Γεια, είναι αρκετά συνηθισμένο για ορισμένα καζίνο να αρνούνται μια ανάληψη. Ωστόσο, αυτό μπορεί να οφείλεται σε διάφορους λόγους. Αλλά δεν έχω ακούσει ποτέ για ένα καζίνο να κλειδώνει την απόσυρσή σας και να μην σας επιτρέπει να την αντιστρέψετε. Έχετε δοκιμάσει να ρωτήσετε το καζίνο ποιο μπορεί να είναι το πρόβλημα εάν δεν μπορείτε να το κάνετε αυτό; Ποιο καζίνο είναι;
Hi, it is quite common for some casinos to refuse a withdrawal. However, this can be for various reasons. But I have never heard of a casino locking your withdrawal and not allowing you to reverse it. Have you tried asking the casino what the problem might be if you can't do that? Which casino is it ?
Έχω βαρεθεί τα ληστρικά καζίνο. Ρίξτε μια ματιά στο μπόνους αγώνα που έχουν οι κουλοχέρηδες και το καζίνο στην καρτέλα προσωπικών προσφορών σας. Η προσφορά λέει μπόνους 270% αντιστρέφοντας την ανάληψη σας ή μια κατάθεση.
δεν υπάρχουν κανόνες που να αναφέρουν ότι μόνο ορισμένες αναλήψεις μπορούν να αντιστραφούν. Το καζίνο σάς επιτρέπει να χρησιμοποιήσετε αυτό το μπόνους και θα σας συμβουλεύσει ακόμη και να το χρησιμοποιήσετε. Στη συνέχεια, αν ποτέ κερδίσετε, θα πάρει τα κέρδη.
I’m just sick of predatory casinos. Please take a look at the match bonus that slots and casino has in your personal promotions tab. Promo says 270% match bonus by reversing your withdrawal, or a deposit.
there are no rules anywhere that state only certain withdrawals can be reversed. The casino allows you to use this bonus and will even advise you to use it. Then if you ever win the will take the winnings.
Από τώρα και στο εξής, παίζω με πιστωτική κάρτα, οπότε τουλάχιστον αν με βγάλει τελείως άλλο καζίνο, μπορώ να αμφισβητήσω τις χρεώσεις. Η κατάθεση με bitcoin καθιστά πολύ εύκολο για τα καζίνο να επωφεληθούν πλήρως από τους παίκτες.
From now on I play with credit card so at least if I get completely screwed over by another casino I can dispute the charges. Depositing with bitcoin makes it sooo easy for casinos to completely take advantage of players.
Μπορώ να επιμείνω στην ερώτηση σχετικά με την ταυτότητα του καζίνο; Επειδή βλέπω ότι άφησες το μοναδικό σου παράπονο χωρίς απάντηση ενώ ήσουν ενεργός στο φόρουμ. Μήπως αυτό συνδέεται με αυτό το παράπονο;
https://casino.guru/slotsandcasino-player-displeased-with-misleading-bonuses
Εάν εξακολουθείτε να χρειάζεστε βοήθεια, ζητήστε ευγενικά να ανοίξει ξανά μια καταγγελία.
Επιπλέον, ακούγεται γνώριμο αυτό;
https://casino.guru/slotsandcasino-player-s-withdrawal-and-bonus-confusion
Μου φαίνεται ότι υποβάλατε το ίδιο παράπονο σε δύο λογαριασμούς, αλλά δεν πειράζει αρκεί να παρακολουθείτε τουλάχιστον έναν. Ελπίζω να βρούμε έναν τρόπο να το λύσουμε. Απλώς βεβαιωθείτε ότι έχετε στείλει το ιστορικό ταμείου και μπόνους στην Petronela, όπως ζητήθηκε νωρίτερα. Εάν το έχετε ήδη κάνει, ευχαριστώ. 🙂
May I insist on the question regarding the casino's identity? Because I see you left your only complaint without a response while you've been active on the forum instead. Is this somehow bound to this complaint, perhaps?
https://casino.guru/slotsandcasino-player-displeased-with-misleading-bonuses
If you still need help, kindly ask for a complaint to be reopened.
Additionally, does this one sound familiar?
