Γεια σας, φαίνεται να είναι το ίδιο:
Hello, it seems to be the same:
Αυτή είναι μια πολύ συνηθισμένη διαδικασία όταν ζητάτε ανάληψη για πρώτη φορά στο καζίνο. Στείλτε τους ό,τι ζητήσουν και περιμένετε.
That's a very common process when you ask for a withdrawal for the first time in the casino. Just send them whatever they ask for and wait.
Δεν έχω πρόβλημα να τους δώσω αυτές τις πληροφορίες, ανησυχώ μόνο ότι θα αποκλειστεί ο λογαριασμός μου και δεν θα πάρω καν την αρχική μου κατάθεση πίσω, καθώς είμαι από τις ΗΠΑ.
I don’t have a problem with giving them that information I am only concerned that they will banned my account and I won’t even get my initial deposit back since I am from the US.
Νομίζω ότι πρέπει να προσπαθήσεις. Ίσως μπορέσετε να τους λογοδοτήσετε και να λάβετε την κατάθεση, αν όχι τα κέρδη σας. Θα προσπαθούσα, διαφορετικά, θα σας απασχολεί μόνο αυτό, αλλά χωρίς βεβαιότητα.
Τι νομίζετε;
I think you should try. Maybe you can reason with them and got the deposit if not your winnings. I'd try, otherwise, you will only be concerned about it but without certainty.
What do you think?
Εμείς στο CasinoGuru λέμε πάντα ότι κάθε φορά που ένας παίκτης κάνει κατάθεση, θα πρέπει να έχει την ευκαιρία να κερδίσει. Έτσι, ακόμα και όταν λένε ότι δεν μπορείτε να παίξετε εκεί, τότε θα πρέπει να πάρετε πίσω τις καταθέσεις σας.
We in CasinoGuru always say that whenever a player makes deposit, they should have a chance to win. So even when they say you can't play there, then you should get your deposits backs.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.