ΦόρουμΓενική συζήτηση για τα τυχερά παιχνίδιαΗ μεταφορά των κερδών μου είναι δύσκολη

Η μεταφορά των κερδών μου είναι δύσκολη

πριν από 2 έτη από sumida30
|
2850 προβολές 5 απαντήσεις |
|
πριν από 2 έτη

Δεν μπορώ να μεταφέρω δεν ξέρω αν λείπει ακόμα κάποιο έγγραφο....

Προσπάθησα να στείλω email αλλά χωρίς αποτέλεσμα.

Μπορεί κανείς να με βοηθήσει??

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Try reading articles about your options here

Έγινε επεξεργασία από Radka πριν από 2 έτη
Αιτία: Απαγορευμένος σύνδεσμος
πριν από 2 έτη

There is something very good that I want to share with everyone. try it, it's fun

Έγινε επεξεργασία από Radka πριν από 2 έτη
Αιτία: Απαγορευμένος σύνδεσμος
πριν από 2 έτη

Try reading articles about your options here

πριν από 2 έτη

Hello,

it's really silly to put such an obvious link-building post faked by advice to players in need.

All other forbidden links will be deleted.

πριν από 2 έτη

There is something very good that I want to share with everyone. try it, it's fun

πριν από 2 έτη

Not only that your link is forbidden, it actually does not work at all.

😀

πριν από 2 έτη

Δεν μπορώ να μεταφέρω δεν ξέρω αν λείπει ακόμα κάποιο έγγραφο....

Προσπάθησα να στείλω email αλλά χωρίς αποτέλεσμα.

Μπορεί κανείς να με βοηθήσει??

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello sumida30,

Let's try to sort your problem out.

At the moment you are verifying your account in some casino to withdraw your winnings, you sent some documents, but the verification is still running, so you are unsure if you sent all documents - am I correct, please?

What is the name of the casino, please? Does the casino provide live chat? If so, try to ask there.

Write something like:

"Hello, I need some help with verification. Are there any documents missing? What do you need me to send, please?"

In the meantime, check all emails you got from the casino since the moment you started with the verification, and try to find the list of documents you must provide (such as ID card, bank statement, utility bill, and so on). Check your outcoming emails, and messages as well to find what you've already sent t the casino.

You can also check your casino account if there is any section with this list and some indicators which can show you if there is any document missing for sure.

Let me know, please.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα