ΦόρουμΓενική συζήτηση για τα τυχερά παιχνίδιαΗ απόσυρση του καζίνο νίκης ανεστάλη και στη συνέχεια εξαφανίστηκε

Η απόσυρση του καζίνο νίκης ανεστάλη και στη συνέχεια εξαφανίστηκε

πριν από 2 έτη από Pietro799
|
2312 προβολές 4 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Γεια, με το win casino είχα το μπόνους καλωσορίσματος € 1000 και έκανα τις δύο στροφές για να μπορέσω να κάνω ανάληψη. ..

Και τέλος πάντων εισάγω τα στοιχεία της VISA μου και μου βγάζει αναστολή ανάληψης! ..

Και μετά από αρκετά email όπου μου λένε να περιμένω 24/48 ώρες, παρόλο που έκανα μεταπληρωμή γρήγορα! Πηγαίνω μετά από μερικές ώρες, και η ανάληψη έχει εξαφανιστεί και τα χρήματα δεν υπάρχουν, ούτε στην κάρτα ούτε στον gaming λογαριασμό ...

Μπορεί κάποιος να μου πει τι θα μπορούσε να έχει συμβεί; Χίλια ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Pietro799
πριν από 2 έτη

Hello,

Firstly kindly share in which casino you played. There are tons of casinos with names similar to "win casino".

Maybe it was in this one?:

https://casino.guru/Casinowin-review

Anyway, have you received any emails concerning this issue? Can you ask the casino's live chat?

Only the casino can and should explain what happened.

Radka
πριν από 2 έτη

Ναι, μου απάντησαν, λέγοντάς μου ότι έχει ανασταλεί μόνο και θα ακυρωθεί το πρωί...

Γεγονός όμως είναι ότι στην κατάσταση λογαριασμού του παιχνιδιού πρέπει να υπάρχει η συναλλαγή ακόμα κι αν έχει ανασταλεί και δεν υπάρχει...

Τέλος πάντων, θα ήταν Win casino που σχετίζεται με το Vincitu με τη βοήθεια ηλεκτρονικού ταχυδρομείου helpdesk@vincitu.net


Χίλια ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Γεια σας παιδιά! Ποιος δεν θα είχε εξαντληθεί μια μέρα από τον λογαριασμό του ενώ έπαιζε;(1x κουλοχέρη)…για παράδειγμα!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Ναι, μου απάντησαν, λέγοντάς μου ότι έχει ανασταλεί μόνο και θα ακυρωθεί το πρωί...

Γεγονός όμως είναι ότι στην κατάσταση λογαριασμού του παιχνιδιού πρέπει να υπάρχει η συναλλαγή ακόμα κι αν έχει ανασταλεί και δεν υπάρχει...

Τέλος πάντων, θα ήταν Win casino που σχετίζεται με το Vincitu με τη βοήθεια ηλεκτρονικού ταχυδρομείου helpdesk@vincitu.net


Χίλια ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello,

I agree with you, you should be able to see every transaction you submitted, no matter whether it was rejected canceled, or proceeded.

Would you share the casino's link, please? I want to make sure it's in our list of casinos so you can submit the complaint if necessary.

Thank you.


Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα