Γεια, αυτή είναι μια καλή ερώτηση. Στη συνέχεια, πρέπει πρώτα να ελέγξουμε το καζίνο. Ευχαριστώ για τον σύνδεσμο, θα προσπαθήσω να βεβαιωθώ ότι ο έλεγχος θα γίνει το συντομότερο δυνατό. Θα σας ενημερώσω εδώ μόλις δημοσιευτεί.
EDIT: Στην πραγματικότητα, ελέγχω τη βάση δεδομένων μας τώρα και μπορώ να δω ότι η αξιολόγηση έχει ήδη ολοκληρωθεί, αλλά το καζίνο πρέπει να δημοσιευτεί πρώτα. Θα σας ενημερώσουμε.
Hi, that's a good question. Then we need to review the casino first. Thanks for the link, I'll try to make sure that the review will be done as soon as possible. I'll let you know here once it's published.
EDIT: Actually I'm checking our database now and I can see the review is already finished, but the casino needs to be published first. I'll let you know.
Θα ήθελα επίσης να υποβάλω μια καταγγελία εναντίον αυτού του καζίνο. Είχα δύο αναλήψεις σε εκκρεμότητα από έναν πλήρως επαληθευμένο λογαριασμό για περισσότερο από ένα μήνα.
Αμφιβάλλω αν θα δω χρήματα.
I'd also love to file a complain against this casino. I've had two withdrawals pending from a fully verified account for more than a month.
I doubt I'll see any money.
Γεια σας, με λένε Iozzo, έπαιξα στο διαδικτυακό καζίνο www.abigcandy.com, κέρδισα 4000$ στις 31 Μαρτίου, αλλά τα χρήματα δεν έφτασαν ποτέ σε μένα και δεν θα φτάσω ποτέ, αυτά είναι τα καζίνο που εξαπατούν τον κόσμο.
Hello, my name is Iozzo, I played at the online casino www.abigcandy.com, I won 4000$ on March 31st, but the money never reached me and it never will, these are the casinos that cheat the world.
Γεια, είδα ότι υποβάλατε μια καταγγελία πριν από μια εβδομάδα, οπότε μάλλον είναι καλή κίνηση καθώς δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να διευθετήσουν όλα όσα χρειάζονται και να στείλουν τα χρήματα.
Ωστόσο, μπορείτε να περιγράψετε τουλάχιστον εν συντομία τι συνέβη; Αυτήν τη στιγμή περιμένουμε απάντηση από το καζίνο, οπότε ελπίζω να απαντήσουν σύντομα, παρόλο που έχει περάσει σχεδόν μια εβδομάδα. 😕
Hi, I saw that you filed a complaint a week ago, so probably a good move as we give casinos 14 days to sort out everything that is needed and send the money.
Nevertheless, can you at least briefly describe what happened please ? We are currently waiting for a reply from the casino so I hope they will respond soon even though it has been almost a week. 😕
Έκανα μια κατάθεση στις 31 Μαρτίου και κέρδισα $4000 και εξαργύρωσα στις 31 Μαρτίου. Μίλησα μαζί τους στο chat για 1 μήνα, μου είπαν ότι όλα είναι καλά και ότι λόγω πολλών αναλήψεων θα καθυστερήσουν με την απόσυρσή μου. Περίμενα μέχρι τις 30 Απριλίου όταν εκκαθαρίστηκε το υπόλοιπό μου. Μίλησα μαζί τους και μου είπαν ότι ανακάτεψα τα ταμεία και για αυτό δεν παίρνω άλλα χρήματα. Όταν έκανα την κατάθεση, είχα 0,20 $ στον λογαριασμό μου.
I made a deposit on March 31st and won $4000 and cashed out on March 31st. I talked to them on chat for 1 month, they said that everything is fine and that because of many withdrawals they will delay with my withdrawal. I waited until April 30t when my balance was cleared. I talked to them and they said I mixed up the funds and for that I don't get any more money. When I made the deposit, I had $0.20 in my account.
Εντάξει, μόλις σου απάντησα εδώ σε αυτό το νήμα, οπότε παρακαλώ ας κρατήσουμε τη συζήτηση σε μία:
https://casino.guru/forum/casinos/a-big-candy-casino---general-discussion/8#post-109674
Ευχαριστώ. 🙂
Okay I just replied to you here in this thread, so please let's keep the conversation in one:
https://casino.guru/forum/casinos/a-big-candy-casino---general-discussion/8#post-109674
Thank you. 🙂
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.