Είχα ένα πρόβλημα κατάθεσης τώρα για πέντε ημέρες αφού έστειλα απόδειξη πληρωμής και εξακολουθεί να μην έχει επιλυθεί το πρόβλημά μου. Κάθε φορά που πηγαίνω σε ζωντανή συνομιλία, 4 από τους εκπροσώπους των πελατών μου είπαν ότι η απόδειξη πληρωμής υποβάλλεται σε έλεγχο και το αποτέλεσμα θα είναι 2 έως 3 εργάσιμες ημέρες, οι οποίες ισχύουν τώρα σε 4 εργάσιμες ημέρες και ο λογαριασμός μου εξακολουθεί να μην έχει πιστωθεί. Είναι σαφές ότι οι εκπρόσωποι της εξυπηρέτησης πελατών δεν έχουν καμία εξουσιοδότηση επειδή δεν επιλύουν το πρόβλημά σας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ονομάζονται εκπρόσωποι πελατών, δεν είναι πραγματικά δεν έχουν κανένα σκοπό και σπαταλάτε το χρόνο και τα δεδομένα σας. Επιπλέον, η επικοινωνία μεταξύ της ομάδας υποστήριξης και του πελάτη είναι πολύ κακή. Δεν επιβεβαιώνουν ούτε αναγνωρίζουν τα email σας και εσείς ως πελάτης πρέπει να ακολουθήσετε το δικό σας παράπονο που είναι άδικο και παράλογο καθώς το πρόβλημα που προέκυψε ήταν λάθος και όχι δικό μου. Αυτό το πρόβλημα προκαλεί ταλαιπωρία και είμαι πολύ δυσαρεστημένος που το καζίνο χειρίζεται ένα παράπονο πελατών. Φαίνεται ότι δεν είστε σημαντικός και είναι μόνο παίκτης στο εκεί καζίνο. Δεν θα παραπέμψω κανέναν από τους φίλους μου να παίξει στο καζίνο Thunderbolt σίγουρα.
I had a deposit problem now for five days after I sended proof of payment and still my problem is not resolved. Every time I go on live chat 4 of the customer representatives told me that the proof of payment is undereview and the outcome wil be 2 to 3 busnissdays which stand now on 4 business days and my account is still not credited.Its clear to me that the customer service representatives got no authority because they don't resolve your problem. That is why they are called customer representatives isn't it They realy got no purpose at all and you are waisting your time and data .Furthermore is the communication between the support team and customer very bad.They don't confirm or acknowledge your emails and you as the customer must follow up your own complaint which is unfair and unreasonable as the problem that accured was there fault and not mine.This problem causes inconvenience and I am very unhappy the casino handle a customers complaint.It seems you are not important and is only a player at there casino.I won't refer any of my friends to play at Thunderbolt casino that for sure.