https://casino.guru/slotsandcasino-player-s-withdrawal-and-bonus-confusion
To me it seems, you submitted the same complaint under two accounts, but that's okay as long as you keep up with at least one. I hope we find a way to sort it out. Just make sure you send the cashier and bonus history to Petronela, as requested earlier. If you have already done so, thanks. 🙂
Νομίζω ότι έχω διαφορετικό λογαριασμό στον υπολογιστή μου που έχει ανοιχτό παράπονο. Το παράπονό μου που έκλεισε δεν αφορούσε αυτό το θέμα ήταν κάτι διαφορετικό. Δύο λογαριασμοί ήταν εντελώς ατύχημα. Δεν συνειδητοποίησα καν ότι έπρεπε να συνδεθώ επειδή συνδέομαι μέσω της Apple. Αν υπάρχει ούτως ή άλλως να τα συνδυάσετε, κάντε το
i think I have a different account on my computer that has an open complaint. My complaint that was closed was not in regard to this issue it was something different. Two accounts was complete accident. I didn’t even realize I had to log ins because I sign in through apple. If there is anyway to combine them please do so
το ιστορικό του ταμείου και των μπόνους δεν λέει τίποτα. Τοποθετείται σε 4 διαφορετικά τμήματα. Καθιστώντας αδύνατο να γνωρίζουμε ποια κατάθεση εφαρμόστηκε σε ποιο μπόνους. Επίσης, δεν υπάρχει τρόπος να γνωρίζετε εάν τα χρήματα σε εκκρεμή ανάληψη προήλθαν από ένα μπόνους κατάθεσης ή αγώνα ή δωρεάν τσιπ, εκτός εάν το γράψετε ή θυμηθείτε
the cashier and bonus history doesn’t say anything. It is set up in 4 different sections. Making it impossible to know what deposit was applied to what bonus. There is also no way to know if money in pending withdrawal came from a deposit or match bonus or free chip unless you write it down or remember
Νομίζω ότι έχω διαφορετικό λογαριασμό στον υπολογιστή μου που έχει ανοιχτό παράπονο. Το παράπονό μου που έκλεισε δεν αφορούσε αυτό το θέμα ήταν κάτι διαφορετικό. Δύο λογαριασμοί ήταν εντελώς ατύχημα. Δεν συνειδητοποίησα καν ότι έπρεπε να συνδεθώ επειδή συνδέομαι μέσω της Apple. Αν υπάρχει ούτως ή άλλως να τα συνδυάσετε, κάντε το
i think I have a different account on my computer that has an open complaint. My complaint that was closed was not in regard to this issue it was something different. Two accounts was complete accident. I didn’t even realize I had to log ins because I sign in through apple. If there is anyway to combine them please do so
Μην ανησυχείτε για αυτό. Δεν απαγορεύεται, αλλά μερικές φορές δημιουργεί πολύ χάος. Ελπίζω μόνο ότι θα μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε.
Παρακαλώ μην σας πειράζει η προηγούμενη ανάρτησή μου όπου σας ρώτησα για δύο λογαριασμούς ξανά. Το να κάνεις δύο παρόμοιες συζητήσεις ταυτόχρονα είναι δύσκολο πράγμα. 😀
Θα συνιστούσα να παραμείνετε με τον άλλο λογαριασμό, καθώς η τρέχουσα ανοιχτή καταγγελία υποβλήθηκε μέσω αυτού. Μπορείτε να το κάνετε αυτό, παρακαλώ;
Don't worry about that. It is not forbidden, but sometimes it creates quite a mess. I just hope we will be able to help you out.
Please don't mind my previous post where I asked you about two accounts again; having two similar conversations at once is a tricky thing. 😀
I would recommend sticking with the other account since the currently open complaint was submitted through that one. Can you do that, please?
το ιστορικό του ταμείου και των μπόνους δεν λέει τίποτα. Τοποθετείται σε 4 διαφορετικά τμήματα. Καθιστώντας αδύνατο να γνωρίζουμε ποια κατάθεση εφαρμόστηκε σε ποιο μπόνους. Επίσης, δεν υπάρχει τρόπος να γνωρίζετε εάν τα χρήματα σε εκκρεμή ανάληψη προήλθαν από ένα μπόνους κατάθεσης ή αγώνα ή δωρεάν τσιπ, εκτός εάν το γράψετε ή θυμηθείτε
the cashier and bonus history doesn’t say anything. It is set up in 4 different sections. Making it impossible to know what deposit was applied to what bonus. There is also no way to know if money in pending withdrawal came from a deposit or match bonus or free chip unless you write it down or remember
Αυτό είναι εντάξει αν δεν έχετε αντιμετωπίσει ακόμα παρόμοια κατάσταση στα καζίνο. Αν ένας παίκτης έχει μόνο θετικές εμπειρίες, θα έλεγα ότι είναι περισσότερο σπάνιο παρά κανόνας. Ελπίζω να συνεχίσεις να τα πηγαίνεις καλά.
That's fine if you haven't encountered a similar situation in the casinos yet. If a player has only positive experiences, I would say it's more of a rarity than a rule. I hope you continue to do well.
Γεια σου! Ναι, ορισμένα καζίνο έχουν αυτό το χαρακτηριστικό όπου κλειδώνουν τις αναλήψεις για να σας εμποδίσουν να τις ακυρώσετε. Είναι πραγματικά ένας πολύ καλός τρόπος για να σας βοηθήσει να τηρήσετε τον προϋπολογισμό σας και να αντισταθείτε στον πειρασμό να συνεχίσετε να παίζετε με τα κέρδη σας. Απλώς φροντίστε να ελέγξετε τους όρους και τις προϋποθέσεις του συγκεκριμένου καζίνο που σας ενδιαφέρει.
Hey there! Yep, some casinos do have this feature where they lock withdrawals to prevent you from cancelling them. It's actually a great way to help you stick to your budget and resist the temptation to keep playing with your winnings. Just make sure to check the terms and conditions of the specific casino you're interested in.
Σωστή παρατήρηση.
Μιλώντας για τον προϋπολογισμό και τον υπεύθυνο τζόγο, προτιμάτε κάποια υπεύθυνα εργαλεία έναντι άλλων;
Συνήθως χρησιμοποιείτε κάποια;
Good point.
Speaking about budget and responsible gambling, do you prefer some responsible tools over others?
Do you normally use some?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.