Χαίρετε,
άρα ακόμα και μετά από ένα μήνα παλεύετε με την επαλήθευση; Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι ένα τόσο καλό καζίνο δεν μπορεί να σας βοηθήσει να ανεβάσετε τα έγγραφα.
Λοιπόν, εάν η μεταφόρτωση από τον ιστότοπο αποτύχει, προσπαθήστε να στείλετε τα έγγραφα μέσω email, είστε βέβαιοι ότι δεν σας έχουν συμβουλεύσει ήδη να το κάνετε;
Ρωτήστε τη ζωντανή συνομιλία σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα, θα πρέπει να λειτουργήσει ως τελευταία επιλογή.
Ένας άλλος τρόπος είναι να υποβάλετε ένα παράπονο εδώ στο Casino Guru , απλά να είστε έτοιμοι να εξηγήσετε πώς ακριβώς προσπαθήσατε να ανεβάσετε τα έγγραφα και πώς επικοινωνήσατε με το καζίνο σχετικά με το πρόβλημά σας.
Μπορείτε να δημοσιεύσετε ένα στιγμιότυπο οθόνης, παρακαλώ; Θα προσπαθήσω να βρω κάτι.
Hello,
so even after a month, you are still fighting with the verification? I find it hard to believe that such a good casino is not able to help you with uploading the documents.
Well, if uploading by the website fails, try to send the documents by email, are you sure you were not advised to do so already?
Kindly ask the live chat about this possibility, it should work as a last option.
Another way is to submit a complaint here on Casino Guru, just be ready to explain how exactly have you tried to upload the documents a how you communicated with the casino about your issue.
Can you post a screenshot, please? I'll try to figure something up.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση: