Χαίρετε,
θα πρέπει να εστιάσετε σε αυτό που τώρα δεν πάει καλά με το έγγραφο αρχικά. Επικοινωνήστε με το καζίνο και αναζητήστε τη λύση, αυτός είναι ο ευκολότερος τρόπος. Πολύ καλύτερο από το να περιμένεις να εξελιχθεί η καταγγελία , για να είμαι ειλικρινής.
"Εάν ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί επιτυχώς, ελεγχθεί το ιστορικό των παιχνιδιών σας, η ανάληψη εγκρίθηκε από το καζίνο και δεν έχετε λάβει ακόμα τα κέρδη σας για 14 ημέρες από τότε που ζητήσατε την ανάληψη , θα επέμβουμε και θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να σας βοηθήσουμε.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την υπομονή και την κατανόησή σας».
Να μου πεις πως πάει.
Hello,
you should focus on what is now wrong with the document in the first place. Contact the casino and seek the solution, this is the easiest way. Far better than waiting for the complaint to develop, to be honest.
"If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you.
Thank you in advance for your patience and understanding."
Let me know how it goes.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση: