχαρητήρια για τη νίκη σας. Για μένα είναι μόνο περίπου 200 ευρώ. Το θεωρώ ενοχλητικό όταν δεν υπάρχει επεξεργασία της υπάρχουσας πληρωμής μου και ξαφνικά δεν μπορώ πλέον να συνδεθώ. Ευχαριστώ για τη συμβουλή. Θα επικοινωνήσω ξανά με την Betinia.

Αυτόματη μετάφραση:
Tamara01
πριν από 2 έτη

200 € είναι πολλά χρήματα. Μπορώ να σε καταλάβω απόλυτα εκεί. Κρατάω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα ώστε να μπορεί να αντιμετωπιστεί γρήγορα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hi, they wrote the number of terms@conditions point which says that any time casino may close the account without further explanation...It happend soon after I submited documents to verify my account after many weeks of playing. I am sure my ID and utility bill are ok and they didnt say there was sth wrong with them but just closed the account. Actually I am not interested in the reason and I dont believe they would reveal the real one. This casino was happy for me in terms of winning so I am a little disapointed but I will choose anothe one from Casino Guru top casinos. Thanks for Your offer to help. Have a good day

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα