πριν από 2 έτη
0
Μπορώ να ξέρω για ποιον πάροχο πληρωμών μιλάμε; Νόμιζα ότι η συζήτηση συνδέθηκε με το καζίνο. 🤔
May I know which payment provider we are talking about? I thought that the debate was associated with the casino. 🤔
Είμαι πολύ μπερδεμένος τώρα, ειλικρινά.
Το καζίνο σας έστειλε τα κέρδη σας αλλά δεν μπορείτε να τα αποκτήσετε επειδή ο λογαριασμός σας στο Payoro δεν έχει επαληθευτεί πλήρως. Μαντεύω σωστά;
I'm quite confused now, honestly.
The casino sent you your winnings but you can't get them because your Payoro account is not fully verified. Am I guessing right?
Ναι, υποτίθεται, όπως έπρεπε να επαληθεύσω τον εαυτό μου με βίντεο, όλα ήταν ξεκάθαρα γιατί έγραψαν με επιτυχία σε 5 μέρες στον λογαριασμό, τίποτα, τώρα έπρεπε να στείλω ξανά την ταυτότητα μου, τώρα δεν παίρνω απάντηση πια
Yes, supposedly, as I had to verify myself with a video, everything was clear because they wrote successfully in 5 days on the account, nothing, now I had to send my ID card again, now I don't get an answer anymore
Ja angeblich wie ich mich mit Video verifizieren mußte war alles klar da schrieben sie erfolgreich in 5 Tagen auf dem Konto nix jetzt mußte ich Personalausweis noch mal schicken len jetzt bekomme ich keine Antwort mehr
Χαίρετε,
Είμαι σίγουρος ότι αυτή η κλήση επαλήθευσης έγινε από το καζίνο, σωστά;
Αλλά μιλούσατε για τον πάροχο πληρωμών. Σας ζητήθηκε να επαληθεύσετε τον εαυτό σας κάπου αλλού εκτός από το καζίνο;
Κατάλαβα σωστά ότι η επαλήθευση στο καζίνο δεν έχει υποβληθεί ακόμη σε επεξεργασία; Αν ναι, θα μαντέψω ότι τα κέρδη σας δεν είναι στο δρόμο.
Ποια είναι η κατάσταση απόσυρσής σας, παρακαλώ;
Hello,
I'm quite sure that this verification call was made by the casino, correct?
But you were talking about the payment provider. Have you been asked to verify yourself somewhere else aside from the casino?
Did I get it correctly that your verification in the casino is not yet processed? If so, I would guess that your winnings are not on the way.
What is your withdrawal status, please?
Όλα επαληθεύονται στο καζίνο, ο πάροχος πληρωμής θέλει ακόμα την ταυτότητά μου, την οποία έστειλα πριν από 2 ημέρες, ακόμα τίποτα, ρώτησα στο καζίνο, ακόμα τίποτα
Everything is verified in the casino, the payment provider still wants my identity card, which I sent 2 days ago, still nothing, I asked at the casino, still nothing
Im casino ist alles verifiziert der zahlungsanbieter will noch meinen Personalausweis den hab ich vor 2 Tagen geschickt noch nix hab beim casino gefragt noch immer nix
Λοιπόν, πρόκειται τελικά για το πρόβλημα με τον πάροχο πορτοφολιών "Payoro".
Προσπάθησα να το βρω στο διαδίκτυο για να ψάξω για κάποιο φόρουμ υποστήριξης ή επαφή, αλλά δυστυχώς δεν τα κατάφερα. 🙁
Well, so it is about the problem with the wallet provider "Payoro" after all.
I tried to find it on the internet in order to search for some support forum or contact, but sadly, I was not successful. 🙁
Αλλά είμαι σε επαφή αλλά από προχθές δεν υπήρχε απάντηση τώρα το καζίνο θέλει να προσπαθήσει ξανά για να λάβει ένα μήνυμα από
But I am in contact with but since the day before yesterday there was no reply now the casino wants to try again to get a message from
Doch habe ich ja Kontakt zu aber seid vorgestern keine Antwort mehr jetzt will es das casino noch mal probieren da Nachricht von zu bekommen
Αυτές είναι οι γερμανικές αρχές και οι τράπεζες. Εξακολουθούν να βρίσκονται σε συναγερμό για το σκάνδαλο Wirecard. Οποιαδήποτε υπηρεσία πληρωμών που δεν συνδέεται κατά κάποιο τρόπο με ένα μεγάλο όνομα είναι στην αρχή ύποπτη.
These are the German authorities and banks. They are still on the Wirecard scandal alert. Any payment service that is not somehow connected to a big name is suspicious at first.
Das sind die deutschen Behörden und Banken. Die sind immer noch in Wirecard Skandal Alarm Bereitschaft. Irgendwelche payment service die nicht irgendwie mit einen großen Namen verbunden sind ,sind erstmal verdächtig.
Αλλά είμαι σε επαφή αλλά από προχθές δεν υπήρχε απάντηση τώρα το καζίνο θέλει να προσπαθήσει ξανά για να λάβει ένα μήνυμα από
But I am in contact with but since the day before yesterday there was no reply now the casino wants to try again to get a message from
Doch habe ich ja Kontakt zu aber seid vorgestern keine Antwort mehr jetzt will es das casino noch mal probieren da Nachricht von zu bekommen
Αυτές είναι οι γερμανικές αρχές και οι τράπεζες. Εξακολουθούν να βρίσκονται σε συναγερμό για το σκάνδαλο Wirecard. Οποιαδήποτε υπηρεσία πληρωμών που δεν συνδέεται κατά κάποιο τρόπο με ένα μεγάλο όνομα είναι στην αρχή ύποπτη.
These are the German authorities and banks. They are still on the Wirecard scandal alert. Any payment service that is not somehow connected to a big name is suspicious at first.
Das sind die deutschen Behörden und Banken. Die sind immer noch in Wirecard Skandal Alarm Bereitschaft. Irgendwelche payment service die nicht irgendwie mit einen großen Namen verbunden sind ,sind erstmal verdächtig.
Αυτό το βίντεο σας δίνει μια καλή επισκόπηση σχετικά με το σκάνδαλο Wirecard. Η έρευνα δεν έχει καν τελειώσει ακόμα, δεν ξέρουν ποια θα είναι η συνολική ζημιά, προς το παρόν είναι περίπου 9 δισεκατομμύρια ευρώ.
Υπάρχουν ήδη ντοκιμαντέρ διάρκειας 2 ωρών, έχουν γραφτεί 2 ή 3 βιβλία για αυτό και θα υπάρξει κάποια στιγμή στο μέλλον μια ταινία μεγάλης οθόνης. Γιατί το σκάνδαλο έχει όλο τον ενθουσιασμό που έχει μια ταινία υπερπαραγωγής.
https://www.youtube.com/watch?v=YkHFxggm_pU
This video gives you a good overview about the Wirecard scandal. The investigation isnt even finished yet, they don't know what the total damage will be, for now it's about €9 billion.
There are already 2 hour long documentaries, 2 or 3 books written about it, and there will be a big screen movie at some point in the future. Because the scandal has all the excitement a blockbuster movie does.
https://www.youtube.com/watch?v=YkHFxggm_pU
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.