Γεια σας, σας είπε το καζίνο γιατί περιμένετε περισσότερες από δύο εβδομάδες; Είναι η πρώτη σας απόσυρση; Ήταν απαραίτητο να προσκομίσετε στο καζίνο οποιαδήποτε έγγραφα ή όχι;
Θα ήθελα επίσης να προσθέσω ότι δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να πληρώσουν έναν παίκτη και αν δεν το κάνουν, προτείνω να υποβάλετε καταγγελία μαζί μας.
Πιστεύετε ότι θα σας ενδιέφερε; Η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει.
Αν ναι,εδώ είναι ένας σύνδεσμος όπου μπορείτε να το ανοίξετε. ⬅️
Εν τω μεταξύ, θα περιμένω απάντηση στις ερωτήσεις.
Hi, did the casino tell you why you have been waiting for more than two weeks? Is this your first withdrawal? Was it necessary to provide the casino with any documents or not?
I would also like to add that we give casinos 14 days to pay a player and if they fail to do so I recommend filing a complaint with us.
Do you think you would be interested? Our team would try to help you.
If so here is a link where you can open it. ⬅️
In the meantime, I'll wait for a response to the questions.
Αυτόματη μετάφραση: