Χαίρετε,
σε ποιο καζίνο προσπαθείτε να υποβάλετε την ταυτότητά σας, παρακαλώ; Θα έλεγχα τον ιστότοπο για κάποιο είδος πρόσθετης επαφής, όπως προφίλ μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου υποστήριξης.
Δυστυχώς, δεν μπορώ να πω τι φταίει.
Hello,
in which casino do you try to submit your ID, please? I would check the website for some sort of additional contact, like social media profiles, or support email addresses.
Sadly, I can't say what's wrong.
Είμαι στο PlayToro, έχω υπόλοιπο 550 και δεν μπορώ να το εξαργυρώσω, έχω επαληθευμένη ταυτότητα και μου είπε ότι έχει επαληθευτεί αλλά και πάλι δεν με αφήνει να κάνω ανάληψη του υπολοίπου
I am on PlayToro I have a balance of 550 and can’t seem to cash it I have verified identity card and it said it has been verified but it still won’t let me withdraw the balance
Και ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα, παρακαλώ; Δεν μπορείτε να κάνετε κλικ στο κουμπί ανάληψης ή απλώς εκκρεμεί η ανάληψη όταν την υποβάλετε;
Επίσης, είστε βέβαιοι ότι είναι υπόλοιπο πραγματικών χρημάτων και όχι υπόλοιπο μπόνους;
And what's the problem exactly, please? You can't click on the withdrawal button or is the withdrawal just pending when you submit it?
Also, are you sure it's a real money balance and not a bonus balance?
Είμαι στο PlayToro, έχω υπόλοιπο 550 και δεν μπορώ να το εξαργυρώσω, έχω επαληθευμένη ταυτότητα και μου είπε ότι έχει επαληθευτεί αλλά και πάλι δεν με αφήνει να κάνω ανάληψη του υπολοίπου
I am on PlayToro I have a balance of 550 and can’t seem to cash it I have verified identity card and it said it has been verified but it still won’t let me withdraw the balance
Γεια σας, κατάφερα να επαληθεύσω την ταυτότητα και να εξαργυρώσω τα 550 στον τραπεζικό μου λογαριασμό
Hi there I have managed to get identity verified and cashed the 550 into my bank account
Συγχαρητήρια και ευχαριστώ για την ενημέρωση 🙂
Congratulations and thanks for the update 🙂
Μερικές φορές απλά πρέπει να είσαι υπομονετικός. 🙂
Sometimes you just have to be patient. 🙂
Manchmal muss man einfach geduldig sein. 🙂
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.